Én úgy gondolom az még csak a gumik kopása. A városban kevés benzinmotor használat miatt úgy saccolom 30e -től fog javulni jelentősen, és 120e körül fog beállni a fogyasztás.Lejt az út hazáig? Síknak tűnő úton fedkomp szerint 2,7 Torque szerint 2,6 1x vhogy összejött.
Az utóbbi napok viharos időjárása lerontotta a fogyasztásom, gyakran jóval 4 felettiek voltak az etapok.
Igazad lehet, de jo erzes es az is, hogy fog ez meg csokkenni
Egy kis friss olaj otthoni leszívása után túl vagyok a 2. éves kötelezőn. Én vagyok a hibás, nem jelöltem meg a dobozon a márkaszervizes szerelőnek, mennyit tölthet a motorba.-(
2. éves korában kötelező a fékfolyadék csere. Régebben nem csak mérés/ellenőrzés volt előírva?
A kipufogó ismét rozsdásodik, az alvázvédőn nem láttam sérülést.
Nalunk most ment le az elso, talaltunk a motorterben nyest ragcsalasi nyomokat... hala a jo egnek, semmit nem ragott meg teljesen, csak a motorhazteton levo belso kis szigetelest, illetve a motor fele meno szurke kabelkoteg kulso ragasztojara rakostolt, de az nem izlett neki
Kicsit furcsanak tartom, hogy szakszerviz nem tudja, hogy mennyi olajnak kell belemenni, nekem 4 literbol kb. 2-3 decit ha hagytak hangra, lehet en is ra fogok nezni majd a szintre....
Nico: Ha P-be rakod, akkor valamit reteszel a draga, ezert mozdulhat elore, ha meg beindul a benzinmotor, akkor berazza a karosszeriat is picit es ha elotte nem sikerult neki reteszelni (pl. hamarabb huztad be a kezifeket, minthogy P-be raktad volna), akkor ilyenkor ez "uzemszeru".
Nemreg nem ti jartatok Esztergomban a kis pirossal? (lattam egy ugyanolyan sotetitessel rendelkezot, mint ami nektek van
)