Szerző Téma: Supra  (Megtekintve 173096 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
Re:Supra
« Válasz #435 Dátum: 2014.07.16 15:30:55 »
gyakorlatilag a blokk ugyanaz, turbó olajcsövei helye megvannak csak ki kell fúrni öket, főtengely ugyanaz, hajtókar ugyanaz, kell gyári turbós dugó, van hozzá tuning szívósor, az max 100e. a többi rajtad áll mit szeretnél bele. milyen turbó, stb stb.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Supra
« Válasz #436 Dátum: 2014.07.20 22:31:07 »
Ööö, a csaj megvicceli az autó tulaját? Mondjuk, elsőre én sem nézném ki belőle, hogy egészen jól elvált a leszabályzás körül...  :D No és azok a didkók...  :eek: :wub: :clap:

http://www.youtube.com/watch?v=02lRDvcXFsg
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Supra
« Válasz #437 Dátum: 2014.07.21 10:28:28 »
Ő elég régóta versenyzik 1000+ os suprával.... nem hiszem hogy nagyon megtudna lepődni egy egy ilyen gyorsuláson  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
Re:Supra
« Válasz #438 Dátum: 2014.07.22 23:20:03 »
úgy tudtam ellopták a kocsiját nemrég.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Supra
« Válasz #439 Dátum: 2014.07.23 12:48:16 »
Igen, de azzal évekig versenyzet....meg lehet azóta építettek már másikat.
Amúgy meglett a Suprája, igaz darabokban.... kb csak a kaszni :ph34r:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
Re:Supra
« Válasz #440 Dátum: 2014.07.23 22:20:30 »
igen darabokban, viszont én is úgy tudom lett neki új.

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:Supra
« Válasz #441 Dátum: 2014.07.23 23:52:09 »
hm.. nem lettem sokkal okosabb, úgy értem kvázi laikusként nem tudom felmérni, hogy ez mennyi munka, bár azt gondolom nem 2 hét

Kérdezem másképp: "hozok" neked egy kéziváltós, jobbkormányos Suprát. Mennyi pénzből csinálsz nekem balkormányost, jó minőségű "hozzávalókból", mondjuk egy dupla turbós változatot, kultúrált, technikailag és kinézetre is jó minőségben kb 400 lóerővel? Meg lehet ezt saccolni (anyag + munka külön? ).
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Supra
« Válasz #442 Dátum: 2014.07.24 10:28:06 »
Azért az még kérdés, hogy honnan lesz balkormányos donorod és az összes ilyen alkatrész, ami kell még hozzá. Gondolom a lakatosmeló simán megoldható, a szét és összeszerelés is, de ha mondjuk 1.5 mft-ért hozol egy twin turbós suprát, de mellé meg venned kell egy balos szívót donornak, akkor miért nem a balosba rakod a twin turbós motort, futóművet, féket, ilyesmit?

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
Re:Supra
« Válasz #443 Dátum: 2014.07.24 20:40:59 »
bálosítani nem éri meg, mert csak annak az anyag költsége 1 milla. munkaóra az bizony nem két hét, inkább hónapok. egy jobb kormányos kézist hozol, az kb. 2 millából már turbósítani lehet. de pontosan csak akkor számolnék utána, ha tényleg van kocsi amit meg akarunk építeni.

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:Supra
« Válasz #444 Dátum: 2014.07.24 21:10:39 »
Az a baj, hogy a balkormányos egész európában horror áron megy. Normális árakon csak jobbkormányos van tisztességes állapotban.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Supra
« Válasz #445 Dátum: 2014.07.24 22:08:39 »
Ok, de hogy lesz balos??? Most én nem vagyok képben, vagy mi a helyzet? Csak mert így nekem nem tiszta a dolog egy kicsit sem. Azt hallottam, hogy egy szívó balos úgy néz ki, hogy fékben és futóműben sem ugyanaz, mint a twinturbós és váltóban pedig a Getrag a legjobb.

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:Supra
« Válasz #446 Dátum: 2014.07.24 22:19:32 »
épp ezt mondom, hogy ha ennyi macera van vele, akkor felejtős a jobbos.
A balos viszont nagyon drága egész Európában (legalábbis én nem találtam normális áron jó állapotút).
Mindig ez a politika... :)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10649
Supra
« Válasz #447 Dátum: 2014.07.24 22:46:09 »
Van pár darab az e-bay-en is (USA), de arra már valóban rámenne az ember gatyája, mire regadó, vám, áfa meg miegymás ki lenne fizetve rá.  :hmmmm: Bár ott meg elég ritka az olyan darab, amihez ne nyúltak volna még hozzá.  ::)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:Supra
« Válasz #448 Dátum: 2014.07.25 07:22:21 »
Zsákutcának látszik..
Mi lehet a jó megoldás? (Tudom, jobban fizető munkahely, de azon kívül).
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10649
Supra
« Válasz #449 Dátum: 2014.07.25 09:15:58 »
Az is baj ilyen szempontból, hogy a Suprának évről évre növekedni fog az ára, tehát az sem jó tanács, hogy spórolj pár évig, és utána vágj bele.

Nézni kell az oldalakat, néha ki lehet fogni balosakat egyik másik EU-s országból, vagy keresni kell egy karambolos bal kormányosat, és azt rendbe hozni.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61