Szerző Téma: Yaris III.  (Megtekintve 171392 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re:Yaris III.
« Válasz #225 Dátum: 2011.10.17 11:28:17 »
Pedig az racionális döntés, ha a start-stop felára soha meg nem térülő beruházás akkor pusztán lelkiismereti okból érthető, hogy nem igénylik.

Az új külsőt először szemből láttam és messziről bizonytalan voltam, hogy ez inkább Verso, tehát nagynak és komolynak tűnt, aztán mire a hátuljához értem már azt gondoltam, hogy ez ugyanaz a női kisautó.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Yaris III.
« Válasz #226 Dátum: 2011.10.17 13:34:13 »
Nincs semmi meglepo abban, hogy regebbi Yaris tulajoknak nem jon be/hianyerzetuk tamad az uj Yarist kiprobalva. Ugyanez van E12 vs E15, T25 vs T27 vonalon es az osszes tobbi markanal is az tulajok 98%-nal. A maradek 2% vagy eleg tehetos ahhoz, hogy rogton ujabbra cserelje vagy ceges ezert nem akarja meg mindig jobbnak latni a regi autojat.   ;)
 


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Yaris III.
« Válasz #227 Dátum: 2011.10.17 14:25:15 »
Nincs semmi meglepo abban, hogy regebbi Yaris tulajoknak nem jon be/hianyerzetuk tamad az uj Yarist kiprobalva. Ugyanez van E12 vs E15, T25 vs T27 vonalon es az osszes tobbi markanal is az tulajok 98%-nal. A maradek 2% vagy eleg tehetos ahhoz, hogy rogton ujabbra cserelje vagy ceges ezert nem akarja meg mindig jobbnak latni a regi autojat.   ;)
... mégis, a kétkedők - szerintem - 70%-a 2 éven belül megbarátkozik az új formával és tetszeni fog neki...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Fade

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re:Yaris III.
« Válasz #228 Dátum: 2011.10.17 18:56:43 »
Hétvégén megnéztem az új Yarist, a - dolgokon kivül ami kb kimerüla hátsó ülés nem tologatható... dolgokkal nekem eléggé tetszett. Bár nem puha/auris/avensises a műanyagok minősége, kevés a szövet, de szövet pont oda jutott ahova kell ahova legalábbis én lerakom a kezem. A műanyag bár kemény de jobban néz ki, Yaris vásárló meg ne tapogassa. :) A 6"os kijelző is tetszetős, mindenképp előrelépésnek érzem.

Amit elsőre nem értettem, hogy a motortérben rengeteg a szabad hely amiből csinálhattak volna helyet a kocsiban. Gondolom a hibrid rendszereknek kell.

Külön tetszett, hogy kapható executive verzóban 2zónás digit klímával és keyless verzióban, én ha venném, csak ilyenben venném. :)

A formát azt szokni kell de érzem/látom milyen irányba is akarták elvinni a dizájnt. És ez sztem jó irány. :)

szerk: Eszembe jutott még vmi ami tán -. Nem lehet a hátsó fejtámlákat úgy eltüntetni az ülésben mint a Yaris 2nél. Ezt sztem a 2nél, ha nem vittem senkit és ez volt az év nagyjában lenyomtam és ott is kiláttam.


Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Re:Yaris III.
« Válasz #229 Dátum: 2011.10.18 17:41:50 »
Pedig az racionális döntés, ha a start-stop felára soha meg nem térülő beruházás akkor pusztán lelkiismereti okból érthető, hogy nem igénylik.


Mi az hogy soha meg nem térülő befektetés? Ennél ügyesebb üzemanyag spóroló rendszer nem nagyon van.

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Re:Yaris III.
« Válasz #230 Dátum: 2011.10.18 17:42:26 »
Igen? Mire gondolsz? :hmmmm:

Hogy lesz itthon egy darabig mindkettőből.

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re:Yaris III.
« Válasz #231 Dátum: 2011.10.18 22:22:58 »
Mi az hogy soha meg nem térülő befektetés? Ennél ügyesebb üzemanyag spóroló rendszer nem nagyon van.
Sem az árát sem az üzemanyag-megtakarítást nem ismerjük, hogy kiszámoljuk, hogy mennyi idő alatt térül meg.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Yaris III.
« Válasz #232 Dátum: 2011.10.18 22:32:05 »
Sem az árát sem az üzemanyag-megtakarítást nem ismerjük, hogy kiszámoljuk, hogy mennyi idő alatt térül meg.
Pár év múlva alap lesz, mint ma a légzsák! Ez a legegyszerübb, üzemanyag és károsanyagkibocsájtáscsökkentő
eszköz.

