Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 595593 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

pzs

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #1080 Dátum: 2010.11.03 07:03:15 »
ILyesmi lendkereket néztem ki magamnak meg valami hasonló kupplungot. Szerintem nem roszz a lendkerék tömege 4 kg.

Szerintem az tul konnyu lesz Neked  :flowers::

...
Fidanza flywheel : ez 8.5 font (4.5kg)a gyári TS lendkerék 19 font. (8.6 kg, 60.000 ft.) Szerintem ez túl könnyű én olyan 11-12 font körüli lendkereket vennék, ami még nem annyival könnyebb,   hogy sokat kelljen forgatni. Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.


Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: Celica
« Válasz #1081 Dátum: 2010.11.03 10:49:19 »
 [rohog]
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

CaptainChaos

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Mr.
Re: Celica
« Válasz #1082 Dátum: 2010.11.03 14:11:18 »
Nekem azt csinálta hogy nem melegedett fel, tehát a mutató üzemmeleget mutatott és akkor szinte mindig ment a ventilátor. Mióta kimostam és kicseréltem a fagyállót azóta már nem csinálja ezt. Nekem teljesen sárga volt már a víz a rozsdától, és egy 7-8-szor átmostam vízzel. feltöltottem járattam amíg nem lett üzemmeleg és leeresztettem, ezt csináld meg egy párszor amíg nem lesz szebb a víz és utána töltheted a fagyállót. VAGY Csinálhatod Trisós vízzel is mert az leszedi a lerakódott trutyit, nekem apám ezt javasolta, de akkor perpillanat nem volt otthon trisó, de így is jobb lett :)


Azt, hogy tudom megnézni, hogy a vákumcsö ereszt? fújja ki a levegöt? Meg én amiröl tudok alapjárati csavar az nekem egy sima lapos csavar ami teljesen be van tekerve. Egy ilyen mély lyukba van az a csavar aminek pereme mégis kiáll, Nem tudom, hogy ezt érted-e szepi  :D De ha tudnál egy képet küldeni róla és elmagyarázni, hogy hogy kell állítani akkor megköszönném  :innocent:
Minden esetre köszönöm az eddigi segítséget, ezzel már sokkal többet tudok :)

Én még nem... De várom a péntektet, hogy a dokibácsi megmondja mi a baja a kicsikémnek...
Szebb jövőt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re: Celica
« Válasz #1083 Dátum: 2010.11.03 14:21:16 »
 :)
Just drive for fun

CaptainChaos

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Mr.
Re: Celica
« Válasz #1084 Dátum: 2010.11.03 14:52:09 »
A Trisót nekem is mondta a szerelő, de azt is mondta, h. vigyázzak vele, mert a tömmítést meg a csöveket megeheti... Megcsinálnám én is, de nem merek nekiállni a ház előtt, és úgyis hűtőrendszer mosással fogják kezdeni a problémák kezelését, szóval majd kiderül.

Van valakinek 91-es celicához vízhűtője bontva? Vagy ismeretségi körben? nagyon nagy szükség lenne rá...
Szebb jövőt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re: Celica
« Válasz #1085 Dátum: 2010.11.03 15:05:12 »
T18-hoz?
Just drive for fun

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #1086 Dátum: 2010.11.03 15:13:18 »
Este mindenkinek irok választ de most mennem kell SOS-be egy GTI corollát csinálni 4A-GE REdtop
gy Toyota sosem hagy cserben...

CaptainChaos

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Mr.
Re: Celica
« Válasz #1087 Dátum: 2010.11.03 15:36:06 »
T18-hoz?


Igen, T18-hoz kell.

Fehérváron vok...
Szebb jövőt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re: Celica
« Válasz #1088 Dátum: 2010.11.03 18:55:07 »
Nem tudok sajnos, de ird be Adok-Veszek Topicba esetleg.
Just drive for fun

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #1089 Dátum: 2010.11.03 20:07:13 »
Nekem azt csinálta hogy nem melegedett fel, tehát a mutató üzemmeleget mutatott és akkor szinte mindig ment a ventilátor. Mióta kimostam és kicseréltem a fagyállót azóta már nem csinálja ezt. Nekem teljesen sárga volt már a víz a rozsdától, és egy 7-8-szor átmostam vízzel. feltöltottem járattam amíg nem lett üzemmeleg és leeresztettem, ezt csináld meg egy párszor amíg nem lesz szebb a víz és utána töltheted a fagyállót. VAGY Csinálhatod Trisós vízzel is mert az leszedi a lerakódott trutyit, nekem apám ezt javasolta, de akkor perpillanat nem volt otthon trisó, de így is jobb lett :)


