Két verzió is van,:
most venni egy max 200E-res kocsit, mindegy milyen, csak beférjenek és legyen rajta egy év műszaki. Aztán a millás autót lehet szépen kényelmesen keresni.
Ezen a verzión legalább egy 100-as buknának, de még talán többet is. És akkor most abból a (nagyon szerencsés) verzióból indultam ki, hogy a 200 ezres gépbe csak tankolni kell majd, amíg megvan.
Átírás költségei, gj adó, biztosítás... Ha (nagyrészt) lejár a vizsgája, mire újra eladásra kerül, akkor kapásból már jóval kevesebbet ér... Ha újra levizsgáztatják, az megint minimum 25-30... És, mondom, akkor nem kellett rajta cserélni, javítani semmit.
Anyagilag ez a változat tuti bukta. És 2x annyi tökölés, mert ezt a kocsit is meg kéne keresni (és utána a másikat is), nomeg utána el is kéne megint adni.