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re:Yaris III.
« Válasz #233 Dátum: 2011.10.19 08:35:50 »
Pár év múlva alap lesz, mint ma a légzsák! Ez a legegyszerübb, üzemanyag és károsanyagkibocsájtáscsökkentő
eszköz.
Ilyen módon a robotizált váltó is alap lehetne ami felülbírálja a pazarló szokásokat. Tényleg tudni kellene a megtakarítást, %-osan szerintem minimális lehet. Aki pedig az életét dugóban tölti annak a hibrid vagy méginkább a tisztán elektromos való.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Yaris III.
« Válasz #234 Dátum: 2011.10.19 08:37:20 »
Ilyen módon a robotizált váltó is alap lehetne ami felülbírálja a pazarló szokásokat. Tényleg tudni kellene a megtakarítást, %-osan szerintem minimális lehet. Aki pedig az életét dugóban tölti annak a hibrid vagy méginkább a tisztán elektromos való.
:yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Fade

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re:Yaris III.
« Válasz #235 Dátum: 2011.10.19 17:11:15 »
Sem az árát sem az üzemanyag-megtakarítást nem ismerjük, hogy kiszámoljuk, hogy mennyi idő alatt térül meg.

Árnál mire gondolsz? Nem lehet egy nagy wasistdas. 0km/h&üres&kuplung pozicio kint&aku töltöttség megfeleő&motor elég meleg = leállít. kuplung benyom elindít. ECUba ha egyszer berakták, márpedig bele akkor kb 0Ft még 100.000db ECUba berakni.
Ami pénzbe kerülhet az egy erősebb indítomotor bár ugye Zénó+leszi kitudja hány százezer km óta állítgatja le manual a motort napi sokszor így az alapmotor se kell vszeg nagyon modosítani. Ha kell.

Dugozásnál pedig igencsak sokat jelenthet egy okos start&stop. Nekem a manuális leállítgatás ami ugyan jóval fejlettebb mint egy buta csak pirosnál leállítgatja magát s&s 9-11%ot hoz. Az nem kevés. De legyen ennek a harmada, a költségeket nézve nekem akkor sincs kérdés.

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re:Yaris III.
« Válasz #236 Dátum: 2011.10.19 17:25:33 »
Ha az árérzékeny magyar piacon érdemes kihagyni ahogyan a szintén filléresnek tűnő VSC-t akkor gondolom mégsem jelentéktelen összeg.
Az alapjárati fogyasztás relatíve kevés, a pirosnál állás a teljes menetidőből szintén, ezeknek a szorzata már nagyon kevés, tehát arra tippelek, hogy a megtérülésnél durva km jönne ki.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Yaris III.
« Válasz #237 Dátum: 2011.10.19 17:52:38 »
Ha az árérzékeny magyar piacon érdemes kihagyni ahogyan a szintén filléresnek tűnő VSC-t akkor gondolom mégsem jelentéktelen összeg.
Az alapjárati fogyasztás relatíve kevés, a pirosnál állás a teljes menetidőből szintén, ezeknek a szorzata már nagyon kevés, tehát arra tippelek, hogy a megtérülésnél durva km jönne ki.
Teljesen értelmetlen az okfejtésed. Az autogyárak bevezetik, mert igy könnyebb teljesiteni a csökkenő károsanyagkibocsájtási normákat Persze amig nincsenek rákényszeritve pl Magyarországon, addig minek rakják bele, bármennyibe is kerül.

Fade

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re:Yaris III.
« Válasz #238 Dátum: 2011.10.19 17:59:28 »
Ha az árérzékeny magyar piacon érdemes kihagyni ahogyan a szintén filléresnek tűnő VSC-t akkor gondolom mégsem jelentéktelen összeg.

A VSC pont egy baromi komplex dolog, legalábbis egy start&stophoz képest mindenképp.

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re:Yaris III.
« Válasz #239 Dátum: 2011.10.19 18:33:30 »
Teljesen értelmetlen az okfejtésed. Az autogyárak bevezetik, mert igy könnyebb teljesiteni a csökkenő károsanyagkibocsájtási normákat Persze amig nincsenek rákényszeritve pl Magyarországon, addig minek rakják bele, bármennyibe is kerül.
Van egyáltalán a szabványos mérési ciklusban hosszas megállás? Nem rémlik. Egyébként ez EU direktíva, tehát nálunk ugyanaz.