Én pl. a lopástól azért nem félek nagyon, mert angol jobbkormányos E12-es corollák már tényleg aprópénzért vannak = nem érdemes lopni
Szinte minden gyarto gyart jobb kormanyos autot Angliaba ami apropenz hasznaltan az itteni arakhoz kepest .
Jobb kormanyos auto hazaszallitassal egyutt fel milla felett van + jobb kormanyosban nem minden ott van ahol itthon lennie kell (elso-hatso lampa nem plug&play, szonyegek kuka, motorter is sokban kulonbozik).
Alapbol nagy kockazatot vallalnak a tolvajok attol fuggetlenul, hogy mennyit er az auto... Ugye nem gondolod komolyan, hogy nem fogjak ellopni mert kulfoldrol a piaci ar negyedeert hazajon? Ebbol akar azt is kikovetkeztethetnenk, hogy regi swiftet nem lopnak, mert apro penzert vannak. Pedig de...
Sok jobbkormányos E12-es corolla van az országban, sok a bontott alkatrész, olcsón lehet hozzájutni az autók 1,3M-2,4M közötti átlagárához képest. Így, ha kiflibe csuknak egy corollát, akkor nem
éri meg lopatni hozzá egy másikat, hisz könnyen szerezhető hozzá komplett kaszni itthon is, és olcsón... nem azt mondom, hogy emiatt az E12 lopások száma nulla lenne, hanem azt, hogy ez
szerintem csökkenti a lopások számát. Ezt csupán józan paraszti logikával következtettem ki.
Magyar "mi autónk" Swift jobbkormányos nem nagyon van tudtommal, a bontásra szánt autók értéke nem tér nagyban el az üzemképes mindennapi használatú példányok árától, illetve a magyar swiftek száma nagyon nagy, míg az elérhető donorpéldányok száma arányosan kisebb lehet... ez akár azt is jelentheti, hogy megéri elkötni.