Szerző Téma: Yaris III.  (Megtekintve 170851 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Yaris III.
« Válasz #420 Dátum: 2014.03.17 14:59:47 »
Nem tudom pontosan, de az biztos, hogy a Toyotáknak is gyakori az ET39 és 45 felni is, igaz ez még típuson belül is. Az a biztos, ha lehetőséged lenne felpróbálni, hogy nem-e ér bele olyan felületbe, amibe nem kéne.  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Balee

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 56
Re:Yaris III.
« Válasz #421 Dátum: 2014.03.19 13:50:29 »
Abban tudtok-e segíteni, hogy alufelni középkupakot hol kapok kedvező áron? Úgy néz ki, hogy Suzuki felni megy a Yarisra, vagy felirat nélküli, vagy Toyota logós kupakot tennék rá. Köszi.
Kicsit orrnehéz, kicsit billeg, a nagyobbak semmibeveszik, de nagyon húz, alig eszik és nagyon lehet szeretni - ez a dízel Yaris.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Yaris III.
« Válasz #422 Dátum: 2014.03.19 13:59:02 »
Ha van a felnihez kupak, akkor a legegyszerűbb, ha vaterán veszel hozzá 4db tapadós korongot.  ;) Valami 1500Ft-ért vettem Toyota feliratosat. Fixen ragad, jól néz ki, csak le kell mérni pontosan a kupak átmérőjét, mert többféle méretben gyártják.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re:Yaris III alufelni
« Válasz #423 Dátum: 2014.03.19 20:00:10 »
Másik opció, hogy egy Yaris II-es alufelni garnitúráját teszem fel rá. 5,5x15 4x100x54 ET45. a Kérdés ugyanaz, mint az előző hsz-ben.
Amúgy ez a normál váltómérete, a gyári kf is ilyen méretben kerül rá.
De eyg próba mindenképp javasolt, ha megoldható, nehogy meglepetés legyen. Én is most rendeltem egy garnitúrát, a boltban feltették, hogy stimmel-e.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Re:Yaris III.
« Válasz #424 Dátum: 2014.03.20 17:13:10 »
Abban tudtok-e segíteni, hogy alufelni középkupakot hol kapok kedvező áron? Úgy néz ki, hogy Suzuki felni megy a Yarisra, vagy felirat nélküli, vagy Toyota logós kupakot tennék rá. Köszi.
Én eBay-en vettem. Ha van gyári az a legjobb. Ha csak kínai, akkor vegyél rögtön két garnitúrát, mert könnyen törik.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

egyozo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 109
    • Spritmonitor.de
Re:Yaris III.
« Válasz #425 Dátum: 2014.04.25 10:10:43 »
Sziasztok.
Hamarosan átveszem a Yarist ami 1.33 activ+cool felszereltségü.
Amit kérdeznék a guminyomásról amit ír a kezelési utasítás
elöl2.3 hátul 2.2.
Valóban ez a nyomás az előirt, vagy elírás.
 előre is kösz a választ.
Mindegy mit érsz el az életben, a gyászmenet hossza úgy is az időjárástól függ.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris III.
« Válasz #426 Dátum: 2014.07.26 16:12:41 »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Yaris III.
« Válasz #427 Dátum: 2014.08.15 15:51:07 »
Kívülről körbejártam két plasztikázás utáni gépet. Agresszívebb, pofás járművek lettek. A hátsó lökhárítót egyiknél sem sikerült a sárvédővel 1 szintbe hozniuk, a hátsó kerék előtti légterelő lapka az egyiknél volt lefittyedve.  A hybrid alá nézve a narancssárga kábel  ezen elállt akárcsak az eddig általam megtekintetteken.
Az ablakon betekintve a félig bőrözött ülések esztétikusabbnak tűntek, és valószínűleg a több varrás miatt kevésbé fognak megnyúlni mint a korábbi darabokban. Az USB port a klima kezelője alá került, váltó kulisszájának kialakításánál visszatértek a hagyományosabb formához és anyagokhoz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.15 15:52:50 írta Agyarka »

K.Péter

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Yaris III.
« Válasz #428 Dátum: 2016.04.28 20:07:36 »
Sziasztok!

Látom itt 2 éve "behalt" a topic. Gondoltam - ha valaki gondolkodik egy Yaris III-on - leírom az első tapasztalataimat, amiket az előző Yaris II-hez képest is összehasonlíthatok. A motorral kezdem, de hamar be is fejezem, mert az előző 1.0-ás volt, a mostani meg 1.33-as. A régebbihez képest érződik a 30 plusz Le, de csak ha pörgetem. Ami nekem elsőre furcsa volt, az a motor karakterisztikája. Olyan lustának érződik minden egyes fokozatban, de ha nem vesszük le  a lábunkat a gázról és csak egy kicsit pörgetjük feljebb (2200-2400) minden egyes fokozatban, akkor nagyon jó haladás érhető el.

A váltó sokkal pontosabb az elődjénél (ez egy szuper műszer), a kuplungot viszont egy kicsit szokni kellett. A hátremenetet jelen esetben is gyakran nem tudom egyből kapcsolni, de még egy kuplung s megoldódik (ez a korábbi autóban is ilyen volt).

