Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 595712 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

leszilaci

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #510 Dátum: 2009.09.04 20:26:52 »

fura...figyeld a rendszámot :hmmmm:

leszilaci

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #511 Dátum: 2009.09.04 20:32:29 »
... Ráadásul a jobb oldali Sz. Attiláé :P

 Ezek szerint Te vagy a kollégája akivel kora reggel mentetek kocsit nézni? Mesélt nekem valamilyen kötelező biztosításról, ha te ugyan az a személy vagy akkor e-mailben szeretném felvenni veled a kapcsolatot! Remélem a nem túl távoli jövőben Celica tulaj leszek és próbálok tájékozódni.

Üdv!
szia
igen, hajnali kocsi alá fekvés :D  de Attila csak volt a kollégám :)
írj bátran levélben, msn-en, vagy itt.

szerintem erről mesélhetett Neked:
http://kedvezmenyesbiztositas.hu/
bogár klubosoknál lehet megkötni.
itt a 2009-es díjtáblájuk: klikk

melyik évjáratú celica-ban gondolkozol?

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Celica
« Válasz #512 Dátum: 2009.09.04 22:55:14 »

hmmm érdekes kis magyar rendszám :cool2:

Ez sem rossz:
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

leszilaci

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #513 Dátum: 2009.09.05 12:42:58 »
megtankoltam a celicát.
808,5km-t mentem 54,1l üzemanyaggal
átlag: 6,7 l/100km

TSR200

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Celica
« Válasz #514 Dátum: 2009.09.05 17:27:51 »
Igen, tudom hogy már csak volt a kollégád, elsírta a bánatát nem is egyszer, nehéz döntése volt. Szeretett ott dolgozni.

Az oldalt már megtaláltam, át is olvastam. Viszont nem találtam egyértelműen olyan kitételt ami alapján a Celicát (182-ben gondolkozom) hobbi autónak tudnám besorolni. Nem számozott példány, nem jelentősen átalakított.... Talán a kultikus modellbe vagy nem is tudom hova lehetne sorolni. A tiedet hova sorolták? Másik kérdésem hogy hogy történik a "rábólintás"? Elviszed x helyre a kocsit ahol megvizsgálják, hogy megfelel-e az általuk támasztott kritériumoknak? Olyat is olvastam hogy esztétikailag, motorikusan (ideértve a motortér, utastér esztétikai állapotát) is meg kell feleljen a kívánalmaknak. Tehát hogy történik a folyamat?

Egyelőre ennyi, folyt köv. E-mailt akartam írni, de nem találtam mail címet : )

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Celica
« Válasz #515 Dátum: 2009.09.05 17:46:06 »
Lesz ez még 6 alatt  :sorcerer:
kisa
born to ride

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Celica
« Válasz #516 Dátum: 2009.09.05 18:02:39 »
Igen, tudom hogy már csak volt a kollégád, elsírta a bánatát nem is egyszer, nehéz döntése volt. Szeretett ott dolgozni.

Az oldalt már megtaláltam, át is olvastam. Viszont nem találtam egyértelműen olyan kitételt ami alapján a Celicát (182-ben gondolkozom) hobbi autónak tudnám besorolni. Nem számozott példány, nem jelentősen átalakított.... Talán a kultikus modellbe vagy nem is tudom hova lehetne sorolni. A tiedet hova sorolták? Másik kérdésem hogy hogy történik a "rábólintás"? Elviszed x helyre a kocsit ahol megvizsgálják, hogy megfelel-e az általuk támasztott kritériumoknak? Olyat is olvastam hogy esztétikailag, motorikusan (ideértve a motortér, utastér esztétikai állapotát) is meg kell feleljen a kívánalmaknak. Tehát hogy történik a folyamat?

Egyelőre ennyi, folyt köv. E-mailt akartam írni, de nem találtam mail címet : )

Nem úgy megy az. Először kell írni egy e-mailt nekik, hogy szeretnél ilyen biztosítást kötni, mellékelni némi képet a kocsiról. Én a hobby kategóriát céloznám meg.
Visszaválaszolnak, hogy széna, vagy szalma, utána beméssz az irodájukba és megírják a papírokat, befizeted az éves díjat és/vagy megnézik a verdát.   Nálam így működött.

