Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 602134 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #990 Dátum: 2010.08.23 19:53:45 »
A 2genesek csak a kipuf oldal jó 185ösnek kicsi a veztengelye kicsit nyit plusz az utolsó linkedet én is szoktam bontogatni :P Legjobb barátom szinte már családtag..

A szívó oldalra mindenképpen 3genes kell és mutatom is hogy miért!

1. gen 3SGTE (185ps):
In: 236deg, 7,15mm lift
Ex: 236deg, 7,15mm lift

2. gen 3SGE (165ps):
In: 244deg, 8.5mm lift (timing 7/57)
Ex: 244deg, 8.5mm lift (timing 57/7)

2. gen 3SGTE (225ps):
In: 236deg, 8.2mm lift (timing 8/48)
Ex: 236deg, 8.2mm lift (timing 56/0)

3. gen 3SGE A/T (170ps):
In: 240deg, 8.7mm lift (timing 7/53)
Ex: 240deg, 8.2mm lift (timing 53/7)

3.gen 3SGE M/T (180ps):
In: 252deg, 9.8mm lift (timing 7/65)
Ex: 240deg, 8.2mm lift (timing 53/7)

3.gen 3SGTE (245ps):
In: 240deg, 8.7mm lift (timing 7/53)
Ex: 236deg, 8.2mm lift (timing 50/6)

Valaki erre tud mit mondani esetleg?

Sziasztok!

Húúú de jó rég jártam már itt.... :clap:

Ám most is azért irok, mert a segítségeteket szeretném kérni...

Esetleg nem tudtok valaki olyat aki bont 3Genes 3S-GE szívó motort? 173 Lovasat??? illetve 2 genes szintén szívó motort 156 lovasat???

Ha tudtok ilyet nagyon fontos lenne, igazábol a 3genes érdekelne a legjobban nagyon sürgős lenne számomra...

Egy próbát lehet megér:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/celica/toyota_celica_gti_2.0_reszletre_is-4008575

vagy őt,ha esetleg bontja
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/celica/toyota_celica_gti_2.0-4075793

illetve neki elég sok cumója van st185 höz lehet van szívó mocija is
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/toyota_celica_3sgte_st185_fotengely_acl_racing_verseny_csapagyak

Első neki futásnak ezeket tudom,vagy esetleg Fejes Laci hátha nekik van (RMS motorsport)


gy Toyota sosem hagy cserben...

Andrew

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: Celica
« Válasz #991 Dátum: 2010.08.23 20:00:25 »
A 2genesek csak a kipuf oldal jó 185ösnek kicsi a veztengelye kicsit nyit plusz az utolsó linkedet én is szoktam bontogatni :P Legjobb barátom szinte már családtag..
A szívó oldalra mindenképpen 3genes kell és mutatom is hogy miért!...

Így már tiszta...3 gen hengerfeje amúgy  rámegy a 2 genre ?
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.23 20:04:37 írta kleingy »
Celica GTi 2.0 ST182 (Oil Catch Tank ;K&N ;54 mm exhaust )

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: Celica
« Válasz #992 Dátum: 2010.08.23 20:06:00 »
Sziasztok!

Egyre jobban haladok, így szeretnék egy Celicát venni.
ST185-öst, de egyelőre csak 3S-GE motorosat.
Érdeklődnék, hogy mire kell odafigyelni a futómű, féken, kormányművön kívül ennél az autónak a megnézésekor?

hali olvastam hogy mit akarsz venni...

Most 3S-GE vagy st185?kettő sajna nem ugyan az... plusz nem ajánlom neked a T18F et egyáltalán nehéz szar a szerelhetősége egy hulladék motorral, elnézést hogy ilyen erősen kifejeztem magam, de ennek az autónak van a világ legrosszabb 3S-GTE motorja.. ha T18F et akarsz venni akkor maradj GTI nél és vegyél bele egy 3Genes 3S-GTE motort ezerszer jobban jársz vele... Vagy ha mindenképpen 4wd kell akkor T16F et ajánlom sokkal könnyebb bár kockább és öregebb is vagy egy T20F et ajánlok neked az csak 30kg val nehezebb mint a T16F illetve kb 50 loval erősebb is mint a T16F... Nekem egy T16F em van és már hibrid egyedileg átépített 3S-GTE motorral, sokszor csináltam már T18F et is mint 4WD ét és mint FWD ét is és sok vele a buhera teljesen szóval teljesen nem ajánlom neked....Hajlamos sajna arra hogy a lovakat az istálóba hagyja és egyszerűen egy 1,3mas yaris otthagyja!!!

