Szerző Téma: Supra  (Megtekintve 176590 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

gs400

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Supra
« Válasz #75 Dátum: 2007.11.28 20:42:55 »
Milyen képeket szeretnél? A mostani poros állapotában, vagy lemosva szépen kiglancolva. A poros fotókat kb 1napon belül elkészítem azokat szívesen elküldöm. Egyébként 97-óta van nálam, ezalatt tettem bele kb 30e km-t.
Hogy mennyit szeretnék érte? Körbenézek, hogy hogyan mennek ezek, aztán kitalálok valamit.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Supra
« Válasz #76 Dátum: 2007.11.29 10:14:14 »
Idézetet írta: "gs400"
Milyen képeket szeretnél? A mostani poros állapotában, vagy lemosva szépen kiglancolva. A poros fotókat kb 1napon belül elkészítem azokat szívesen elküldöm. Egyébként 97-óta van nálam, ezalatt tettem bele kb 30e km-t.
Hogy mennyit szeretnék érte? Körbenézek, hogy hogyan mennek ezek, aztán kitalálok valamit.

Olyan képeket amiken lehet gyönyörködni.   :szemez:
Csak érdekel hogy néz ki, mennyire van egyben, meg hogy végre van még egy Supra a környéken.
Amiket lehet látni, meg amik a hasznaltauton vannak, azok általában borzasztóan le vannak harcolva, így öröm egy szép példány.
Vásárlási szándékom nincsen egyelõre egy Supra elég lesz  :nagymosoly:

leszilaci

  • Vendég
Supra
« Válasz #77 Dátum: 2007.11.29 12:38:55 »
Idézetet írta: "kmr"

Amiket lehet látni, meg amik a hasznaltauton vannak, azok általában borzasztóan le vannak harcolva, így öröm egy szép példány.

:ima: csak nehogy vmi suhanc vegye meg, aki elkezdi tuningolni, széthajtani, összetörni :torsziv:

gs400

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Supra
« Válasz #78 Dátum: 2007.11.29 12:57:03 »
Ok. értem. Elindulok fotózni. Akkor egy csomó részletes képet csinálok. Mindenféle pozícióból. Sok tapasztalatom meg nincsen vele, mert én ezt akkor használtam, mikor a feleségemmel összekerültem és még nem voltak gyerekek. Ez volt a családi autónk.

leszilaci

  • Vendég
Supra
« Válasz #79 Dátum: 2007.11.29 14:23:44 »
A NAGY Toyotás könyvben
http://www.libri.hu/hu/book/szakkonyvek/muszaki/kozlekedes/toyota
Ezt találtam:

Toyota Supra
Az erõ és a pompa

A Supra gyökerei messzire nyúlnak vissza: már az áldott Celica TA 40-es idejében is volt egy, a japán és amerikai piacra tervezett topverzió, hosszú elsõ résszel és 2,6literes, hathengeres 140LE motorral. Ebbõl az "XX" nevû modellbõl keletkezett a következõ modellváltáskor a Celica Supra 2,8i. A legújabb kiadást, teljesen jogosan, már szinte semmilyen kapcsolat nem fûzte az eredeti Celica modellhez.

Toyota Supra (1986-1993)

Az eddigi legerõsebb és legdrágább Toyota minden részletében különbözött elõdjétõl. A hossza 4620mm-rel változatlan maradt, a szélessége 60mm-rel megnõtt, a tengelytáv viszont 2615-rõl 2595-re csökkent. A markáns farspoilernek, a hosszú, lapos motorháztetõnek, a megnövelt oldalsó küszöbnek és a sárvédõ kiszélesítésének köszönhetõen igazán dinamikus látszatot keltett az újdonság.
A 7M-GE fejlesztõ-kódjelzésû Supra-motor alapja a hathengeres teljesen alumínium hajtómû volt, ami már az elõzõ modellt is repítette. Hosszú löketû forgattyústengely, új fejlesztésû négyszelepes hengerfej, elektromos motormanagement löketszabályzóval, és egy levegõbeszívó szabályzó növelték a DOHC hajtómû teljesítményét 204lóerõre.
Ezzel gyorsult az 1590kg súlyú kocsi 0-ról 100-ra 8,6 msp alatt, és érte el a 220km/h végsebességet.

