Egy francia autót azért nem hasonlítanék az Opelhez, egy Opelt bármikor bemernék vállalni, egy franciát sosem, egy Renault még csak csak de PSA ausgeschlossen.
Szerintem egy Opel Insignia nagyon is hat az érzelmekre, nekem pl. formára nagyon tetszik, vagy a Mokka, a Corsa sajna már régi... Sajnos a független emberek a Toyota-ra pont azt mondják,
mint most itt ti az opelre: mit lehet benne szeretni, totál unalmas, érzelemmentes tömegautó.
Szóval én már csak azért sem mondanám ezt az Opelre. Meg kell nézni, mennyi opel club van, sok a rajongó, pont mint mondjuk a szintén tömegautó érzelemmentes ford-nak.
Igazad van, én alapból mindig úgy beszélek az Opelről, hogy az Insignia és a többi.
Az Insignia szerintem is egy nagyon szép forma (talán az egyik legszebb a kategóriájában és évjáratában), de a többi (Astra, Corsa, Vectra, Zafira) hááát..
Nekem is van pl. egy kollégám aki Opel-mániás, már a sokadik Opeljét hajtja, pont ilyen:
Jól felszerelt, 165 lovas dízel, automata váltóval, 2 éves, nagyon szereti
Már gondolkodik az utódján, vagy Mokka van Antara lesz. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy lehet szeretni egy érzelemmentes autót is, de ahhoz kell egy kötödés, tapasztalat alapján.
Amíg (kis túlzással) egy BMW-t, Mercit, Audit mindenki meg tudna szeretni szimplán a forma miatt, addig ezeknek a márkáknak (Opel, Ford és a Toyota is ide tartozik) csak olyan szimpatizánsai vannak, akik tapaszalták, hogy jó az adott márka.
Valamint ezért is vágyik mindenki ezekre a német prémiumokra látatlanban (ezért van kismillió M-es rendszámú 3-as, 5-ös BMW, E-Merci stb az utakon), és nyeli le a valójában prémium márkához nem illő hibákat és gyakori szervízigényt.