Felhasználónév: Jelszó:

Szavazás

Hamarosan kezdődik a 2013-as WTCC szezon. Te melyik csapatnak szurkolsz majd?

Zengő Motorsport.
9 (75%)
Nem tudom a csapat nevét, de naracs-feket színű Hondával versenyeznek idén.
3 (25%)
Renitens vagyok és másnak :)
0 (0%)

Összes szavazó: 11

Szerző Téma: WTCC  (Megtekintve 10891 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21875
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
WTCC
« Dátum: 2011.06.05 19:39:44 »
Nos, azt hiszem megérdemel egy topicot Michelisz Norbi a mai napot követően, ide jöhetnek a vélemények!

Ez itt a hivatalos honlap: http://www.zengomotorsport.hu/

És még mindig megy:


 
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.05 19:45:29 írta Trotter66 »
Sors bona nihil aliud

barna.czukor

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #1 Dátum: 2011.06.05 21:17:39 »
Hát egy versenyző miatt én nem indítanék egy külön topicot (akár milyen jó vagy rossz), de mindegy. A WTCC miatt, mint műfaj, már inkább.

Ahogyan én láttam, az előtte menő túl korán fékezett túl nagyot, amire a Norbi nem számított. Plusz előre is akart kerülni mindenáron, nem jött be sajnos neki. A szerelők nagyon jók voltak, megérdemlik a dícséretet szerintem.


Aki igazi nagyágyú volt, az a Kis Norbi, ő szerintem a legjobb, hihetetlen, hogy mennyit rávert a mezőnyre. Magabiztosan nyerte a két futamot, nagyon kiforrott versenyző. Mégsem kap messze annyi reklámot, mint a Mikhelisz Norbi, pedig szerintem tehetségesebb nála, mellesleg komolyabb géppel is versenyzett... :ph34r:

A csajos Lotus kupa aranyos volt, egy olyan kocsi nekem is jó lenne pályázni, gyakorolni, nem félnék benne úgy, mint a nagy Maseratikban tenném.

pzs

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #2 Dátum: 2011.06.05 21:37:13 »
Minden azon mulik, hogy sikerul e a versenyzoknek es a csapatnak eleg tamogatot begyujteni. Siman indulhatna a WTCC-ben Kiss Norbi meg Weber Gabor is Zengos szinekben (mert mindharman nagy esellyel indulnanak a VB cimert) ha lenne eleg penz es tamogato. Valasztani kellett es valszeg nem a ket szep szemeert valasztottak M. Norbit  :flowers: Mind2 Norbi versenyzett Seat-tal Zengos szinekben, gondolom oka van annak, hogy ki indulhatott bar annyira nem latok bele a dolgokba.

A Maserati-s meg nem tul ismert sorozat nem tul nagy nevekkel, kerdes, hogy kikhez kepest nyert magabiztos folennyel Norbi. Lehet nehezebb dolga lett volna, ha meg 4-5 az elmezonyben versenyzo es szereplo pilota beult volna konkurrencianak ;).

barna.czukor

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #3 Dátum: 2011.06.05 22:30:00 »
Hát azt nem fogjuk megtudni, hogy mi áll a háttérben. Nekem csak az nem tetszik, hogy az egyik pilóta maga az Isten, a másiknak meg 10 másodpercig játsszák a himnuszt, aztán csáó.

Pedig nem érzem a M. Norbi fölényét a K. Norbival szemben. Tehetséges, ügyes M. Norbi természetesen, de el kell ismerni, hogy most nagyon sztárolva van, míg a többi versenyzőről nem is hallani. Pedig szerintem ők sem rosszabb vezetők, csak maximum nem annyira jó üzletemberek, nem annyira szerencsések, stb.

Az igazi sztárok amúgy a szerelők voltak, akik összerakták 15 perc alatt Norbi kocsiját jóra, amit a leggyorsabb köridő is mutatott (Norbi tehetségén túlmenően).

Azért az a Maseratis sorozat eléggé kemény volt, mentek, mint a mérgezett egér. Érezhetően gyorsabbak voltak a kocsik, nagyobb volt a sebesség és a kockázat is. Persze ettől még lehetnek középszerűek a pilóták, de nekem nagyon profinak túnt a dolog.

