Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Yaris III.  (Megtekintve 60878 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12270
  • Autó: Corolla E-15,1,4 D4D, Burgman 400
Re: Yaris III.
« Válasz #45 Dátum: 2011.08.31 21:51:20 »
Miért azt IS veszel? :otlet:

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Re: Yaris III.
« Válasz #46 Dátum: 2011.08.31 21:53:23 »
Miért azt IS veszel? :otlet:

még kb. egy év, addig sok minden történhet :)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12270
  • Autó: Corolla E-15,1,4 D4D, Burgman 400
Re: Yaris III.
« Válasz #47 Dátum: 2011.08.31 21:55:12 »
Én meg a Verso S-t,
Osztrák katalogusban már van, mint kapható :1eye:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Yaris III.
« Válasz #48 Dátum: 2011.08.31 21:59:54 »
Verso, IS? Ez itt off  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12270
  • Autó: Corolla E-15,1,4 D4D, Burgman 400
Re: Yaris III.
« Válasz #49 Dátum: 2011.08.31 22:09:18 »
Verso, IS? Ez itt off  :lol:
Miért az nem Yaris egyterü?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22593
  • Szakmérnök :-)
    • www.kozut.hu
  • Autó: '00 facelfit Avensis Kombi 1,8 vvt-i SOL
Re: Yaris III.
« Válasz #50 Dátum: 2011.09.01 08:30:17 »
Nade... Elhagyták a tologatható hátsó ülést  :ph34r: ??? ........ Eeeeeehhh  :nonono:

A középen elhelyezett digitális műszerfaltól és a tologatható hátsó üléstől volt Yaris a Yaris, úgyhogy ez egy kicsit csalódás számomra...
A cikkben leírják, miért hagyták el a tologatható ülést. A középre helyezett műszerfal, pedig nekem is bejött, mint ötlet, én Yaris II-t vezettem kb 20.000km-t, hosszú távokon, de mindezzel együtt azt mondom, hogy a műszerfal mutatókkal együtt a sofőrt kell, hogy informálja a lehető legergonómikusabb módon. És a középen lévő műszerek, akárhogy is nézem és tetszik, kevésbé ergonómikus a sofőr számára, mint, ha előtte lenne. A head-up displayről már nem is beszélek, sztem az a legtutibb...



bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22593
  • Szakmérnök :-)
    • www.kozut.hu
  • Autó: '00 facelfit Avensis Kombi 1,8 vvt-i SOL
Re: Yaris III.
« Válasz #51 Dátum: 2011.09.01 08:34:52 »
A hátsó üléstámla sikba dönthető? Mert az nálam a minimum.
Úgy fogalmaznak, hogy síkba, de az nem vízszintes, szóval majdnem.
ennek fő összetevője a tologatható hátsó ülés
Annyival nőtt mint amennyit tologatni lehetett, így értelmetlen a kritika.
Jííííhhháááá!!!!! Erről van szó!  ;)



bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22593
  • Szakmérnök :-)
    • www.kozut.hu
  • Autó: '00 facelfit Avensis Kombi 1,8 vvt-i SOL
Re: Yaris III.
« Válasz #52 Dátum: 2011.09.01 08:37:36 »
Ez megint ízlések és pofonok. Lazán lehet ,hogy már az ötlet sem jön be valakinek. ...és nem kell egyből hadjáratot indítani a meggyőzésére  :hug:

Szerintem....

Na mindegy, szombaton megnézem milyen kocsit rendeltem látatlanba  :wub:

Milyen kivitelt rendeltél :sorcerer:

Aláírásomban :)
Cseles!  :clap: Mickey, nem félsz kicsit az "első" gyártású autótól? Úgy értem, hogy szinte minden új típusnak, amikor elkezdik gyártani vannak gyerekbetegségei, ami általában a gyártás megkezdése után kb 2 évvel kijavítanak (illesztések, hibásan tervezett alkatrész, szigetelés...).
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.01 08:43:08 írta bepi81 »



OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12270
  • Autó: Corolla E-15,1,4 D4D, Burgman 400
Re: Yaris III.
« Válasz #53 Dátum: 2011.09.01 09:14:54 »
A összerakják azt még a régi maradékéból [rohog] ;) :szemez:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Yaris III.
« Válasz #54 Dátum: 2011.09.01 09:40:01 »
A cikkben leírják, miért hagyták el a tologatható ülést. A középre helyezett műszerfal, pedig nekem is bejött, mint ötlet, én Yaris II-t vezettem kb 20.000km-t, hosszú távokon, de mindezzel együtt azt mondom, hogy a műszerfal mutatókkal együtt a sofőrt kell, hogy informálja a lehető legergonómikusabb módon. És a középen lévő műszerek, akárhogy is nézem és tetszik, kevésbé ergonómikus a sofőr számára, mint, ha előtte lenne. A head-up displayről már nem is beszélek, sztem az a legtutibb...
Igen, a HUD a legszuperebb  :yes: ! Amúgy talán nem is a középső elhelyezés volt a legnagyobb poén a Yaris kijelzőjében, bár abból a szempontból szuper volt (legalábbis a II-ben), hogy így a sofőr elé kerülhetett egy plusz pakolóhely; hanem a virtuálisan távoli elhelyezés, ami miatt könnyebb átpillantani rá az útról.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Yaris III.
« Válasz #55 Dátum: 2011.09.01 09:41:53 »
Mickey, nem félsz kicsit az "első" gyártású autótól? Úgy értem, hogy szinte minden új típusnak, amikor elkezdik gyártani vannak gyerekbetegségei, ami általában a gyártás megkezdése után kb 2 évvel kijavítanak (illesztések, hibásan tervezett alkatrész, szigetelés...).
Valahol egyetértünk, de ezzel az erővel senki nem venne új autót a széria elején - aztán mi alapján javítanák ki a hibákat  :D ? Amúgy nem kell ettől annyira félni... Toyotáéknál azért ritkán ölt zavaró méreteket ez a gyerekbetegség-effektus.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22593
  • Szakmérnök :-)
    • www.kozut.hu
  • Autó: '00 facelfit Avensis Kombi 1,8 vvt-i SOL
Re: Yaris III.
« Válasz #56 Dátum: 2011.09.01 09:49:52 »
A cikkben leírják, miért hagyták el a tologatható ülést. A középre helyezett műszerfal, pedig nekem is bejött, mint ötlet, én Yaris II-t vezettem kb 20.000km-t, hosszú távokon, de mindezzel együtt azt mondom, hogy a műszerfal mutatókkal együtt a sofőrt kell, hogy informálja a lehető legergonómikusabb módon. És a középen lévő műszerek, akárhogy is nézem és tetszik, kevésbé ergonómikus a sofőr számára, mint, ha előtte lenne. A head-up displayről már nem is beszélek, sztem az a legtutibb...
Igen, a HUD a legszuperebb  :yes: ! Amúgy talán nem is a középső elhelyezés volt a legnagyobb poén a Yaris kijelzőjében, bár abból a szempontból szuper volt (legalábbis a II-ben), hogy így a sofőr elé kerülhetett egy plusz pakolóhely; hanem a virtuálisan távoli elhelyezés, ami miatt könnyebb átpillantani rá az útról.
Igen, ez valóban érdekes megoldás, és nagyon jó/praktikus ötlet is volt egyben, ez kétségtelen. Ami engem még a Yaris II-ben nagyon zavart, az nem konkrétan a kopogós műszerfalborítás, hanem az , hogy ez irdatlan módon karcolódott. Én nem vártam volna el a Yaristól, hogy puha műszerfala legyen, csak, hogy ne ennyire rideg karcolódós műanyag. Amúgy hibátlan volt az összeszerelése, nem nyekegett sehol, de, mivel az általam vezetett autó "kulcsos" autó volt a cégnél (többen használtuk, fiúk, lányok, én csak hazautazni jártam vele Tiszaújvárosból Bcsabára), így eléggé lelakottnak tűnt a sokszáz karc miatt...

