Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 600320 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kawarobi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Celica
« Válasz #1815 Dátum: 2015.12.23 09:47:50 »
Sziasztok!

Szeretnék kis infót begyűjteni(nem volt időm visszaolvasgatni a beszélgetéseket) A fiam bele van szerelmesedve a Celicába(eladtuk a Golf4 1.9 Pdtdi-t) Szeretne egy 2000-től TS-t
Mikre kell odafigyelni vásárlásnál? Olvasgattam olajfogyasztásokról stb. Melyik motort érinti? Melyik évjárattól érdemes megvenni őket?
Mint egy rendes apa, jót szeretnék a gyerekemnek, ha már ezt a típust szeretné!

Köszi előre is a válaszokat!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Celica
« Válasz #1816 Dátum: 2015.12.25 22:43:46 »
Boldog Karit Mindenkinek!

stenszky

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Celica
« Válasz #1817 Dátum: 2016.01.03 00:25:58 »
Sziasztok!

Feltételezem nagyon sokan jöttek már ide ilyen kérdéssel, ne haragudjatok, hogy most én is ugyan ezt kérdezem.

Épp autóvásárláson töröm a fejemet, és nagyon rég óta szemet vetettem a 1998tól gyártott celikákra, de még nincs elegendő információm, hogy a legjobb döntést hozhassam meg. Úgy gondoltam ti biztosan jobban értetek a dologhoz ezen a fórumon, ezért a következőkben szeretnék segítséget kérni:

Ha azt feltételezzük, hogy napi használatra lenne az autó, szeretném ha fürge lenne, de nem enné le a gatyámat mellé (max 10-11litert enne kb városban) (persze értelemszerűen nem várok el hihetetlen sportosságot cserébe), és szeretnék pár extrát az autóba (ülésfűtés, napfénytető, tempomat?), akkor:

- Melyik típust ajánlanátok keresésre?
- Hányas évjáratról érdemes beszélni?
- Van különbség amerikai/európai modellek között? Ha van, azt hogyan lehet felismerni laikusként?
- Automata/manuális - melyik jobb? (én személy szerint a manuálist szeretem)
- Hány kilómétert futott autó lehet még reális cél jelenleg?

Köszönöm a válaszaitokat előre is!

Üdv:

Örs


laaas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Celica
« Válasz #1818 Dátum: 2016.05.28 07:05:42 »
Üdv néktek!

Vettem magamnak egy 2004-es évjáratú T23-at, amihez keresnék egy olajvezérlő szelepet a VVTi rendszerhez! Letört a csatlakozója! Van ötletetek hol érdemes ilyet keresgélni?

Köszi!

Tibi72

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:Celica
« Válasz #1819 Dátum: 2016.05.29 20:47:45 »

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Celica
« Válasz #1820 Dátum: 2016.05.30 10:01:41 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/celica/toyota_celica_1.8_ts_xenon-esp-el.teto-10177647 - meg merjem venni? ismeritek a gépet/tulajt?
honnan ismernénk? szinte még meg sem száradt a tinta a honositási papirjain... külföldi...kitudja milyen elöélettel...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

zsolt1990

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Celica
« Válasz #1821 Dátum: 2016.06.21 11:42:08 »
Tisztelt Fórumozók!

Egy leendő Celica tulajdonos vagyok.
Szeretnék érdeklődni mielőtt, megvásárolom az autót.
Konkrétan még nincs kinézve jármű, viszont annyira le tudtam szűkíteni, hogy az újabb karosszériás érdekelne, a hetedik generációs amit 1999-től adtak ki (T23).
Mi az amire nagyon érdemes figyelni, átnézni vásárlás előtt?
Egyik kommentelő  írta korábban, hogy a fűtést érdemes megvizsgálni, mert a fűtőradiátor eldugulhat és annak a cseréje neki 160.000 volt. Ilyesmi hibákra gondolok.
Melyik blokkal érdemesebb megvenni, esetleg vannak e konstrukciós hibái valamelyik blokknak vagy magának az autónak?
Annak már utána néztem, hogy 3 típusú blokkal adták ki.
 Ezek valamelyikének vezérlése esetleg szíjas vagy mindegyik láncos? Mert egyik ismerősöm szerint, úgy emlékszik, hogy valamelyik blokk a három közül szíjas.
A másik kérdésem még az lenne, hogy inkább az amerikai vagy inkább az európai modellt érdemesebb megvenni?
És mi a különbség a két modell között.
Pár dolgot már meg tudtam, mint például a jelöléseiket:
S – európai VVT-i
TS – európai VVTL-i
GT - amerikai VVT-i
GT-S – amerikai VVTL-i
VVT-i gyengébbik blokk, VVTL-i erősebb blokk.
Viszont van, aki úgy írja a hírdetésében  hogy ST. Az valójában a TS-nek felelne meg, vagy ez is egy külön típus?
Az Európain a tetőn elől középen van az antenna, az Amerikain jobb oldalon hátul a sárvédőn.
Az európai verzióban nincs tempomat.
Klíma az Amerikain manuális, itthon digitális.
A kézi váltó a GT-ben 5, míg az S-ben 6 sebességes. Az automata mindkettőben 4 fokozatú.
A GT-n hátul dobfék, míg európaiban tárcsa van és általában csak az utóbbiban van ABS.
Ti, mint régi vagy új tagok, milyen pozitív és/vagy negatív tulajdonságokat tudnátok megosztani velem erről a típusokról?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdv,
Zs

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:Celica
« Válasz #1822 Dátum: 2016.06.21 22:12:34 »
...Melyik blokkal érdemesebb megvenni, esetleg vannak e konstrukciós hibái valamelyik blokknak vagy magának az autónak?
Annak már utána néztem, hogy 3 típusú blokkal adták ki.
 Ezek valamelyikének vezérlése esetleg szíjas vagy mindegyik láncos? Mert egyik ismerősöm szerint, úgy emlékszik, hogy valamelyik blokk a három közül szíjas.
A másik kérdésem még az lenne, hogy inkább az amerikai vagy inkább az európai modellt érdemesebb megvenni?
És mi a különbség a két modell között.
Pár dolgot már meg tudtam, mint például a jelöléseiket:
S – európai VVT-i
TS – európai VVTL-i
GT - amerikai VVT-i
GT-S – amerikai VVTL-i
VVT-i gyengébbik blokk, VVTL-i erősebb blokk.
Viszont van, aki úgy írja a hírdetésében  hogy ST. Az valójában a TS-nek felelne meg, vagy ez is egy külön típus?
Az Európain a tetőn elől középen van az antenna, az Amerikain jobb oldalon hátul a sárvédőn.
Az európai verzióban nincs tempomat.
Klíma az Amerikain manuális, itthon digitális.
A kézi váltó a GT-ben 5, míg az S-ben 6 sebességes. Az automata mindkettőben 4 fokozatú.
A GT-n hátul dobfék, míg európaiban tárcsa van és általában csak az utóbbiban van ABS.
Ti, mint régi vagy új tagok, milyen pozitív és/vagy negatív tulajdonságokat tudnátok megosztani velem erről a típusokról?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdv,
Zs
A 3 blokk nem tudom honnan szarmazik, 2 fele motorral jott, az egyik az 1ZZ, a masik a 2ZZ. Elobbi a gyengebb, csak VVT-i, utobbi az erosebb, VVTL-i. Mindketto motor lancos.
ST-nek szerintem sokan a gyengebbik valtozatot hivjak. Ami altalaban kulonbozik az EU es USA modellek kozott (mas modelleknel is): lokharitok, fekek, fenyszorok, plusz egyeb aprosagok. A kerdes az, hogy alkatreszeket honnan szeretnel a kesobbiekben a karbantartashoz beszerezni. Ertheto modon az USA piacos modellekhez itthonrol - valoszinuleg - jobban magadra leszel utalva (gondolok itt arra, hogy majd az internetrol kell rendelgetned). Legrosszabb esetben bele lehet futni olyan amerikai piacos modellbe, amit jo szokas szerint itthon mar ganyolgattak, es hazi fuzios megoldas lett belole (rendelkezik amerikai es europai alkatreszekkel is, ezzel a jovobeli rendelest jelentosen nehezitve).
Mivel sportauto, a megkimeltnek ara van, ellenpontkent van sok penzes boyracer, rosszabb esetkent karbantartason sporolo sokadik tulaj altal szethajtott, tobbszor kiflibe hajtott peldany.
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

zsolt1990

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Celica
« Válasz #1823 Dátum: 2016.07.06 12:52:53 »
Sziasztok!

Lenne pár kérdésem, remélem tudtok segíteni.
Érdekelne, hogy gyárilag elektromos napfénytetővel nem szerelt T23-ba megoldható e az elektromos napfénytető beszerelése utólag, esetlegesen milyen kellemetlenségekkel járhat?
Továbbá, lehet hogy vennék egy bőr belső szettet a T23-ba, viszont amibe jelenleg van az bal kormányos. Emiatt lehetnek gondok a beszerelésével?
Beszerelésénél mire érdemes figyelni?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Pjenoz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Celica javítás
« Válasz #1824 Dátum: 2016.07.30 07:05:29 »
Sziasztok. Javítással kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Remélem jóhelyre írok. Nekem egy 1991 es st182 es van 156 le . Karoszériásnál majd utána festetni volt a vas. A karoszériás szétszerelte az elektromos tetőablakot majd miután ismét összerakta már nem müködik rendesen. Olyan embert / céget. keresek aki tudna segíteni nekem ebben. Használt alkatrészek is érdekelnének szintén ehez a típushoz . Várom a válaszokat. Köszönöm figyelmed és segítséged.
Üdv Jenő