A Lotus versenyt a többi elé kellett volna tenni, akkor nem tűntek volna a csajok annyira lassúnak. Aranyos kis kocsik azok amúgy, nagyon jó lenne egy olyannal pályán autózgatni, gyakorolni.

pzs

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #4 Dátum: 2011.06.05 23:15:25 »
Hát azt nem fogjuk megtudni, hogy mi áll a háttérben. Nekem csak az nem tetszik, hogy az egyik pilóta maga az Isten, a másiknak meg 10 másodpercig játsszák a himnuszt, aztán csáó.

Pedig nem érzem a M. Norbi fölényét a K. Norbival szemben. Tehetséges, ügyes M. Norbi természetesen, de el kell ismerni, hogy most nagyon sztárolva van, míg a többi versenyzőről nem is hallani. Pedig szerintem ők sem rosszabb vezetők, csak maximum nem annyira jó üzletemberek, nem annyira szerencsések, stb.

Az igazi sztárok amúgy a szerelők voltak, akik összerakták 15 perc alatt Norbi kocsiját jóra, amit a leggyorsabb köridő is mutatott (Norbi tehetségén túlmenően).

Azért az a Maseratis sorozat eléggé kemény volt, mentek, mint a mérgezett egér. Érezhetően gyorsabbak voltak a kocsik, nagyobb volt a sebesség és a kockázat is. Persze ettől még lehetnek középszerűek a pilóták, de nekem nagyon profinak túnt a dolog.

A Lotus versenyt a többi elé kellett volna tenni, akkor nem tűntek volna a csajok annyira lassúnak. Aranyos kis kocsik azok amúgy, nagyon jó lenne egy olyannal pályán autózgatni, gyakorolni.

Magat a versenyzot az adott sorozat felkapottsaga miatt istenitik. Forma 1es pilotaknal is vannak sokkal tehetsegesebb pilotak megis oket istenitik. A Maserati-s sorozat sehol nincs egy tour auto europa vagy vilagbajnoksaghoz kepest. Michelisz mar europabajnok, miert csodalkozol azon, hogy felkapott a neve? Azert ekkora sztar mert tehetsegebol kifolyolag neves sorozatokban sikereket ert el -> felkapott lett a mediaban es szinte mindenki tudja kirol van szo. Hiaba volt tehetseges, palyafutasa kezdeten hiaba nyert Suzuki kupat es szerepelt Clio kupaban az emberek nagy resze a neverol sem hallott. Ugyanezt az utat Kiss Norbi is bejarta. Sikereket ert el tobb kisebb sorozatban, tehetseges, megsem ismerik a nevet csak a motorsport irant erdeklodok. Ok legalabb annyira istenitik mint a tobbieket. Lehet, hogy 1-2 ev mulva miatta fog ujjongani a tomeg. O is csak 26 eves, palyafutasa kb akkor kezdodott amikor M. Norbinak. Mindkettoben sok van meg, mert ok nem 5 evesen gokartban kezdtek. Szamitogepes szimulatoron nyomultak es 6-7 evvel ezelott az sem tudtak milyen lehet eloben.
A WTCC-s hetvegen a WTCC-e a foszerep, a tobbi futam csak betetfutam volt. Az 80ezer ember nagy resze a tobbi magyar nevet csak ma hallotta eloszor. Norbi az egyetlen magyar a vilagbajnoki mezonyben. Ha ket magyar lett volna a mezonyben akkor legalabb olyan felkapott lenne a masik neve is ebben biztos vok.

Az meg, hogy a Maserati-k gyorsabbak semmit nem jelent. A WTCC-s autokban 1.6 turbo meg 2.0as szivo (meg 1.9 TDI) motorok vannak. Koridoben megsem volt kulonbseg. Szerinted miert? Kupas Swiftek kozel fel perccel rosszabb koroket mennek Hungaroringen, ez megsem jelenti azt, hogy a pilotak rosszabbak vagy tehetsegelenebbek lennenek mint a Ferrari-ban vagy Maserati-ban ulok...  :flowers:

Az egyik Norbi elonyet meg azert nem erezhetted mert kulonbozo sorozatokban indultak hetvegen. Kar osszehasonlitani a teljesitmenyuket.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Re: WTCC
« Válasz #5 Dátum: 2011.06.06 11:37:04 »
Az igazi sztárok amúgy a szerelők voltak, akik összerakták 15 perc alatt Norbi kocsiját jóra, amit a leggyorsabb köridő is mutatott (Norbi tehetségén túlmenően).
Meg főleg a slick guminak, amivel a verseny végén a majdnem felszáradt pályán a leggyorsabb köröket elérte. ;)

TSityu

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #6 Dátum: 2011.06.06 18:28:19 »
"Pzs: Koridoben megsem volt kulonbseg."