Egy kis segítség:

Magyarországi Bogarasok Klubja
Levélcím: Bp. 1701 Pf. 265.
Iroda: Bp. 1192 Zalaegerszeg u. 13. 1. em. 6.
NY: Hétfő 18.00-20.00
K: 8.00-12.00
Sze: 18.00-20.00
Cs: ZÁRVA
P: 8.00-12.00 és 18.00-20.00

Mobil Iroda: +36302955474
Fax: +3612960880
E-mail: bogarasok@bogarasok.hu ;
WEB: www.bogarasok.hu ; www.kedvezmenyesbiztositas.hu

« Utoljára szerkesztve: 2009.09.05 18:06:11 írta Trotter66 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

leszilaci

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #517 Dátum: 2009.09.05 21:41:02 »
Igen, tudom hogy már csak volt a kollégád, elsírta a bánatát nem is egyszer, nehéz döntése volt. Szeretett ott dolgozni.

Az oldalt már megtaláltam, át is olvastam. Viszont nem találtam egyértelműen olyan kitételt ami alapján a Celicát (182-ben gondolkozom) hobbi autónak tudnám besorolni. Nem számozott példány, nem jelentősen átalakított.... Talán a kultikus modellbe vagy nem is tudom hova lehetne sorolni. A tiedet hova sorolták? Másik kérdésem hogy hogy történik a "rábólintás"? Elviszed x helyre a kocsit ahol megvizsgálják, hogy megfelel-e az általuk támasztott kritériumoknak? Olyat is olvastam hogy esztétikailag, motorikusan (ideértve a motortér, utastér esztétikai állapotát) is meg kell feleljen a kívánalmaknak. Tehát hogy történik a folyamat?

Egyelőre ennyi, folyt köv. E-mailt akartam írni, de nem találtam mail címet : )
Attila jól döntött :yes: egyébként Ő nem akart rábeszélni,h inkább st202? :D (tudom,h neki nem jön be a modernebb, "szappantartódoboz" forma 18-as modell [rohog] )

én esetemben 20 éves autóról beszélünk, amiből már nagyon kevés fut az utakon, így semmiféle egyéni elbírálás nem volt szükséges.
egyszerűen lebeszéltem egy időpontot,h mikor tudnak fogadni, bementem az "irodájukba", vittem a biztosításhoz szükséges iratokat: adásvételit, eredetvizsgálatot, toyotaklub tagságról szóló igazolásokat, és az autóról készült 2 képet. szerk.: forgalmi engedélyt is

Te esetedben én úgy csinálnám,h:
1. telefonon felhívnám a kapcsolatoknál megadott telefonszámot, ahol rákérdeznék,h lehet-e a kiszemelt autóra kedvezményes biztosítást kötni (valószínűleg a biztosítással foglalkozó lány megad egy telefonszámot, és egy email címet,h ki az aki elbírálja)
aztán: lehet,h fel kell hívni a bogárklub vezetőjét, aki ha esélyt lát rá, akkor kér majd egy e-mail-t, amiben leírod az autó pontos típusát, használatának módját, képeket, ami alapján elbírálják.

sajnos tuti tippet nem tudok adni,h miket írjál a levélbe  :hmmmm:
viszont...ha egy carlos sainz-ot veszel, akkor nem lesz kérdés a limitált széria miatt :D de egy gt4-nál sem...
hajrá :clap: veszítenivalód nincsen!
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.05 21:49:48 írta leszilaci »

leszilaci

  • Vendég
Re: Celica
« Válasz #518 Dátum: 2009.09.05 22:20:51 »
Lesz ez még 6 alatt  :sorcerer:
yaris 4,2-4,6 között fogyasztot olyan használat mellett, ahogy a celica 6,7-t.

nincs mit tenni, ez ennyi.
másfélszer akkora motor, ami a fogyasztásban is meglátszik.
esetleg a gyertyákat lehetne még kicserélni, ngk van benne, és őzbarna színű (olaj friss-0w30 és új a légszűrő-gyári)
nem tudom,h a gyújtást lehet-e, kell-e állítani(nem rángat se gyorsításkor, se gázelvételkor, hidegen és melegen is indul...ha az önindító is úgy akarja :D ), de attól sem várnék csodát.
a kipuffogónál-leömlőnél egy helyen kifúj picit, oda kell vennem még új "tűzkarikát", szerintem az sem jelentős.

