Megnéztem ma a "padlizsán"-t. Érdekes, hogy nincs tempomatja, pedig SOL, mintha a középső visszapillantója sem lett volna sötétedős, ugyanakkor hátul van rajta egy krómcsík a rendszám fölött, ami meg fényezett szokott lenni, és itthoni vásárlású, a T-Maxnál volt szervizelve végig, és 1000 km-rel ezelőtt első féktárcsákat, -betéteket cseréltek rajta. Nem szokványos egy eladandó autónál. Végül is van hozzá téligumi is felnin, ez is sokat javít a helyzetén. Állapotfelmérésen négy negatívum volt csak: elöl a szimmeringnél van egy pici olajfolt; a per pillanat rajta lévő nyári gumikból a hátsó kettő idősebb korú, mint az autó (ez csak a 180ezres futás miatt érdekes...), és furcsán koptak, az autó közepe felé voltak erősebben elkopva, a jobb oldali kézifék erőteljesen kevésbé fog, mint a bal, és a jobb oldala (ajtók első sárvédő) egy része újra lett fényezve. Törve nem volt, mert az oszlopoknál nem volt eltérés, az ajtókon is az összes szám 200 mikron alatti volt. Egyébként más hiba nem volt, a halásztelki Reálban nézték át, és újfent megerősítettek abban, hogy eszembe ne jusson dízelt venni.