Azé a mazik közel 10 seccel voltak gyorsabbak.  ;)

TSityu

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #7 Dátum: 2011.06.06 18:29:16 »

TSityu

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #8 Dátum: 2011.06.06 18:34:40 »
Szerintem felesleges K. Norbit összehasonlítani M. Norbival, inkább annak kell örülni, hogy végre van két Magyar versenyző a világ autós élvonalában.  :clap:

Csak, hogy a másik Norbiról is essen szó.

Eredményei:
Eddig 26 győzelem
2005
Mobil 1 Opel Astra Kupa, négy győzelem, 5. helyezés,
Az Év Újonca
2006
Shell V-Power Renault Clio Kupa bajnoka, tíz győzelem,
Az Év Gyorsasági Autóversenyzője
2007
Magyar Seat Leon Szuperkupa bajnoka, nyolc győzelem,
Porsche Mobil 1 Supercup futamán 16. helyezés.
2008
Seat Leon Szuperkupa bajnoka, négy győzelem, négy második, egy harmadik hely.Egyszer kiesett.
2009
Genex Suzuki Swift Kupa bajnoka, 8 győzelem,1 harmadik hely,1 kiesés.
Együléses forma autók (E csoport) bajnokságában második hely, Forma Renault kategória bajnoka.

pzs

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #9 Dátum: 2011.06.07 00:14:05 »
"Pzs: Koridoben megsem volt kulonbseg."

Azé a mazik közel 10 seccel voltak gyorsabbak.  ;)

WTCC Q2 legjobb korido: Alain Menu 1:56.546 (ez valszeg lehetett jobb is, ha Huff nem szamolja el magat es nem esik ki Q1-ben)
Trofeo Maserati Q2 legjobb korido: Norbert Kiss 1:54.948

Versenytempo nyilvan lassabb mint az idomero, de kb. ilyen nagysagrend, szoval az a 10 sec inkabb 1-1.5  :flowers:

barna.czukor

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #10 Dátum: 2011.06.07 11:49:56 »
Pont ezaz, hogy tobb koron keresztul is gyorsabb tudott lenni ennyivel, mert csak igy jon ki a legalabb 10 masodperces elony. Nem csak siman futott egy gyorsabb kort, hanem folyamatosan hagyta le a mezonyt, ergo minden korben gyorsabb volt a tobbinel.

Azt meg nem kell magyarazni, hogy par masodperc az hany meter elonyt jelent, a vegen mar harmad palyanyival volt elorebb, mint a masodik, ami azert eros. Arrol nem is beszelve, hogy a masodikat sem zavarta senki sem igazan, nem veszett el a sok masodperce a kuzdelemben, hiszen nyugodtan tudott a masodik is menni az elso utan...

Az igaz, hogy a Maserati kupa nem akkora nagy szam, de a WTCC kocsiknal erosebbek es gyorsabbak voltak azert erezhetoen. Azt meg megint nem kell magyarazni, hogy egy gyorsabb, erosebb kocsit nehezebb vezetni jol, nagyobb a kockazat, sulyosabbak a balesetek, stb. Nem veletlenul volt az, hogy a Talmacsi is 125 ccm-ben meg jo volt, de nagyobb kategoriaban mar nem tudott nagy eredmenyeket szerezni...

A Maserati olyan sebesseggel megy egyenesben, amitol osszeszarnank magunkat, de konnyen lehet, hogy tobb WTCC versenyzo is. Lebecsulni meg a Maseratis versenyt sem kell, azert ott is nagyon jok voltak a versenyzok, nem ereztem, hogy kisebb kaliberuek lennenek, mint a WTCC eseteben. Persze, ezt kivulrol megmondani objektiven nehezen lehetne.

A csajok is jol vezettek, azert jol feladnak a lecket, ha beallnank kozejuk. Valoszinuleg a legtobbunket odavernek, nem kicsit... A Lotustol nem felnek, azzal meg nem mesz 200 folott az egyenesben, de a Maserati nagyon durva, ott eleg picit hibazni, aztan meghaltal kb.

