Ezek szerint a csomagtér méretre megegyezik, kialakításra viszont nem.
A szőnyeggarnitúra nem egyforma a sima Yariséval, a hátsó rész kialakítása más!
Köszi, akkor nem kell a szőnyeget sem próbálni.
Csak hogy jót is írjak, a kicsikocsi szíve japán és a morgó, erőlködő hang ellenére igazi remekmű, remélem elődeihez hasonlóan tartós is lesz.
Voltam vele egy kis vidéki kiruccanáson, odafele 160 km 2+2kicsi, + csomagtartó kb. a kalaptartóig, 3,6. Utána kb. 5 km-es vidéki szakaszok hideg motorral felment 3,7 re. Visszafele egyedül, a korlátozásokat mindenhol betartva+ a 8-ason is max 90 elvégre bejáratós a 160 km közel 3 óra volt (sok 30, 40-es korlátozás, lakott területek) lement 3,5-re a vidéki szakaszátlag.
Előtte volt Bp-en kb. 400km 3,7-3,8 fed.comp szerint (0-áztam). Tegnap dugóztam a XVI.,-bol a XXII.,-be 2,7 volt, aztán a 6-os kivezető felnyomta 3,1-re. Most kicsivel 1,5 vonással van a tankban több mint 800 km után (ebben is gyorsabban fogy 3/4 alatt). Kíváncsi leszek mennyi lesz bejáratás alatt és után.
Érdekes, amióta megvan kimondottan szeretem a dugókat, a feleségem meg örül, mert a "kocsi nyugalmat sugároz".
A használati utasítást még mindig nem kaptam meg.