Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 600887 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #810 Dátum: 2010.02.04 23:13:09 »
egyébként ahogy újra olvasgatom,pont azokba a hibákba csúsztál bele,amiket emlegettem hogy figyelj oda rá,mielőtt még megvetted....
egyedül a váltót nem mondtam asszem....de az nem is szokott rossz lenni....az nem kényes!!
törés,futómű kopogás stb abba mind belecsúsztál sajna....bár tényleg lehetetlen normális állapotút találni...pláne ennyi pénzért!!
Kopogással meg lesz pár "túrád" még....
lengőkar szilent, stab rúd, gátlók,bármelyik lehet....idegölő lesz ha nem jössz rá egyből....
camrynál engem kicsinált mire rájöttem hogy a gátlóm kopog,hiába voltak jók az értékek műszakin!!
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.04 23:15:50 írta szkaresz »

belzebubul

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 95
Re: Celica
« Válasz #811 Dátum: 2010.02.04 23:21:34 »
hm....tippem van csak...azaz kb.... szerintem ha sárga akkor 10 környéke és felette..... ha zöld akkor meg az alatt....
De ez csak tájékoztató,és átfolyást néz.....a zöld a gazdaságos,ha narisárga akkor meg pazarlós a történet!! :D


Hát könnyen besárgul affelől semmi kétségem:S:D

belzebubul

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 95
Re: Celica
« Válasz #812 Dátum: 2010.02.04 23:33:01 »
egyébként ahogy újra olvasgatom,pont azokba a hibákba csúsztál bele,amiket emlegettem hogy figyelj oda rá,mielőtt még megvetted....
egyedül a váltót nem mondtam asszem....de az nem is szokott rossz lenni....az nem kényes!!
törés,futómű kopogás stb abba mind belecsúsztál sajna....bár tényleg lehetetlen normális állapotút találni...pláne ennyi pénzért!!
Kopogással meg lesz pár "túrád" még....
lengőkar szilent, stab rúd, gátlók,bármelyik lehet....idegölő lesz ha nem jössz rá egyből....
camrynál engem kicsinált mire rájöttem hogy a gátlóm kopog,hiába voltak jók az értékek műszakin!!

Pedigmindent összegezve úgytűnik ez érte meg a legjobban...Úgyvoltam már vele hogy muszály választanom egyet külömben addig válogathatnék míg bele nem unok:(
Juteszembe nemis említettem még,mikor Soltvadkerten voltunk megtekintésen hazafele bemértek minket Kiskörösön...Akkor kimondottan megérte elindulni..:S:D

scottyST182

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re: Celica
« Válasz #813 Dátum: 2010.02.05 00:19:41 »

Pedigmindent összegezve úgytűnik ez érte meg a legjobban...Úgyvoltam már vele hogy muszály választanom egyet külömben addig válogathatnék míg bele nem unok:(
Juteszembe nemis említettem még,mikor Soltvadkerten voltunk megtekintésen hazafele bemértek minket Kiskörösön...Akkor kimondottan megérte elindulni..:S:D

Ne parázz, az enyém sem sokkal különb, én is óccsóé vettem :D ha ez most vígasztal kicsit....
Mondjuk enyémet valahogy sikerült úgy törni az előző gizdának,  hogy nekem a kasztni nem deformálódott annyira, az autó nem húz, nem ráz (mondjuk eddig nem nagyon küldtem meg, csak úgy 170-ig, de addig stabil volt) szélvédőm is ép,  de bukkanókon nekem is koppan valami, szóval gyanús lesz ott  is valami szilent.
Celi 92' 2.0 GT-i 16v

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re: Celica
« Válasz #814 Dátum: 2010.02.05 09:41:58 »
Az economyról nemtudsz valami infót?:)

Ha ugyanúgy működik, mint a T16-ban - és szerintem ugyanúgy működik - akkor a folytószelep környékére van bekötve egy vákumcső, ami az economy műszer érzékelőjére megy, vagyis semmi köze a fogyasztáshoz, annyit csinál, hogy adott "vákum érték"-nél (beáramló levegőmennyiségnél) sárgára vált. Illetve persze van köze a fogyasztáshoz, mert minél jobban nyitva a folytószelep nyílván annál többet fogyasztasz, csak ezt nem a befecskendezett benzin mennyiségéből, hanem a beszívott levegő mennyiségéből adja meg.