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
  • Autó: 2001 Yaris TS NCP13 1992 Nissan Pulsar Gti-R 1990 Nissan Sunny N14
Re: WTCC
« Válasz #11 Dátum: 2011.06.07 12:32:11 »
... de a Maserati nagyon durva, ott eleg picit hibazni, aztan meghaltal kb.
[rohog]
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

barna.czukor

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #12 Dátum: 2011.06.07 13:12:19 »

pzs

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #13 Dátum: 2011.06.07 13:14:56 »
Pont ezaz, hogy tobb koron keresztul is gyorsabb tudott lenni ennyivel, mert csak igy jon ki a legalabb 10 masodperces elony. Nem csak siman futott egy gyorsabb kort, hanem folyamatosan hagyta le a mezonyt, ergo minden korben gyorsabb volt a tobbinel.

Azt meg nem kell magyarazni, hogy par masodperc az hany meter elonyt jelent, a vegen mar harmad palyanyival volt elorebb, mint a masodik, ami azert eros. Arrol nem is beszelve, hogy a masodikat sem zavarta senki sem igazan, nem veszett el a sok masodperce a kuzdelemben, hiszen nyugodtan tudott a masodik is menni az elso utan...

Az igaz, hogy a Maserati kupa nem akkora nagy szam, de a WTCC kocsiknal erosebbek es gyorsabbak voltak azert erezhetoen. Azt meg megint nem kell magyarazni, hogy egy gyorsabb, erosebb kocsit nehezebb vezetni jol, nagyobb a kockazat, sulyosabbak a balesetek, stb. Nem veletlenul volt az, hogy a Talmacsi is 125 ccm-ben meg jo volt, de nagyobb kategoriaban mar nem tudott nagy eredmenyeket szerezni...

A Maserati olyan sebesseggel megy egyenesben, amitol osszeszarnank magunkat, de konnyen lehet, hogy tobb WTCC versenyzo is. Lebecsulni meg a Maseratis versenyt sem kell, azert ott is nagyon jok voltak a versenyzok, nem ereztem, hogy kisebb kaliberuek lennenek, mint a WTCC eseteben. Persze, ezt kivulrol megmondani objektiven nehezen lehetne.

A csajok is jol vezettek, azert jol feladnak a lecket, ha beallnank kozejuk. Valoszinuleg a legtobbunket odavernek, nem kicsit... A Lotustol nem felnek, azzal meg nem mesz 200 folott az egyenesben, de a Maserati nagyon durva, ott eleg picit hibazni, aztan meghaltal kb.

Nem mondod, hogy midkettovel vittek egy kort?  :tt2:

Czukor, szerintem picit guglizzal es  megtudhatod, hogy mekkora a ket kategoria kozotti celegyenesbeli kulonbseg. Csak hogy megkonnyitsem a dolgod: WTCC-ben ha visszanezed a kozvetitest neha kiirtak a sebessegeket. 211-212-re emlekszem. Kiss Norbi sajat bevallasa szerint 232-t ment a celegyenes vegen. Gyorsulasban talan nem az a besz*rsz kategoria, ami a ketto kozott erezheto... sot megkockaztatom, hogy mivel a WTTC-s autok meretre (tengelytavra, sulyra meg ugy mindenben) kisebbek sokkal durvabb erzes lehet veluk lassulni meg gyorsulni meg persze kanyarodni is...  :flowers:

A 10 mp-t meg Sityu gondolom 1 koron ertette ;).

Senki nem becsulte le, csak nem annyira ismret sorozat. Szemely szerint ennyit mondtam rola...

A csajok kozott pedig 2-3 van aki jol vezet es jo koroket megy. Ez nagyreszt annak koszonheto, hogy van aki indult elotte Swift kupaban es van aki sokkal tobbet gyakorolhat mint a tobbiek. Egyikiuk aki dobogon elso 2-3ban benne szokott lenni (Bende Adrienn) kepes volt kivezeto koron elso kanyarban megpordulni. Szerintem ezt meg Te sem kovetned el ;). Ok nem slickeken mennek, szoval meg melegiteni sem kellett :).
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.07 13:18:58 írta pzs »

pzs

  • Vendég
Re: WTCC
« Válasz #14 Dátum: 2011.06.07 13:35:56 »
... de a Maserati nagyon durva, ott eleg picit hibazni, aztan meghaltal kb.
[rohog]

Nem hinnem, hogy veszelyesebb egy bukocsoves tobb pontos biztonsagi ovvel szerelt versenyautoval (a Maserati eseteben egy bunkerrol beszelunk) 200al belecsapodni a gumifalba vagy korlatba, mint mondjuk egy E11-es Corival 140-el vagy a mienkkel 150el...  :yawn: