Ma voltam teszt vezetni. Sajnos a diagrammok értelmezése, a korábbi átlag nullázása nekem kézikönyv nélkül nem ment, és az értéksítő sem a statisztika készítés lehetőségeinek tanulmányozására koncentrált.
A lejtőn nem fékez -nem tölt állapotot a lejtő rövidsége, meg a bénaságom miatt nem tudtam kikísérletezni,+ néha az útra is kellett figyelni. A sok technikai hühó nagyon elvonja a figyelmet. Egyébként nagyszerű érzés, maga a nyugalom. A motor hangja kocsit tolakodó dombon gázadáskor, de ez a lehet csak a nagy csönd miatt tűnik fel. Simán, szinte észrevétlenül kapcsolgatja a különböző üzemmódokat. Rángatni nem rángattam, tolni nem toltam, ez az autó egyszerűen a nyugodt csendes haladást váltja ki belőlem. Ami érdekes, hogy hasonló tempót a Corollában tötymörgésnek érzek, ebben nem. A környezet is jól tolerálta a lassú, hosszú kigurulásokkal teli haladást, senki nem dudált le. Előre jól kilátni, hátul lőrés,a tolatókamera kormányelfordulás jeladó nélkül csak dísz. Sztem egy sima érzékelős csipogó sokkal jobban használható, az elöl +2-ről nem is beszélve.