Ha valami még érdekel nyugodtan irj és szívesen válaszolok tudásom szerint...

Szia!

Azért írtam az ST185-t, mert az a kasznis tetszik, de a másik alnév sose jut eszembe. (2000-es GTi-t néztem)
Sajnos nekem ez a kasznis Celica tetszi ka legjobban, de egyelőre az összkerék turbó nem megengedhető nekem. (nincs benzinkutam, annyi pénzem rá)
Én nem gyorsulni szeretnék vele, hisz ez az autó nálam az álom, és nem megölni szeretném :)
Jól rémlik, hogy neked van fenn Youtube-on egy ilyen felújítós videó? :)
 

Józsi vagyok :-)

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #993 Dátum: 2010.08.23 20:16:22 »
Igen igen nekem van fent a jutibin felújítós átépítős vidim, ám a 4kerék turbó nem eszik sokkal többet mint egy GTi a 185ös 12 ből megáll 20as meg a 16os megáll 10 ből természetesen városban mérve 100km-re

Sziasztok!

Egyre jobban haladok, így szeretnék egy Celicát venni.
ST185-öst, de egyelőre csak 3S-GE motorosat.
Érdeklődnék, hogy mire kell odafigyelni a futómű, féken, kormányművön kívül ennél az autónak a megnézésekor?

hali olvastam hogy mit akarsz venni...

Most 3S-GE vagy st185?kettő sajna nem ugyan az... plusz nem ajánlom neked a T18F et egyáltalán nehéz szar a szerelhetősége egy hulladék motorral, elnézést hogy ilyen erősen kifejeztem magam, de ennek az autónak van a világ legrosszabb 3S-GTE motorja.. ha T18F et akarsz venni akkor maradj GTI nél és vegyél bele egy 3Genes 3S-GTE motort ezerszer jobban jársz vele... Vagy ha mindenképpen 4wd kell akkor T16F et ajánlom sokkal könnyebb bár kockább és öregebb is vagy egy T20F et ajánlok neked az csak 30kg val nehezebb mint a T16F illetve kb 50 loval erősebb is mint a T16F... Nekem egy T16F em van és már hibrid egyedileg átépített 3S-GTE motorral, sokszor csináltam már T18F et is mint 4WD ét és mint FWD ét is és sok vele a buhera teljesen szóval teljesen nem ajánlom neked....Hajlamos sajna arra hogy a lovakat az istálóba hagyja és egyszerűen egy 1,3mas yaris otthagyja!!!

Ha valami még érdekel nyugodtan irj és szívesen válaszolok tudásom szerint...

Szia!

Azért írtam az ST185-t, mert az a kasznis tetszik, de a másik alnév sose jut eszembe. (2000-es GTi-t néztem)
Sajnos nekem ez a kasznis Celica tetszi ka legjobban, de egyelőre az összkerék turbó nem megengedhető nekem. (nincs benzinkutam, annyi pénzem rá)
Én nem gyorsulni szeretnék vele, hisz ez az autó nálam az álom, és nem megölni szeretném :)
Jól rémlik, hogy neked van fenn Youtube-on egy ilyen felújítós videó? :)
 


gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #994 Dátum: 2010.09.15 23:37:09 »
A 2genesek csak a kipuf oldal jó 185ösnek kicsi a veztengelye kicsit nyit plusz az utolsó linkedet én is szoktam bontogatni :P Legjobb barátom szinte már családtag..
A szívó oldalra mindenképpen 3genes kell és mutatom is hogy miért!...

Így már tiszta...3 gen hengerfeje amúgy  rámegy a 2 genre ?

