Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 595865 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

leszilaci

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #915 Dátum: 2010.05.21 08:20:54 »
Lenne egy kérdésem: Van egy st165 celica-m, és érdeklődnék hogy injektort lehet-e tisztítani és érdemes-e, ha lehet akkor hogyan? előre is köszönöm a választ
hajtásláncot és futóművet cseréltél az autón? turbót is szereltél rá? :hmmmm: akkor valóban érdemes lehet nagyobb injektorokat is.... :)

az st165 4wd és turbós.
a Tiéd "csak" st162
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re: Celica
« Válasz #916 Dátum: 2010.05.24 22:13:20 »
Lenne egy kérdésem: Van egy st165 celica-m, és érdeklődnék hogy injektort lehet-e tisztítani és érdemes-e, ha lehet akkor hogyan? előre is köszönöm a választ
hajtásláncot és futóművet cseréltél az autón? turbót is szereltél rá? :hmmmm: akkor valóban érdemes lehet nagyobb injektorokat is.... :)

az st165 4wd és turbós.
a Tiéd "csak" st162
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica


tudom, bocsi csak elírtam...
Just drive for fun

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Celica
« Válasz #917 Dátum: 2010.05.29 07:55:07 »

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Celica
« Válasz #918 Dátum: 2010.05.29 11:10:00 »
Tényleg az, nem is véletlen, hogy már 11ezer dolcsi fölött áll a licit.
Gabe 254.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Celica
« Válasz #919 Dátum: 2010.06.07 18:09:54 »
FONTOS!

AT180 Celicához (bukólámpás 1.6) keresnénk 4A-FE komplett mocit, legrosszabb esetben csak fűzött alját. Egyéb szerelvények és váltó nem szükséges.

Akinek van elfekvőben, vagy tud valakinél, szóljon pls, elég sürgős lenne! Köszi!

NONO

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re: Celica
« Válasz #920 Dátum: 2010.06.13 16:37:15 »
Sziasztok!
Szeretném átalakítani a Celicám (st182), és ebbe kéne egy kis segítség. Lényeg, hogy egy 3000-es V6os Camry motort szeretnék beépíteni váltóval együtt.
Kérdésem, hogy felfogatás, futómű és az "egyéb" dolgok mennyire stimmelnek?
Ha valaki tud segíteni kérem írjon.
Üdv.

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #921 Dátum: 2010.06.13 18:18:34 »
Szeva NONO!! Látom sikerült a reggelés... :D Egyébként is nézegess ám be ide,tök jó a társaság.....Kisebb gyilkosságok természetesen szoktak lenni,de ilyenkor senki nem lát semmit!! :whistling: [rohog]

NONO

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re: Celica
« Válasz #922 Dátum: 2010.06.13 21:36:33 »
Aha, sikerült!  :clap:
Remélem megoldás is lesz...  ::)
Ja, nézd meg az oldalam:
http://www.nonogangsta.freeweb.hu/

Üdv. NONO

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re: Celica
« Válasz #923 Dátum: 2010.06.14 11:05:13 »
Valaki csinált már ilyet itthon, de úgy tudom egyik fórumon sincs fent. Valahogy ki kéne deríteni hogy lehet őt elérni.

NONO

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 19:20:49 írta NONO »

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #925 Dátum: 2010.06.14 22:26:28 »
Nono!! a képekből ítélve a celi gyári hűtője maradt és átcsövezték a camry motorját...és a tápszivattyú relé és a relés doboz meg a biztosítékos doboz se lett átrakva..se a szervo,se a futómű!! Ergo nagy eséllyel nem lesz nagy szívás!! :clap: :sorcerer:

NONO

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re: Celica
« Válasz #926 Dátum: 2010.06.19 21:40:57 »
Nemsokára elindul a nagy kísérlet...ha minden jó lesz, majd megnézhetitek a youtube-on.  ::)
Már izgulok nagyon.... :cowboy:

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #927 Dátum: 2010.06.19 23:53:53 »
Jahjah...Nono elvitte tőlem a 3.0 mocit+váltót és cuccait!! Várom már a végeredményt!! a moci az durva tutti...aki volt nálam talin az tapasztalhatta!! :D

NONO

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re: Celica
« Válasz #928 Dátum: 2010.06.20 19:07:00 »
Majd finoman leteszteljük...  :angel:
A kérdés az, hogy a váltó a Celicáé marad-e vagy a Camry-é...a km/h miatt.  :?:
Ugyanis a Camry-é elektromos, a Celicá-é bovdenes.
Az a baj, hogy a Celica váltom nem az igazi...néha amikor rájön az "5 perc" :nonono:, akkor nehezebben veszi a kettest és a hármast.

szkaresz jók a videók, amiket mutattál!...a képek is!
Suprád nagyon király lesz! Azt irigylem kicsit.... ::)

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #929 Dátum: 2010.06.20 21:32:53 »
Suprinnyóval mehetsz egy karikát ha kész lesz ígérem!! Plusz elmaradt viszont az hogy vigyelek a camryval egy kört...csak hogy érezd a 3.0 feelinget!! A celi váltót a 3.0 moci ki fogja csinálni a nyomaték miatt...azaz szét fogja szakítani szerintem!!! Bár a váltó harang a camryn állítólag ugyan az mint a 2.0 Rav4-é!! De ha nem is a camryét teszed fel most akkor tedd el tartaléknak amég nem találsz rá megoldást hogy hogy kösd be a km órát!! Viszont gyorsulás miatt jobb a celi váltó mivel rövidebb...szerintem azzal 5-6 sec-es gyorsulás hozható lenne a Te kaszniddal!!  :sorcerer:
Haver 2.8-as suprája a 2.0gti váltóval 6,2sec alatt van 100on!! :D