Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 595569 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

AdMiRaL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Celica
« Válasz #1650 Dátum: 2012.12.11 21:22:43 »
Sziasztok!

A klub facebook oldalán irányítottak át ide, hogy itt kérdezősködjek. :)

Úgy egy hete vettem egy veteránkorú, 1982-es Celicát (RA60), viszont sehol nem találok alkatrészt hozzá. Apróságokra lenne szükségem, és főleg nem is motorikus dolgokra, hanem visszapillantóra, vagy például a csomagtérajtóban található zárra, ilyesmikre. Tudtok mondani valamit?

A Japker-nél már érdeklődtem.

(Ja, és mellesleg, van itt még valaki, akinek ugyanilyen Celicája van?)

CaptainChaos

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Mr.
Re:Celica
« Válasz #1651 Dátum: 2012.12.12 21:56:22 »
Sziasztok!

Fontos kérdésem lenne.

1991-es T18as celicám van. A problémám az, hogy beázik ,de elég érdekes módon. Autómosóban nem ázik, de ha esik az eső akkor meg eléggé. A víz az első lábtérnél jelenik meg, és olyan, mintha az ajtók első része alatt folyna be. KIvettem a padlókárpitot, mert már ronggyá ázott, azóta is szárítom a pincében, viszont nem bírok rájönni, hogy hol jöhet be a víz. Ablakok körül esélyetelen. A kitt kicsit felpattogott a szélvédő tetejénél, de azt már orvosoltam meglehetősen barbár módon. (fekete sziloplaszttal kinyomtam, sajnos komolyabb összeget nem tudtam ráfordítani.) Aki találkozott már ezzel a jelenséggel és rá is jött, az szóljon nekem , legyen szíves. Nagyon idegesítő probléma. Továbbá egy új érdekesség, amit produkál az autó (egy pillangószelepház felújításon már átesett). Szóval: Néha nem akar elindulni, csak az indító teker, és nem röffen be. Akksi van, generátor van, tehát az nem lehet hiba. Pont olyan, mint amikor a ladáknál a gyújtás rotor elállítódik és ellenkező irányban nyomja vissza a hengereket. És néha menet közben is csinálja, hogy elfogy belőle az erő, mintha 1-2 henger nem menne. Valami ötlet a fenti kérdésekre?

email-t is lehet írni.

Köszönettel. CC
Szebb jövőt

TomiCelica

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Celica
« Válasz #1652 Dátum: 2012.12.15 14:28:20 »
Sziasztok! Nemrég tulajdonosa lettem egy Celica T16-nak 1.6karburátoros egyenlőre :) olyan kérdésem lenne hogy nem hol lehet hozzá találni motortartó gumibakot? Mert ha szemben állok vele akkor baloldali kicsit odavan...de nem találtam idáig sehol...

Meg egy olyan kérdés,hogy az injektoros Celica 1.6os injektor cuccai simán átmennének e az enyémre? Tehát hogy karburátorosból akarom injektorosra alakítani :)

Előre is köszönöm a segítséget!

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:Celica
« Válasz #1653 Dátum: 2012.12.16 23:56:57 »

barca83

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Celica
« Válasz #1654 Dátum: 2012.12.23 12:51:05 »
Sziasztok! Tudna valaki ajánlani egy jó szerelőt Szabolcs megye környékén, aki képben van a Celicákkal. Nekem egy 2002 Celica Ts-em van, hidegen leesik a fordulat és a gép szerint gyújtás kihagyás van. Gyertyákat már cseréltem. Nem tudom mi baja lehet.

Nogal

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Celica
« Válasz #1655 Dátum: 2013.01.30 12:35:16 »
Hello toyotaklubb... egy toyota celica t18-nak a tulajdonosa vagyok... motor: 5s-fe 2,2 16v amerikai verzió... van valakinek egy kis ismeretsége evvel a motorral? egészet generáloztattam beleinvesztáltam tobb mint 1 millio forintot ( 3000 eurot )... a probléma olyan, hogy nem tudják beállítani a motort... egyszeruen nincs osszhangban a gyujtás és a keverék... légtomegméro ezeken a motorokon nincs, de pillangoszelep pozicio mero.. tudtom szerint a ECU innét szerzi az informáciokat melybol számítja a keveréket.. mikép lehet ezt beállítani? a gyujtásnak 10 fokon kellene lennia de akkor a motor túlságosan fullad ezért probálkozással 16 fokig állítottuk ahol a motornak van már ereje... miképp lehetne ezeket a problémákat megoldani, lényegében kogy hangoljam be a motort? ...

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1656 Dátum: 2013.02.02 18:41:23 »
a legjobban akkor jársz, ha elviszed Piszkor Ricsihez, ő a legnagyobb guru benne, egy ideig én is próbálkoztam az enyémmel, aztán rájöttem, hogy jobban járok, ha ő csinálja :)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Celica
« Válasz #1657 Dátum: 2013.02.02 21:51:45 »
Hello toyotaklubb... egy toyota celica t18-nak a tulajdonosa vagyok... motor: 5s-fe 2,2 16v amerikai verzió... van valakinek egy kis ismeretsége evvel a motorral? egészet generáloztattam beleinvesztáltam tobb mint 1 millio forintot ( 3000 eurot )... a probléma olyan, hogy nem tudják beállítani a motort... egyszeruen nincs osszhangban a gyujtás és a keverék... légtomegméro ezeken a motorokon nincs, de pillangoszelep pozicio mero.. tudtom szerint a ECU innét szerzi az informáciokat melybol számítja a keveréket.. mikép lehet ezt beállítani? a gyujtásnak 10 fokon kellene lennia de akkor a motor túlságosan fullad ezért probálkozással 16 fokig állítottuk ahol a motornak van már ereje... miképp lehetne ezeket a problémákat megoldani, lényegében kogy hangoljam be a motort? ...
Üdv!

Szerintem érdemes leszedni a discodan.org-ról a fi.pdf nevű fájlt, meg van még pár (em.pdf, stb.). Google keresővel rá lehet keresni, egyből megtalálja. Ebben benne van az 5S-FE motor, pl. hogyan kell a pillangószelepnél levő jeladót beállítani. Érdemes átnézni, mert van benne sok hibakeresési "folyamatábra" is. Ha a gyújtás 10 fokon kell legyen, akkor azon hagynám, mivel ez még bolondítja a dolgokat, ha nem jó.
Szerintem lehetne kezdeni kompresszióméréssel, szelephézagok és vezérlésszinkron ellenőrzéssel, aztán PCV szelep ellenőrzés, üzemanyagnyomás-ellenőrzés, injektor ellenőrzés,  falslevegő ellenőrzés, aztán a jeladók, ami van (ha van főtengelyállás-jeladó, kopogásérzékelő).
A motor kivett gyertyákkal milyen nehezen forgatható? Nincsenek szoruló csapágyak esetleg?
Ez csak tipp, de nagyon javaslom a fi.pdf átnézését!
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.02 21:54:05 írta vd1234 »

dreherantal

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Celica
« Válasz #1658 Dátum: 2013.02.04 21:15:13 »
Sziasztok!

Ha valaki esetleg mostanság akarna eladni egy FEKETE T20-as Celicát az dobjon egy mail-t. 97-99-es évjárat, abs, légzsák, esetleg klíma kombóval. Normális tulajdonostól, aki foglalkozott vele, nem valami szarrátört és utána félig összefércelt szemétkupacot keresek.

Köszi, és bocs a zavarásért.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Celica
« Válasz #1659 Dátum: 2013.03.01 19:26:19 »
Aki celicát keres, lehet ezt érdemes megnézni, igaz nem olcsó, de szép...és 192 lovas :)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/celica/toyota_celica_gt-s_trd-6611920
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Celica
« Válasz #1660 Dátum: 2013.03.01 21:26:53 »
Erről csak ennyit...  :wub:
Aki celicát keres, lehet ezt érdemes megnézni, igaz nem olcsó, de szép...és 192 lovas :)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/celica/toyota_celica_gt-s_trd-6611920
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re:Celica
« Válasz #1661 Dátum: 2013.03.06 13:19:07 »
Csak szépen beköszön mert már rég volt itt:)))
A videóban kicsit van lapkás hang lapkáztatnom kellene már na de ez van :))





https://www.dropbox.com/s/meoahek2nz2vz3d/2012-12-18%2014.39.11.mp4?m
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 13:23:11 írta Szepi_EP71 »
gy Toyota sosem hagy cserben...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Celica
« Válasz #1662 Dátum: 2013.03.06 18:47:46 »
 :clap:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Celica
« Válasz #1663 Dátum: 2013.03.06 23:07:24 »
:clap: :punk:
Józsi vagyok :-)

CaptainChaos

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Mr.
Re:Celica
« Válasz #1664 Dátum: 2013.03.09 15:54:07 »
Sziasztok!

Fontos kérdésem lenne.

1991-es T18as celicám van. A problémám az, hogy beázik ,de elég érdekes módon. Autómosóban nem ázik, de ha esik az eső akkor meg eléggé. A víz az első lábtérnél jelenik meg, és olyan, mintha az ajtók első része alatt folyna be. KIvettem a padlókárpitot, mert már ronggyá ázott, azóta is szárítom a pincében, viszont nem bírok rájönni, hogy hol jöhet be a víz. Ablakok körül esélyetelen. A kitt kicsit felpattogott a szélvédő tetejénél, de azt már orvosoltam meglehetősen barbár módon. (fekete sziloplaszttal kinyomtam, sajnos komolyabb összeget nem tudtam ráfordítani.) Aki találkozott már ezzel a jelenséggel és rá is jött, az szóljon nekem , legyen szíves. Nagyon idegesítő probléma. Továbbá egy új érdekesség, amit produkál az autó (egy pillangószelepház felújításon már átesett). Szóval: Néha nem akar elindulni, csak az indító teker, és nem röffen be. Akksi van, generátor van, tehát az nem lehet hiba. Pont olyan, mint amikor a ladáknál a gyújtás rotor elállítódik és ellenkező irányban nyomja vissza a hengereket. És néha menet közben is csinálja, hogy elfogy belőle az erő, mintha 1-2 henger nem menne. Valami ötlet a fenti kérdésekre?

email-t is lehet írni.

Köszönettel. CC




Köszönöm a kimerítő választ... Esetleg valakinek van ötlete? A  beázásra gondolok csak, a többi megoldódott.
Szebb jövőt