.... lökhárító, élek.... kérdésedet nem értem!
Valószínűleg az enyém előszéria, de a hátsó lökös bal oldala, a üa. betöltőnyílás fedele, a jobb oldali első -hátsó ajtó nincs egy síkban a melette levő karosszéria elemmel, a hátsó ajtó úgy néz ki, mintha nem lenne lecsukva, mert a bal oldalán annyival nagyobb a rés, jobb oldalt a hátsó kerék előtti légterelőt meg már le kellett vennem és kétoldali ragasztóval rögzíteni, mert 1cm-ert lógott. Mindezt hibátlan fényezésű, sérülésmentes kasznival. A Reálszisztémánál lévő többi autón is hasonló esztétikai hibák voltak, amik nálam néhány km után fokozódtak, de most már nem változik (illetve viaszolásnál sem vettem többet észre). Egyébként nem csörög -zörög, nagyon egyben van.
Neked nem hiányzik a szabadonfutó (vagy vitorlázó) üzemmód? Amint elveszem a gázt, rögtön utánozza a motorféket, pedig sokszor jó lenne "üresben" gurulni. Ezt a se nem tölt,se nem hajt állapotot azonban csak nagy lejtőnél tudom óvatos gázadással utánozni.
Hogy viselkedik a HSD hosszu uton autópályán? Fogysztás? Uttartás autopályatempóban?
Még nincs ilyen tapasztalatom. 90-nél 3,8-4.0, 80-nál 3,6-3.8. Egyébként is bejáratós, úgyhogy az első 5000km-ig max 100 lesz. Jobb a békesség. Szélérzékenysége jelentős, egyébként az úttartása jó. Futóművet határhelyzetben nem próbáltam., de elég komfortos jó visszajelzéssel a kormányról is. A hagyományos fék megfelelően méretezett a súlytöbblethez, bár természetesen a regeneratív módot igyekszem használni.