Pont ezaz, hogy tobb koron keresztul is gyorsabb tudott lenni ennyivel, mert csak igy jon ki a legalabb 10 masodperces elony. Nem csak siman futott egy gyorsabb kort, hanem folyamatosan hagyta le a mezonyt, ergo minden korben gyorsabb volt a tobbinel.
Azt meg nem kell magyarazni, hogy par masodperc az hany meter elonyt jelent, a vegen mar harmad palyanyival volt elorebb, mint a masodik, ami azert eros. Arrol nem is beszelve, hogy a masodikat sem zavarta senki sem igazan, nem veszett el a sok masodperce a kuzdelemben, hiszen nyugodtan tudott a masodik is menni az elso utan...
Az igaz, hogy a Maserati kupa nem akkora nagy szam, de a WTCC kocsiknal erosebbek es gyorsabbak voltak azert erezhetoen. Azt meg megint nem kell magyarazni, hogy egy gyorsabb, erosebb kocsit nehezebb vezetni jol, nagyobb a kockazat, sulyosabbak a balesetek, stb. Nem veletlenul volt az, hogy a Talmacsi is 125 ccm-ben meg jo volt, de nagyobb kategoriaban mar nem tudott nagy eredmenyeket szerezni...
A Maserati olyan sebesseggel megy egyenesben, amitol osszeszarnank magunkat, de konnyen lehet, hogy tobb WTCC versenyzo is. Lebecsulni meg a Maseratis versenyt sem kell, azert ott is nagyon jok voltak a versenyzok, nem ereztem, hogy kisebb kaliberuek lennenek, mint a WTCC eseteben. Persze, ezt kivulrol megmondani objektiven nehezen lehetne.
A csajok is jol vezettek, azert jol feladnak a lecket, ha beallnank kozejuk. Valoszinuleg a legtobbunket odavernek, nem kicsit... A Lotustol nem felnek, azzal meg nem mesz 200 folott az egyenesben, de a Maserati nagyon durva, ott eleg picit hibazni, aztan meghaltal kb.