Az új Suprát a Porsche legújabb kihívójaként emlegették. Bizonyos látószögbõl egy tesztelõ megdöbbentõ hasonlóságokat vélt észrevenni a Porsche 928-cal. Valójában az új Supra kevésbé volt agilis sportkocsi, sokkal inkább egy luxus Gran-Turismo, egy gyors túrakocsi, felszerelve mindenféle kényelmet szolgáló eszközzel, és egy csomó elektromos segédeszközzel, mint például a kivehetõ tetõközéprésszel.
A kimûvelt motor, a nagyon precíz ötsebességes váltó, a biztonságos menettulajdonságok, és a magas szintû kényelem további plusz pontokat jelentett a luxus-túrakocsi számláján.
Az érem másik oldalán viszont ott volt a magas fogyasztás (a teszteken 14 liter fölött/100km).
Jó 2 literrel engedett meg magának többet az 1988-tól gyártott Turbo-Supra a maga 235 lóerejével.
Az addigi leggyorsabb japán sportautó, mely a tesztelõk szerint minden tulajdonsággal rendelkezett, hogy új fejezetet nyisson a japán sportautó gyártás történetében, ötvözve a limuzinok világából jól ismert kényelmet a motor erejével, mely a 1,6 tonna nehéz jármû vezetését élménnyé fokozta.


Modellek, típusok, árak:

Modellek: coupé 2+2
Gyártás éve: 1986-1993

Motorok:
2954 ccm/250kW(204LE) 6000/min fordulaton
2954ccm/173kW(235LE) Turbó Kat. 5600/min fordulaton, 1987 szeptemberétõl.
1990-tõl 175kW(239LE) 5600-as fordulaton; 350Nm 3200-on

Felszereltség:
vezetõülés elektromosan állítható ágyék- és gerincmerevítéssel, tempomat, fûthetõ külsõ tükör, fényszóró-tisztítóberendezés, targatetõ, EFH, központi zár, elektromos antenna, kazettás magnó.

Típusok:
Supra 3.0i Supra 3.0i Turbo

Árak: 49.200.- DM (3.0i)

---------------------
Krónika:
1986: európai premier a genfi autószalonban márciusban. Szeptembertõl Németországban. Németországban kizárólag kivehetõ tetõközéprésszel(Svájcban merev tetõvel is kapható volt). Teljes felszereltség. Katalizátor nélkül, nem károsanyag mentes.

1987: szeptember: a modellsorozatot a Turbo-modellek bevezetésével bõvítik. ABS és G-Kat szériában, automata ha kérik (2.800.- DM) Ár: 57.000.-DM

1988: szeptember: ráncfelvarrás – széles borda köti össze a lökhárítót a motorháztetõvel, két részre osztott hûtõrács, háromrészes farspoiler, hátsó szélvédõmosó nyugalmi állapotban vízszintes. Szívómotoros-verzió megszûnik.

1991: szeptember: modellápolás (az ajtókban oldalsó ütközõk)

1993: október: az utód bemutatása, 1994-ben elfogy minden tartalék.