A rugózása a korábbi autómnak is jó volt, ebben a szekérben viszont érződik, hogy a mérnökök sokat dolgoztak a stabilitáson. Igaz valamivel laposabb és hosszabb is az autó, de sokkal kevésbé pattog el az úttól még rossz aszfalt esetén is. A futóműzaj nagyon nem hallatszik be, ahogy a menetszél sem. Előbb hallom a motor zúgását, mint a menetszél hangját. A motor hangja meg olyan morgós. Alacsony fordulaton szinte csak egy alapmorgás hallatszik -ez annyira nekem nem tetszetős - viszont magasabb tartományban nagyon szép hangja van.

A kezelő szervek ismerősek, logikusan elhelyezettek, jól átlátható. A lámpának erős fénye van, hamar be lehet fűteni a kocsit. A klímát nem tudom összehasonlítani, mert az előzőben nem volt. Ha viszont bekapcsolom, akkor hűt rendesen. A hátsó ablakok kevésbé párásodnak. Az előzőnél ez elég sok bosszúságot okozott.

Most pedig a nem annyira előnyös dolgok:
- ennek sem lehet érezni az elejét, mert bár szögletesebb, mint a II-é, de ugyanúgy nem látszik belőle semmi,
- a hátsó ablaktörlőt vagy 3 cm-vel hosszabbra kellett volna tervezni, vagy egy kicsit balra, mert így nagyon nem középen töröl és, amikor valóban retkes a hátsó ablak, akkor bosszantó,
- a középső visszapillantó tükör lehetne szélesebb, mert nem látni benne automatikusan a teljes hátsó ablak szélessége,
- nehezen találom meg az ideális ülőhelyzetet, mert ugyan állítható az ülés magassága, de akkor meg túl közel van a kormány, stb.
- az első ködfényszórók kerete mozog, egyáltalán nem meggyőző minőségűek,
ugyanígy eléggé vékonynak tűnik a hátsó lökhárító fekete műanyag alja (tudom, hogy súlycsökkentés, meg így törik biztonságosabban, meg súlyelosztás, meg mittomén), de akkor is egy kicsit "gagyinak" tűnik,
- én megtartottam volna a hátsó ülések sínen mozgathatóságát akkor is, ha nagyobb lett a csomagtér kapacitása.

Ennyivel vége is a rossz dolgoknak, amelyekkel együtt is nagyon-nagyon szerethető autó. Egyáltalán nem bántuk meg, hogy továbbra is családi autónak használjuk.


music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Yaris III.
« Válasz #429 Dátum: 2016.04.29 21:52:20 »
A motor-váltóhoz tudok hozzászólni, mert az szerintem ugyanaz a kettőben. Az enyém váltója elég pontos, a hátramenettel nincs bajom - az összes eddigi Toyotámon néha kétszer kellett próbálni, mert nem mindig vette be elsőre -, szerintem ez nem a kuplungon múlik.

A motor valóban döglött alacsony fordulaton, különösen az elindulást kell újratanulni, én amúgy azt szeretem, hogy egyesben csak megmozdítom az autót és máris kettes, no ez itt nem megy, és autópályán ha hirtelen gyorsítani akarsz, akkor is vissza kell tenni legalább ötösbe, a hatos csak sebességtartásra jó, vagy néptelen autópályán gyorsítani. De a lomhasága csalóka, ha a stoppert nézed, nem olyan rossz az eredmény, de kétségtelenül nem készséggel gyorsul.
music     

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Yaris III.
« Válasz #430 Dátum: 2016.05.09 15:56:17 »
Mivel COV-ot hajtok nincs tapasztalatom Yarissal. De lehet, hogy kellene egy kisebb amivel könnyeben lehet a szűk mélygarázsban parkolni, meg talán kevesebbet is enne mint az 1,8- as motor.
Nézegetem az itteni(belga) Toyota certified kinálatot és látom, hogy kb. 10 ezer euroért vannak 2011-es 1.33-as, illetve 2014-es de 1.00-s valtozatok. Nekem, kicsinek tűnik az egy literes motor. Főleg úgy, hogy azért hosszabb haza utat is birnia kell, mondjuk 800 km-t el kellene viselni benne egy napra.
Mit érdemes tudni az elmúlt 2-5 éves Yarisairól?

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris III.
« Válasz #431 Dátum: 2016.05.09 17:10:08 »
nem az a gond az 1.0-val hogy nem birna a 800km-t, inkabb az hogy esetleg te nem birnad az erotlemseget. ha az utobbi neked nem gond, akkor hajra

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Yaris III.
« Válasz #432 Dátum: 2016.05.09 18:21:42 »
Igen, erre gondoltam, ezért nem mertem belevágni egy 1,3-as Verso-S-be mert gyengének tűnik a nagyobb kasznihoz a motor.
Szóval a Yarisnál meg marad az 1,3-as változat ami akkor elviselhető.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris III.
« Válasz #433 Dátum: 2016.05.09 18:31:39 »
Az 1.33-as pedig meg inkabb elviselheto :)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Yaris III.
« Válasz #434 Dátum: 2016.05.09 20:56:00 »
1.33-as vegyél, mert ahhoz 6 sebességes váltó jár, az ezres nagyon erőtlen, nem pályázásra van kitalálva. Alacsony fordulaton még ez is gyengus, de azt azért ki lehet küszöbölni.
music