Tőlem vegyétek meg a kevesett futott, ámde fullos, és ugye olcsó Zafirat... nekem teljesen egal... főleg, hogy nem én fizetem a karbantartását, és majd nem nekem kell továbbadni egyszer..
En Veled ertek egyet! Amikor az asszony autojat vettuk, akkor kereskedok szoba se johettek Csak maganszemely vagy markaszerviz 1. tulaj es ismert hatter. Igy persze a legkisebb motor es legalapabb felszeretlseg fert bele, de en is igy alszom nyugodtan
Egy 2literes középkategóriás autó lehet simán jó, és sokáig használható attól még, ha belegurult 220ezer a német pályán, vigyáztak rá, általában 1 ember ült benne, igényesen karban volt tartva stb.
Szinte szalonállapot egy ilyen autó. Ha elkezdi egy magyar az éves átlag 15-20ezer km-el használni, nagyon sok esetben semmi jele nincs a német használatnak.
Egyébként van tapasztalatom. Az előző cég, ahol dolgoztam, céges kocsinak is mindig import tekert dízeleket vett, volt több kollégám is aki ilyet vett. Kombi Mondeo 2tdci.... 80ezer km, fullos, és persze
kedvező áron, import autó. Aránylag gyakran látogatta a Ford szervizt, de 2év alatt belerakott vagy 100ezret, és taposta neki keményen. Szóval ezek a kocsik rettentő sokat eltudnak menni, sokkal többet, mint a magyar autós szokásos éves kilométerjei. Ha meg baj van vele, faluszéli szerelő megszerelgeti. Így olcsón van egy nagy dízelje mindenkinek, amivel királykodhat az utakon kis pénzből.