Az is tény, hogy sötétben egyszer sem folyt a szemem a műszerfal fényeitől, nem úgy, mint a COV II-ben... Én tulajdonképpen még azt is el tudtam volna képzelni, hogy vmifélehasonló megoldással oldják meg a Yaris III műszerfalát is, de azért a vezető előtt...  ;)



bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22593
  • Szakmérnök :-)
    • www.kozut.hu
  • Autó: '00 facelfit Avensis Kombi 1,8 vvt-i SOL
Re: Yaris III.
« Válasz #57 Dátum: 2011.09.01 10:05:47 »
Mickey, nem félsz kicsit az "első" gyártású autótól? Úgy értem, hogy szinte minden új típusnak, amikor elkezdik gyártani vannak gyerekbetegségei, ami általában a gyártás megkezdése után kb 2 évvel kijavítanak (illesztések, hibásan tervezett alkatrész, szigetelés...).
Valahol egyetértünk, de ezzel az erővel senki nem venne új autót a széria elején - aztán mi alapján javítanák ki a hibákat  :D ? Amúgy nem kell ettől annyira félni... Toyotáéknál azért ritkán ölt zavaró méreteket ez a gyerekbetegség-effektus.
Most példálózhatnék az olajfogyasztós problémával, de nem teszem... Ennek ellenére, a Toyotánál is gyakori, hogy egy-egy újonnan bevezetett modell kapcsán vannak visszahívások ezért, meg azért, mint minden más gyártónál is. Sőt, olyan is van, amit csak mi használók veszünk észre, de a gyár nem kezd vele semmit. Én a magam részéről még több időt szentelnék a tesztekre valós körülmények között, minél nagyobb futás mellett. Ha ez mondjuk egy évvel elhalasztaná a végleges modell piacra dobását, hát, istenem, de legalább egy tényleg megbízható kisautó születne. Nem mondom, hogy a Yaris nem jó kisautó, csak, hogy ezzel még tovább lehetne finomítani. És nem ám kritikus körülmények között sivatagban, vagy az Északi-sarkon, hanem simán városban, autópályán több tízezer km-en keresztül autónként... Akár lemaszkolva is, ha nagyon nem szeretnék, hogy a végleges forma kitudódjon.

A másik, ami számomra kissé csalódás, az a 3 tagból álló motorválaszték... Ez szerintem nagyon kevés. Gyakorlatilag minden konkurens gyártó kihozta már a kis köbcentis turbós benzineseket, amik mellett hiába a hipermodern dualvvti, egyszerűen a vásárlók szemében nem elég egy 1,2, vagy 1,4 tsi-vel szemben. Nézzétek meg a Polo, vagy a Corsa, vagy a 207, vagy a Clio motoválasztékát. abban csak azok nem találnak nekik megfelelőt, akik nem is akarnak.
Nem azt mondom, hogy ez a mai irány, amibe a gyártók haladnak feltétel nélkül helyes, de az eladások szempontjából égetően szükség lenne a Toyotánál is ezekre az erőforrásokra. A három motor közül saját kategóriájában egyedül a kis dízelt nevezném abszolút versenyképesnek, hasonlót más gyártó nemigen tud, max a VW (1,6 tdi) és a PSA konszern (1,4-1,6hdi). A benzinesek, viszont kevesek egy 1,2 tsi-hez, vagy tci-hez pl. Mire mondom, hogy kevés? Gyakorlatilag az össze megjelent teszt az 1,33 dual-vvt-i -vel kapcsolatban arról számol be, hogy nem tudni, hogy lakozik benne a 100LE, mert nem érződik. Modern, jó, keveset fogyaszt, csendes, de "halott". Nem értem, és kifejezetten zavar a Toyota ez irányú hozzáállása, hogy miért nem lépnek? Ők is az eladásokból élnek, de mégsem aknázzák ki a piaci igények diktálta lehetőségeket, mint, ahogy azt teszi a konkurencia. És ez látszik is az eladásaikon...



OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12270
  • Autó: Corolla E-15,1,4 D4D, Burgman 400
Re: Yaris III.
« Válasz #58 Dátum: 2011.09.01 10:25:20 »
Sokaknak, és Toyotásoknak is az a kifogásuk a d4d-vel, hogy egyszer meghibásodhatnak és sokba kerülne a javitása. Ezért véllasztanak benzinest.
Ha a benzines is turbos lenne ,ott nem lenne baj ugyanaz? :hmmmm: :?:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12270
  • Autó: Corolla E-15,1,4 D4D, Burgman 400
Re: Yaris III.
« Válasz #59 Dátum: 2011.09.01 10:29:18 »
Egyébként meg- mint megrögzött diesel fan- egy sima  benzines nem tetszik annyira mint a turbodiesel, gyorsulásban, fogyasztásban, nyomatékban.