Ugyan miért beszéltek le? (A megbízhatósági mutatói lényegesen jobbak, mint a Passatéi.)
Ők nem olvasgatnak statisztikákat, de még a Passatot se ott ajánlották
Én is tudom, hogy a statisztika nem a passat mellett szól. De megmondom őszintén kicsit motoszkált bennem egy kérdőjel is. A Passatot mindenki szereti. Mindenki költöget rá, meg mindenki szív vele egy kicsit, de mégis mindenki szereti, és azt mondják, hogy nagyon jó kocsi, csak ez-az-amaz apróság.... Szóval valamit tud a dolog, ha mindenki tűri az orális szexet vele....
Azok a szerelők azt mondták, hogy ha jót akarok, akkor Accordot vegyek ebben a kategóriában, mert az a tuti. Az 1.4 d4d-n kívül betegágynak minősítették az összes szgk. dízelmotorját a Toyotának. 2.0-2.4 T25, vagy 1.8 T27. Az 1.0 és 1.33 is vehető motorok elvileg, de az nekem kicsi. Meg a hibrideket is vehetőnek, sőt ajánlottnak mondták.
Ave1ről nem beszéltünk, az nekem totál kiesett mindig is.
Szerk: Nekem semmi bajom nem volt az 1.4d4d-vel bő 4 év, és 148ezer km-en át, de apunak most másfél év és 83ezer km alatt nem jön be annyira. (Yaris) Folyton ég a motorhibajelzője valamiért. Nem tudják a megoldást. Két szervízben is volt már vele, de csak kiütik a hibakódot, és nem tudják mi van.
Heti 1-2x megy Szeged-Bp viszonylatban pályán is, tehát még csak nem is városi autó. Meg egyszer az osztrák gázolajtól is dobott hibakódot, és le is tiltott 2000rpm-en. Pár napig jártunk vele úgy kint Svájcban, aztán elmúlt a tiltás, meg elaludt a lámpa is. Tehát már a Toyota sem számít a réginek. Bonyolódnak ezek is, utoléri ezeket is a rövidebb modellciklusok okozta kevesebb tesztelés, meg a mittudoménmi. Csak azért mertem ezt leírni, mert offtopicba vagyunk.