Levus

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re:Celica javítás
« Válasz #1825 Dátum: 2016.09.08 15:02:35 »
Sziasztok. Javítással kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Remélem jóhelyre írok. Nekem egy 1991 es st182 es van 156 le . Karoszériásnál majd utána festetni volt a vas. A karoszériás szétszerelte az elektromos tetőablakot majd miután ismét összerakta már nem müködik rendesen. Olyan embert / céget. keresek aki tudna segíteni nekem ebben. Használt alkatrészek is érdekelnének szintén ehez a típushoz . Várom a válaszokat. Köszönöm figyelmed és segítséged.
Üdv Jenő

Szia !

Milyen lett a karosszériás/fényező munka és mennyibe került ? :D

zsolt1990

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Celica
« Válasz #1826 Dátum: 2016.10.06 18:36:16 »
Sziasztok!
A tél közeledtével szeretnék pár dologról érdeklődni tőletek.
Elsősorban az érdekelne, hogy a téli gumit ki milyen felnire szereli fel? Gondolok itt alu vagy lemez felnire. Én személy szerint a gyári alufelnire szeretném felrakni a télit. Viszont hallottam ezt-azt, hogy nem ajánlatos télre alufelnit használni a festése miatt.
Egyébként ha valakinek lenne gyári alufelnije T23-ra az érdekelne.
Továbbá érdekelne, hogy ki milyen hűtőfolyadékot használ?
Ebben a témában is hallottam már ezt-azt Toyotás ismerősöktől. Valaki csak a gyárit ajánlja, amit a Toyota szervizekben lehet kapni, valaki pedig azt mondja, hogy mindegy csak rózsaszín legyen.
Ide gyorsan be is szúrnám azt a kérdésem, hogy 1ZZ-s T23-ba kb. mennyi kell?
A következő kérdésem már nem a hidegebb időjáráshoz kapcsolódik 
Nem rég rendeltem OBD II bluetooth-os csatlakozót. Egyik ismerősöm ajánlotta hozzá mobilra a Torque Pro v1.8.94 progit.
Van aki mást használ, ami esetleg jobban bevált nektek?
Vagy esetleg a PC-s verziója sokkal részletesebb ennek, vagy valamilyen másik proginak?
Ahogy tudom, ez csak a nagyon alap hibakódokat ismeri fel és a specifikus kódokat vagy nem ismeri fel, vagy általánosítja és csatolja egy másik hibakódhoz.
Esetleg van olyan program, amivel részletesebben meg lehet nézni az autó adatait? Pl specifikus hibakódok vagy megtett km amit a vezérlésből olvas ki.
Válaszaitokat előre is köszönöm!

St182_2.0gti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Celica kerdesek bajok..
« Válasz #1827 Dátum: 2016.10.20 13:47:47 »
Sziasztok!

Lenne par kerdesem bajom minden ..

Fel eve vettem egy st 182 es 1991-es  2.0 gti celicat
Fel lett ujitva a motorja  de  hala az elozo gondatlan tulajnak az istenert sem all ossze
Elotte se volt jo mostse az erotlen meg minden szoval ezt nehez szavakba le irni mehanikusan minden felujitva cserelve
Inkabb segitseget kerek h kinek van ilyen kocsija meg talalkozni esetleg es szemelyesen kerdezni meg beszelni  nezegetni
Alkatreszekben in kene segitseg elektronika gyujtas  stb 300 ba voltmar a kocsi de nem akar osszealni :/
 Nemerzem a 156 le ot pedig mar gyuruzve is lett
Ha kiakarom huzatni nem megy 4-5 ezernel rant egyet  egybpillanatra piskosul meglodul kb felmezer fordulat ereeig aztan ujra egy 1.4 astra ereje. ........ mar elfogytak az otletek h milehet vele ....  help valaki !! :D

Bocsi a helyesirasert telorol vagyok....

th.takacs

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Celica szervizelés
« Válasz #1828 Dátum: 2016.12.04 17:26:27 »
üdvözlet mindenkinek!
Budapest ill. Pest környéki Celica -t ismerő vagy azzal foglalkozó szervizt keresnék 2003 évjáratú t -sportomhoz, aminek a blokkjában nagy *** van (az egyik henger elszállt, szét kell kapni a motort).
köszönettel,

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Celica
« Válasz #1829 Dátum: 2016.12.04 18:15:18 »
Őket szokták itt ajánlani általános feladatokhoz. Lehet, hogy a te problémádat is megoldják:
https://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=1323.0
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.