hosszabb úton kiváncsi lennék,h mit eszik :hmmmm:
egy olyan teletankos távon, ahol a yarissal 3,7 l/100km-t mentem, ott talán összejönne egy 6 alatti érték...kéne egy pillanatnyi fogyimérő :D

szeptemberben remélem sikerül a vezérléscserét, és jópár apróságot helyrehozni/kicserélni, aztán jó lenne egy lakatolás októberben. fényezés pedig majd...talán jövő tavasszal, vagy jövő ősszel :)

TSR200

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Celica
« Válasz #519 Dátum: 2009.09.05 23:07:50 »
Trotter, Leszilaci köszönöm!

De, próbált terelgetni a 202 felé, de nekem a bukó lámpa különlegesebb és jobban tetszik,így kitartok. Sőt egy gyenge pillanatunkban olyan verzió is felmerült hogy megveszem az övét de aztán közös megegyezéssel mégsem :) Ha ott tartok akkor ezekkel az infókkal már könnyű lesz elindulni. Köszönöm még egyszer mindkettőtöknek.

TSR

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Celica
« Válasz #520 Dátum: 2009.09.05 23:24:49 »
Trotter, Leszilaci köszönöm!

De, próbált terelgetni a 202 felé, de nekem a bukó lámpa különlegesebb és jobban tetszik,így kitartok. Sőt egy gyenge pillanatunkban olyan verzió is felmerült hogy megveszem az övét de aztán közös megegyezéssel mégsem :) Ha ott tartok akkor ezekkel az infókkal már könnyű lesz elindulni. Köszönöm még egyszer mindkettőtöknek.

Nem tudni mit hoz a jövő :hmmmm:, de ha véletlen eladnám akkor örülnék ha te vennéd meg. DE NEM fogom eladni hehhe   :tt2:

TSR200

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Celica
« Válasz #521 Dátum: 2009.09.05 23:32:29 »
Nahh a másik TSR-es is előkerült :)

Tőled meg mernék venni egy 20 éves autót mert tudom, hogy a Noémi nem kap annyi figyelmet mint a kocsi :D
Majd meglátjuk mit hoz a jövő, de szeretnék T182ben gondolkozni :)

TSR

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Celica
« Válasz #522 Dátum: 2009.09.05 23:35:05 »
Nahh a másik TSR-es is előkerült :)

Tőled meg mernék venni egy 20 éves autót mert tudom, hogy a Noémi nem kap annyi figyelmet mint a kocsi :D
Majd meglátjuk mit hoz a jövő, de szeretnék T182ben gondolkozni :)

Húúú ha ezt most olvassa végem...  :censored: :censored: :censored: :lol:

bati72

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Celica
« Válasz #523 Dátum: 2009.09.07 23:14:04 »
Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok és mivel  Celica a kinézett jármű, így jóideje olvasom a fórumot.
Látom, vagytok jónéhányan "régi" tulajdonosai ennek a márkának, így a következőben szeretném kérni véleményeteket.

Érdemes-e 180.000 km-t futott Celicát venni? (2mFT)
http://www.hasznaltauto.hu/3249385_toyota_celica_2000

Vagy, majdnem 1 millával drágább, de csak 100.000 km van ebben:
http://www.hasznaltauto.hu/3074849_toyota_celica_2001

Én az össszes eddigi kocsimon túladtam 100ezer felett, mert sok apró hiba kezdett kijönni rajtuk.  Azt már eldöntöttem, hogy Celica a következő autóm, de érdemes 1 millával olcsóbban a 180ezer kilóméteresbe belenyúlni?

Meddig mennek ezek a motorok? Milyen hibák jöhetnek ki, mikor is mélyebben kell a zsebbe nyúlni?

köszi: ati

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #524 Dátum: 2009.09.07 23:16:20 »
Sziasztok úgy láttom a fórumon csak nekem van turbós gt4esem, és a saját kérésemre megtaláltam a választ!

55-125 ezer között újítanak fel turbót amibe benne van minden  :censored: :censored: :censored:
gy Toyota sosem hagy cserben...