------------------
Turbó:
Gyorsulás 0-100km/h: 6,3 msp
Végsebesség: 245km/h
Fogyasztás: 11,3
Üzemanyag tartály: 70 liter
Csomagtartó mérete: 232 liter
Terheletlen tömeg: 1540kg
Gumiabroncs: 225/50 16

------------
Szívó:
Gyorsulás: 8,2 msp
Végsebesség: 220km/h
Fogyasztás: 10,1
Csomagtartó mérete: 288 liter
Terheletlen tömeg: 1590kg

leszilaci

  • Vendég
Supra
« Válasz #80 Dátum: 2007.12.01 22:29:00 »

 :nagymosoly:

leszilaci

  • Vendég
Supra
« Válasz #81 Dátum: 2007.12.01 22:47:41 »
mégegy:

 :vezetes:

gs400

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Supra
« Válasz #82 Dátum: 2007.12.03 16:34:39 »
Eléggé dögrováson vagyok, ezért még képeket nem tudtam készíteni. Néhány tapasztalati adat. A Supra fogyasztását 9liter alá nem sikerült soha sem levinni. A maximumot egy forgalmas Keszthely felé menõ csúcsforgalmas Balaton déli part+klíma+nagy sebesség=17liter. Egyébként az tetszik benne, hogy nem olyan sportos mint pl a nagy szerelmem a DODGE STEALTH. Olyat akartam venni, de amikor mentem vele, akkor a Suprához képest nagyon fapadosnak tartottam.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Supra
« Válasz #83 Dátum: 2007.12.03 19:10:33 »
És az árról lehet már tudni valamit?

gs400

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Supra
« Válasz #84 Dátum: 2007.12.04 07:33:40 »
Kb 1800 000.- körül gondoltam, nézve a piaci helyzetet.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Supra
« Válasz #85 Dátum: 2008.01.22 22:40:22 »
Napi használatban...
A belsõ képet elnézve, gyanítom kukáskocsiként.
 :szemez:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Supra
« Válasz #86 Dátum: 2008.01.23 15:21:49 »
Idézetet írta: "Misi"
Napi használatban...
A belsõ képet elnézve, gyanítom kukáskocsiként.
 :szemez:


Hogy néz ki az eleje :? ... "dögõs kinézet", ez talán "dög õs kinézet" akart lenni eredetileg, gondolom :wink:  :crazy:  :kacag: ... Elmehetne a Mad Max-be, így ahogy van :mrgreen:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

leszilaci

  • Vendég
Supra
« Válasz #87 Dátum: 2008.01.24 09:00:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Misi"
Napi használatban...
A belsõ képet elnézve, gyanítom kukáskocsiként.
 :szemez:


Hogy néz ki az eleje :? ... "dögõs kinézet", ez talán "dög õs kinézet" akart lenni eredetileg, gondolom :wink:  :crazy:  :kacag: ... Elmehetne a Mad Max-be, így ahogy van :mrgreen:


ööö...mármint arra gondolsz,h nem gyári az eleje?
gyárinak tûnik (azt leszámítva,h ködlámpa nem van...)
szerk.: csak kicsit orrbavághatták már szegényt  :torsziv:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Supra
« Válasz #88 Dátum: 2008.01.24 10:34:51 »
A lökös gyári, csak nem erre az évjáratra való. Ennél az évjáratnál nem volt középen az a borda, hanem végig rács volt.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Supra
« Válasz #89 Dátum: 2008.02.18 17:51:48 »
Idézetet írta: "leszilaci"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Misi"
Napi használatban...
A belsõ képet elnézve, gyanítom kukáskocsiként.
 :szemez:


Hogy néz ki az eleje :? ... "dögõs kinézet", ez talán "dög õs kinézet" akart lenni eredetileg, gondolom :wink:  :crazy:  :kacag: ... Elmehetne a Mad Max-be, így ahogy van :mrgreen:


ööö...mármint arra gondolsz,h nem gyári az eleje?
gyárinak tûnik (azt leszámítva,h ködlámpa nem van...)
szerk.: csak kicsit orrbavághatták már szegényt  :torsziv:


Arra gondolok. Az orrbavágásra, amit még csak meg sem csináltak rendesen. Tiszta csálé, girbegurba, hepehupa az egész eleje szerencsétlen autónak :szomoru: ... Szomorú látni ezeket az egykori igényes, büszke szép gépeket ilyen ordenáré módon leharcolva :(
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )