Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Yaris HSD  (Megtekintve 126276 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Re: Yaris HSD
« Válasz #90 Dátum: 2011.07.24 18:02:47 »
Fogadnék hogy a Yaris HSD valahol 5M-nél fog kezdődni, mert így áll be a sorba :)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Yaris HSD
« Válasz #91 Dátum: 2011.07.24 18:17:02 »
Hát az azért eléggé kemény lenne  :wacko: ... Szerintem 4.2-4.3 magasságánál nem lenne szabad följebb menniük (megnézve a dízel Yaris, meg a HSD Auris árát is).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Re: Yaris HSD
« Válasz #92 Dátum: 2011.07.24 18:22:44 »
Háááát :( Az új fullos Yaris ~4.5 + navi. Tehát ~5 lesz az :)

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re: Yaris HSD
« Válasz #93 Dátum: 2011.07.24 18:27:05 »
Az 1.4-es bőven elég nyugodt autózásra, pont amire a hibrid is való, az MMT vagy CVT pedig hasonlóan kényelmes és szintén nem a teljesítmény hajszolására való, tehát a 2-es dízel teljesen indokolhatatlan összehasonlításnak.

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re: Yaris HSD
« Válasz #94 Dátum: 2011.07.24 18:27:42 »
A Jazz is 4,9 tehát ez teljesen naív várakozás.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris HSD
« Válasz #95 Dátum: 2011.07.24 19:03:47 »
Az 1.4-es bőven elég nyugodt autózásra, pont amire a hibrid is való, az MMT vagy CVT pedig hasonlóan kényelmes és szintén nem a teljesítmény hajszolására való, tehát a 2-es dízel teljesen indokolhatatlan összehasonlításnak.

Az MMT váltót össze sem lehet hasonlítani a Toyota Hibrid hajtóművével.
Xanyi

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re: Yaris HSD
« Válasz #96 Dátum: 2011.07.24 19:13:40 »
Műszakilag nyilván abszurd a felvetésed is, de itt kényelmes és nyugodt vezethetőségről volt szó. De lesz itt ugyanúgy CV váltós Yaris is, nagyjából 1-1,5 millióval olcsóbban hibrid hajtás nélkül.

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Re: Yaris HSD
« Válasz #97 Dátum: 2011.07.24 19:37:49 »
Az 1.3-as új, CVT-vel és minden más extrával 4.560M

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re: Yaris HSD
« Válasz #98 Dátum: 2011.07.24 19:43:10 »
Forrás? Mert az angol oldalon van árjegyzék, ott az 1.0, 1.33, 1.33 CVT és az 1.4D között 500, 1000 és 500 font az árkülönbség, tehát a dízel alatt van.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9863
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013 Mazda MX-5 NB 2000
Re: Yaris HSD
« Válasz #99 Dátum: 2011.07.24 20:02:21 »
Az 1.4-es bőven elég nyugodt autózásra, pont amire a hibrid is való, az MMT vagy CVT pedig hasonlóan kényelmes és szintén nem a teljesítmény hajszolására való, tehát a 2-es dízel teljesen indokolhatatlan összehasonlításnak.
marhaság. teljesítmény-teljesítmény. ezt kell összevetni. a hsd-nek nem az egynégyes kávédaráló, hanem az említett kétezres dízel a reális alternatívája.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9863
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013 Mazda MX-5 NB 2000
Re: Yaris HSD
« Válasz #100 Dátum: 2011.07.24 20:05:47 »
a hibrid yaris szerintem is öt milkó körül esz. különben saját magának csinál konkurenciát. ráadásul a hibrideken, úgy tudom, a toyota hosszú éveken át  irgalmatlan pénzeket vesztett a hibrid programon, nem tudom, most hogy állnak, de lassan talán kezd beérni a projekt...olcsók mindenesetre tuti nem lesznek a hibridek még jó darabig

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Yaris HSD
« Válasz #101 Dátum: 2011.07.24 20:25:24 »
Az 1.4-es bőven elég nyugodt autózásra, pont amire a hibrid is való, az MMT vagy CVT pedig hasonlóan kényelmes és szintén nem a teljesítmény hajszolására való, tehát a 2-es dízel teljesen indokolhatatlan összehasonlításnak.
Autókat (többek közt) a menetteljesítményeik alapján szoktunk összevetni. Hogy ebből ki mennyit használ ki, magánügy. A CVT váltó által nyújtott menetkényelmet össze sem lehet hasonlítani az MM váltóval. Prius II, illetve Corolla E12 1.4 D-4D MMT ismeretében mondom ezt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Yaris HSD
« Válasz #102 Dátum: 2011.07.24 20:27:22 »
Az 1.4-es bőven elég nyugodt autózásra, pont amire a hibrid is való, az MMT vagy CVT pedig hasonlóan kényelmes és szintén nem a teljesítmény hajszolására való, tehát a 2-es dízel teljesen indokolhatatlan összehasonlításnak.
marhaság. teljesítmény-teljesítmény. ezt kell összevetni. a hsd-nek nem az egynégyes kávédaráló, hanem az említett kétezres dízel a reális alternatívája.
Miközben fogyasztásban (hacsak épp nem a német Autobahnon vetjük őket össze) nem a kétliteres, hanem az egynégyes dízel szintjén van. Mindezt benzines akusztikával.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Re: Yaris HSD
« Válasz #103 Dátum: 2011.07.24 20:29:21 »
Forrás? Mert az angol oldalon van árjegyzék, ott az 1.0, 1.33, 1.33 CVT és az 1.4D között 500, 1000 és 500 font az árkülönbség, tehát a dízel alatt van.

Valóban alatta van, mert az 1.4 D4D executive 4.975M.
Ugyanez csak 1.33 executive CVT-vel, 4.560M.

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re: Yaris HSD
« Válasz #104 Dátum: 2011.07.24 20:31:13 »
Teljesítmény, nyomaték, plusz-súly? Leginkább a 100-ra gyorsítást hasonlíthatnád össze, ha a hibridet gyorsulási versenyekre szánod, de nem arra, nagyon nem.