Na ja. Mi három évesen vettük 4.5-ért az Avét, amiért újonnan 8.5-öt fizetett ki az első tulaj ... Na, EZ nagyon rossz üzlet (az első tulajnak), pláne vacak 41 ezer km-es futás mellett - mondjon akárki akármit arról, hogy "az autó nem befektetés" stb ... Persze hogy nem az, de azért mégsem mindegy, hogy mennyi megy el értékvesztésre.
És most, 4 évvel később ér, maximálisan 2.5-öt - tehát mi "buktunk" 500 ezret évente, míg az első tulaj 1.330 ezret. Hát ezért nem vennék én új autót, hacsak nem lenne marha sok pénzem, és/vagy nem nagyon hosszú időre/nagyon sok kilométerre venném.
Csak a kíváncsiság kedvéért, honnan tudod, mennyit fizetett ki érte? Levontál az akkori listaárból X % alkut, vagy mondta az 1. tulaj, vagy láttad az 1. adás-vételit?
Egyébként azért is hujje volt, mert 8,5M-ért tuti kapott volna dízelt is, és az nem vesztett volna ekkorát az árából.
Másrészt, ezek az idők már elmúltak, mivel az új-autók eladásai töredékükre estek vissza, nem nagyon van 2-3éves használt már 1. magántulajtól.
Akkoriban, 2003-2007-ben boldog boldogtalan vette hitelre az autót, sokan el is adták 2-4évesen, mert átakart ülni újba, amiből annyit érzett meg, hogy nem 35ezret fizet 5évig, hanem 42ezret 8évig, vagyis simán nem érezte.
Manapság meg lehet jobb üzlet lesz egy új akciós, jó ár/érték arányú autót megvenni, legyen az ceed, agyonakciózott dízel fiat, vagy mittudomén mi...mint egy drága használt céges tekert 2-3évest.