Elnézést a késői válaszért igen rámegy ugyan az a motor csak kisebbek a méretek:)a 4 genesé nem megy fel a 3 ra 2 re egyre sajna:S
gy Toyota sosem hagy cserben...

celica83krisz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re: Celica
« Válasz #995 Dátum: 2010.09.28 16:05:57 »
sziasztok én már tulajdonos vagyok nem leendő:)
Lenne egy gondom egy 83as celicám van 2-t motorral kellene valami erősebb bele ami rámegy  a váltóra átalakitás nélkül, kaptam egy tippet 4-age de amit tudok keresztmotoros autóból való 1.6 16v corolla ez sem biztos hogy bele megy de nagy rá az esély ki tudná nekem megmondani milyen motorok mennek bele? és valaki tudna olyan motort ami nekem jó lenne?????

[a csatolmányt egy admin törölte]

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #996 Dátum: 2010.09.28 22:52:43 »
sziasztok én már tulajdonos vagyok nem leendő:)
Lenne egy gondom egy 83as celicám van 2-t motorral kellene valami erősebb bele ami rámegy  a váltóra átalakitás nélkül, kaptam egy tippet 4-age de amit tudok keresztmotoros autóból való 1.6 16v corolla ez sem biztos hogy bele megy de nagy rá az esély ki tudná nekem megmondani milyen motorok mennek bele? és valaki tudna olyan motort ami nekem jó lenne?????

Bármilyen toyota keresztmotoros belemegy a 4a-ge főképpen mert az kereszt is meg hossz motor is egyben én tudok olyan 80-100 között egy 3s-ge motort is hozzá ha esetleg érdekelne irj PM-et
gy Toyota sosem hagy cserben...

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Re: Celica
« Válasz #997 Dátum: 2010.09.29 20:07:07 »
Uraim!
Tóth Sándor Szabolcs barátom a vörösvári Mayer munkatársa továbbította nekem az alábbi levelet, hátha tudunk segíteni Celika-s társunkon.
Íme a levél:

"Üdvözletem.
 
Török József vagyok és információ kérés miatt fordulnék önökhöz.
Két hete sajnos történt egy baleset aminek nem én voltam az okozója.
Ennek következtében az 1981-es gyártmányú fekete színű Toyota Celica 1.6 ST tipusú személyautóm összetört, mivel hátulról belém jött egy Mercedes Vito gépjármű aminek következtében én neki csapódtam az előttem álló Suzuki swift személyautóba.
A kár okozó biztosítója az autómat Totalkárosra minősítette, de az autó javítható állapotban van, műszakilag nem sérült.
Tegnap bent jártam a kár okozó biztosítójánál, ahol tájékoztattak arról, hogy keresnem kell a piacon egy 1981-es Toyota Celica tipusú személyautót, hogy a piaci értékét meg tudják állapítani.
A tegnapi nap folyamán az egész internetet át böngésztem, ilyen tipusú autót keresve de nem találtam mivel elég ritkaság manapság. Ezért arra szeretném kérni önöket, hogy katalógusból esetleg az általam csatolt képek alapján egy körül belüli piaci értéket állapítsanak már meg, hogy én a biztosítóval ezt közölni tudjam.
Mondanom sem kell, hogy az autó meghazudtolja a korát, hiszen tökéletes műszaki állapotban új festéssel és nagyon megkímélt állapotban volt.
Az általam csatolt képek a két héttel ezelőtti baleset előtt pár hónappal készültek.
A képeket az autóról mellékeltem link formájában a levél alján.
 
Az autó néhány tulajdonsága:
 
-Színezett üveg, öt fokozatú váltó, ikerkarburátor, fabetétes műszerfal, szervókormány, bőrkárpit, keret nélküli ajtók, (amerikai kivitel), dönthető utas ülések, fűthető szélvédő, ezek a gyári tulajdonságai, én felújításkor cseréltem rajta felnit 14 collos OZ alufelnikre, momo sport kormányt, első, hátsó és oldalsó spoilert.
 
Az autót meg szeretném csináltatni minden féle képpen, mivel 10 éve használom, nagyon megbízható és még cserben nem hagyott.
 