Azt, hogy tudom megnézni, hogy a vákumcsö ereszt? fújja ki a levegöt? Meg én amiröl tudok alapjárati csavar az nekem egy sima lapos csavar ami teljesen be van tekerve. Egy ilyen mély lyukba van az a csavar aminek pereme mégis kiáll, Nem tudom, hogy ezt érted-e szepi  :D De ha tudnál egy képet küldeni róla és elmagyarázni, hogy hogy kell állítani akkor megköszönném  :innocent:
Minden esetre köszönöm az eddigi segítséget, ezzel már sokkal többet tudok :)

Igazából most kettőtöknek fogom elmagyarázni a dolgokat mert látom, hogy kb mind2nek ugyan az a problémája, szerkesztettem egy képet igaz nem szívó Celica pillangó szelepe arról nincs fényképem, remélem megértitek:$

Gyorsan rátérek a vákuum cső ellenőrzésére, amit sajnos csak úgy tudsz leellenőrizni hogy veszel egy egész napot arra, hogy szemügyre veszed egyesével a csöveket, ha nincs vákuum térképed.Majd szemmel leellenőrzöd.. Sajnálom de ennek ez az egy módja van..

Tehát a pillangó szelep

Az 1-es számmal az alapjáratot lehet állítani melegen, ezt nagyjából nevezhetjük a meleg alapjárati állító csavarnak..

A 2-es számmal az a levegő csavarod, amivel több levegőt tudsz biztosítani a motorodnak, én általában ezt teljesen becsavarom, és az 1-es csavaron állítok alapjáratot de a levegő csavar is eléggé jó erre de ezzel csak emelni tudod az alapjáratot sajnos..

A második pedig hogy ezen a képen látható a szelep illetve mind2 ne keverjétek össze a vastag csöves szeleppel az az alapjárati motor az nem vízzel hanem levegővel megy ami kicsit vizesebb rohadtabb az a szívatód ezt meleg víz szabályozza és lehetséges hogy ez off-olta be magát, és akkor előfordulhat ilyesmi...
gy Toyota sosem hagy cserben...

CaptainChaos

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Mr.
Re: Celica
« Válasz #1090 Dátum: 2010.11.03 20:15:11 »
Aham, köszönjük szépen a részletes leírást.   Nekem már csak 1 kérdésem maradt (mivel úgysem én fogom megcsinálni az autót, hanem a szerelő)
Mennyibe fog nekem az fájni, ha kicserélik a tömítést (itt lesz vhol a pillangószelepnél) és átmosssák a hűtőrendszert?

kb... ? toyota mayer székesfehérvár...
Szebb jövőt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re: Celica
« Válasz #1091 Dátum: 2010.11.03 20:16:25 »
Én megértettem! :) Nagyon szépen köszönöm a segítséget :) Majd a héten rászánom a délutánom és megkeresem a hibát és akkor majd írom is  :)
Just drive for fun

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #1092 Dátum: 2010.11.04 15:40:42 »
Aham, köszönjük szépen a részletes leírást.   Nekem már csak 1 kérdésem maradt (mivel úgysem én fogom megcsinálni az autót, hanem a szerelő)
Mennyibe fog nekem az fájni, ha kicserélik a tömítést (itt lesz vhol a pillangószelepnél) és átmosssák a hűtőrendszert?

kb... ? toyota mayer székesfehérvár...

Árat sajnos nem tudok mondani nektek de használjátok nyugodt szívvel a www.toyodiy.com internetes Toyota katalógust...
gy Toyota sosem hagy cserben...

CaptainChaos

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • Mr.
Re: Celica
« Válasz #1093 Dátum: 2010.11.05 14:15:07 »
Na hali mindenkinek!

Szereznem kell bontott folytószelepet, ami szabályozza a levegőmennyiséget az alapjáratnál. (vagy valami ilyesmi.) Ez egy ilyen hőtáguló cucc, és az a baja, hogy nem mozdul meg, ezrét magas az alapjárat.  A gyári listaára ennek a kis apróságnak 110.000 Ft, ezért lemondtam erről az opcióról. Ha valakinek a közelében bontanak 1.6os 90-94ig gyártott celicát, az szóljon legyenszíves. Nagyon fontos lenne. Kéne belőle pár dolog...
Szebb jövőt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re: Celica
« Válasz #1094 Dátum: 2010.11.05 14:35:14 »
http://www.toyota-alkatresz.hu/ Ök bontasnak is, de múltkor nénzten racing-bazar.hu-t es nagyon sok t18 celica van...vannak bontanivalók is. Szerintem nézd meg a racing-bazart es keresgélj ott :)
Just drive for fun