Ezek bőven mennek 200+ ezer km-t gond nélkül. A felett, pedig bármi meghibásodhat. Ezért írtam Andrisnak azonnal egy olyan biztos szerviz forrást, ami kizárólag ezen elemek felújítására van specializálódva. Ez bazi jó dolog, hogy egyáltalán létezik, gondolj csak a Toyota Denso befecskendezőire, amik nem állíthatók be gyári kódok hiányában gyári értékekre. Ha van egy ilyen dízeled és meghibásodik a befecskendeződ, vagy veszel bontóból valamilyet, vagy veszel gyárit 120e/db áron, vagy felújíttatod fizikailag és használod úgy, hogy nincs az ECU-val összehangolva. Ez a d4d-k nagyon nagy baja, véleményem szerint és számomra érthetetlen is, miért titkolóznak vele a japók.
Ennél a VW motornál ezen elemek komplett felújítása garanciával, beszerelve, hozzáértőtől 100k. És EZ nagyon lényeges dolog ám, hogy egyáltalán van rá lehetőség.
Persze, mindezek mellett az is valószínű, hogy egy Avensisszel kevesebb "apróság" jöhet, mint egy 5.5-tel, de ez a konkrét alkatrész igen fontos előnyhöz juttathat adott esetben. Ez csak privát véleményen volt.