Képek az autóról:
 
http://pictures.dangerous.cc/files/77ugoiqb3hipyv6drbxb.jpg

http://pictures.dangerous.cc/files/vvztzkmzooex68evludk.jpg

http://pictures.dangerous.cc/files/x15wwandqjmfraqo27qq.jpg

http://pictures.dangerous.cc/files/m0swf6cz9i9vmxb18kmc.jpg

http://pictures.dangerous.cc/files/vetg5uz1bz2k665ipe8g.jpg

 
Minden képpen várom válaszukat, előre is nagyon szépen köszönöm!
 
Tisztelettel: Török József."


Én figyelemmel kísérem válaszaitokat, és továbbítom Török úrnak.

Köszönöm!
Zsono

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #998 Dátum: 2010.09.29 22:25:40 »
Ez az autó ebben az állapotban kb 1mill!! Ez akkor még nem is sok...
Kinti árakat nézve ca. 3000eurótól indulnak ami nem szép...tehát ca. 1mill az reális!!

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #999 Dátum: 2010.09.29 23:07:31 »
2generációs celica múzeális értékű, ha nem lennének egyébb dolgok feleslegesen rajta és OT-és lenne szerintem 3-5 millió között vagy mégtöbb az ára ez alapvetően első ránézésre 1,5 milliót érhez kb..

Gratula egyébbként a nyomorék mergás vitósnak tanulna meg a német szarjával vezetni egy ilyet összetörni olyan mintha egy vallásból kiírtanánk ISTEN-t kb szerintem
gy Toyota sosem hagy cserben...

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Celica
« Válasz #1000 Dátum: 2010.09.30 09:11:48 »
A tyúkhálós lökösöket leszámítva tényleg nagyon szép az autó, kár érte.  :cry: :cry:
A reális árát tényleg lehetetlen megmondani, illetve amennyit érne annyit esély sincsen elfogadtatni a biztosítóval. :(
Szerintem is az szkaresz által írt 1M körüli ár lehet a reális.

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re: Celica
« Válasz #1001 Dátum: 2010.10.02 02:28:41 »
Kérdésem lenne. Ablaktörlő lapátjaim csavarosak, nincs rajta ilyen kis fül, és nem találtam eddig sehol ilyen csavarosat... :censored:néztem noraauto, bárdiauto, unix, és sehol nem volt. mit csináljak?  cseréljem ki az egész rudat? méretben esetleg milyen autón lehetnek ugyanilyenek? :?: előre is köszi :)
Just drive for fun

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re: Celica
« Válasz #1002 Dátum: 2010.10.02 07:42:06 »
ha neked is csavarral rögzül az ablaktörlö mint az e9 corikban akkor erre nézelődj

http://corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?t=1033

most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re: Celica
« Válasz #1003 Dátum: 2010.10.02 10:54:15 »
Kérdésem lenne. Ablaktörlő lapátjaim csavarosak, nincs rajta ilyen kis fül, és nem találtam eddig sehol ilyen csavarosat... :censored:néztem noraauto, bárdiauto, unix, és sehol nem volt. mit csináljak?  cseréljem ki az egész rudat? méretben esetleg milyen autón lehetnek ugyanilyenek? :?: előre is köszi :)

Én úgy szoktam, hogy nem azt a részt csavarom le ami a rúdra illeszkedik (2 pici csavar), hanem ami ezen a részen van, abból veszem ki a lapátot. Ide meg már egyszerű olyan univerzálisat találni, amin egy átmenő lyuk van, és azzal rögzíteni lehet. Legutóbb praktikerben vettem, Unixosoknál voltam előtte és csak szerencsétlenkedtek meg hebegtek-habogtak hogy hát ilyen öreg autóra nem is lehet már kapni...
Nemtom mennyire volt érthető, meg hogy a tied is ilyen-e, de ha akarod lefényképezem :)

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re: Celica
« Válasz #1004 Dátum: 2010.10.03 21:08:36 »
fú most így nem igazán értem, de örülnék ha küldenél képet  :) Köszi :)
Just drive for fun