Szóval semmi hókusz-pókusz, elég egyszerű egy dolog :)

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #815 Dátum: 2010.02.05 09:49:07 »
Jahjah...de a beszívott levegő mennyisége egyenes arányban van a benzinnel... :D  :flowers:
De mondjuk ha zöldben tartod akkor elég jó fogyikat ki lehet vele hozni!! :D
Nekem a camryban is ue. az economy ledes megoldás van...de még mindig jobb mint a BMW himbálózós 30l fölé vergődő mutatója!! Ezzel legalább nem kapsz idegsokkot!! Sárga akkor sárga..... de amikor 30 felett megáll a bömösnél.....  :innocent:

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re: Celica
« Válasz #816 Dátum: 2010.02.05 10:50:06 »
Jahjah...de a beszívott levegő mennyisége egyenes arányban van a benzinnel... :D  :flowers:

Ez így nem teljesen igaz. Különféle paraméterek (az egyes érzékelők aktuális értékei), illetve ECU program függvényében az ECU menet közben dúsíthatja/szegényítheti a benzin-levegő arányt.

Illetve magamat is ki kell javítanom, nem közvetlen a beáramló levegő mennyiségétől függ, hogy kapcsol-e az economy műszer, hanem a beáramló levegő mennyiségében történő növekvés mértékétől. Szóval ha negyed gázzal megyünk és hirtelen lenyomjuk félig a pedált, akkor kb addig fog világítani a lámpa amíg annyi levegő nem megy be a mociba ami a félig lenyomott pedálhoz megfelelő mennyiség. Ha felgyorsult a kocsi, akkor újra zölden fog világítani a lámpa, pedig valójában többet fogyaszt a motor, mint negyed gázzal. Ha szépen lassan nyomjuk le a gázpedált negyedről félre, akkor végig zöldet fog mutatni a lámpa, mert nem éri el a beáramló levegő növekedése azt az értéket (nem kelt akkora vákumot), ami a műszert átkapcsolja.

Tehát gyakorlatilag csak a gyorsítás mérséklésére figyelmeztet minket az economy lámpa, azzal, hogy egy adott beáramló levegő mennyiségkülönbség fölött kezd csak el világítani.

Így már remélem világos mire értettem hogy "semmi köze a fogyasztáshoz" :) (illetve remélem érthető voltam)

tutinet

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #817 Dátum: 2010.02.05 20:49:18 »


 :clap:

belzebubul

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 95
Re: Celica
« Válasz #818 Dátum: 2010.02.06 23:37:08 »
De mondjuk ha zöldben tartod akkor elég jó fogyikat ki lehet vele hozni!! :D

Hát ez olyan 10es...Ahhozképest amennyire nemhajtom leginkább kicsitazért jobbra számítottam.Nemlehetne ezen valahogy optimalizálni?:D

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #819 Dátum: 2010.02.06 23:39:20 »
Majd nyáron jobb lesz...egyébként a sok város,és hidegindítózás,rövidtáv az nem tesz jót a fogyinak!!  :no:
Egyébként meg vegyél fel kisebb cipőt!!!  [rohog] :flowers:

leszilaci

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #820 Dátum: 2010.02.06 23:48:02 »
Hát ez olyan 10es...Ahhozképest amennyire nemhajtom leginkább kicsitazért jobbra számítottam.Nemlehetne ezen valahogy optimalizálni?:D
de, lehet.

leírtam itt..klikk
meg itt is...klikk
bár nem aratott osztatlan sikert  :tt2:

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re: Celica
« Válasz #821 Dátum: 2010.02.07 09:59:25 »

bár nem aratott osztatlan sikert  :tt2:


Hát az ottani emberkék nem ilyen beállítottságúak :)

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re: Celica
« Válasz #822 Dátum: 2010.02.07 10:01:18 »
Majd nyáron jobb lesz...egyébként a sok város,és hidegindítózás,rövidtáv az nem tesz jót a fogyinak!!  :no:
Egyébként meg vegyél fel kisebb cipőt!!!  [rohog] :flowers:

Remélem a fenti (hosszabb) hozzászólásomat nem kötözködésnek vetted, nem szántam annak  :no:

szkaresz27

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #823 Dátum: 2010.02.07 12:46:15 »
Miért vettem volna annak?? minden véleményből lehet tanulni valamit.... nem vagyok sértődékeny fajta....hameg bajom van úgyis szólok,ahogy szoktam is általában!!  :1eye: :flowers: :flowers:

a-dee90

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #824 Dátum: 2010.02.11 20:54:29 »
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni kb 3hete vettem egy 91-es celicát.Az ablaktörlő egyfoltába megy úgy h offon van fokozatotlehet veleváltani de leállítani csak akkorállle ha a gyújtást leveszem.A biztosítéktáblát pedig nemtalálom ahol kilehetne szedni az ablaktörlő biztosítékát mert száraz időben ellégéidegesítő és az ablaknak semtesztúljót h állandóanmegy.Légyszíves segítsetek ien esteben mit kéne csinálni.előre is köszönöm.