Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 595764 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

ToX3r

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re: Celica
« Válasz #420 Dátum: 2009.05.21 15:34:02 »
Sziasztok. Valami éles fülű, rutinos, tapasztalt T23-as tulajra volna szükségem, de nagyon.
A következő a gondom. 3 hónapja van nálam egy VVT-I 143 lovas csoda, 70000 km-vel. (Lehet hogy igaz, lehet hogy nem. Minden esetre az akksi még gyári benne, és a gumik szintén origik, viszont első tárcsát már kellett cserélnem.) A helyzet az, hogy olyasféle kopogást hallok a motorból, mintha hidrotőkék kopognának. DE EBBEN NINCS IS HIDROTŐKE! Foggalmam sincs, hogy mi lehet, de aggaszt, nem szeretném, ha beteg lenne kicsi szerelmem.
Valaki a szelepmagasságra gondol, valaki a vezérlánc-feszességre.  Személyes gondolatom, hogy a computer nem vezérelhet normálisan, mert észre vettem már más egyéb hibákat is. Pl.: A vízhőfok nem mutat a műszerfalon, nincs olajnyomás gyújtáson, nem kapcsol be a klímaszivattyú, és folyamatosan világít a feszültség kontroll lámpám is 13,84 Voltos feszültség mellett.. A drótok ki lettek mérve, semmi bajuk, tehát kizárásos alapon a computer lehet beteg.

HA VALAKI TUD, NAGYON KÉREM, SEGÍTSEN!!

Lehet, hogy becsörögne a gyújtásod? Vagy a kopogás senzor lenne gáz? igazából ehez a csoda motorhoz nem értek de ezekre tudnék gondolni,vagy lehet te is ugy jártál mint haverom hengerfejes lett! dobd ki az 1zz motorodat tegyél be egy 3s-gte motort:D jó ez vicc volt:)

Köszi a tippet, meg fogom nézetni mindenképp.. De szerintem kizárt, hogy hengerfejes legyen.. Legalább is nagyon bízom benne, hogy nem az. Köszi még egyszer a tippeket.. lehet bennük valami. :)

gabi s1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: Celica
« Válasz #421 Dátum: 2009.05.25 08:18:28 »
Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon.
Olyan kérdésem lenne hogy tudna valaki segíteni abban hogy át lehet -e építettni egy jobbkormányos celica GT-FOUR-t balkormányossá?
Esetleg valaki tudja hogy ki tudná megcsinálni?

Üdv.
Gábor

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Celica
« Válasz #422 Dátum: 2009.05.25 08:25:04 »
Szia, üdv a fórumon!
Nem érdemes vele foglalkozni, az átépítés többe kerül mintha veszel egy balkormányost.

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Celica
« Válasz #423 Dátum: 2009.05.25 09:58:37 »
Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon.
Olyan kérdésem lenne hogy tudna valaki segíteni abban hogy át lehet -e építettni egy jobbkormányos celica GT-FOUR-t balkormányossá?
Esetleg valaki tudja hogy ki tudná megcsinálni?

Üdv.
Gábor

Kintről szeretnéd hozni, vagy a Balázs sárgáján gondolkodsz?
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

gabi s1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: Celica
« Válasz #424 Dátum: 2009.05.25 10:03:10 »
Szia,

A sárgán gondolkodom!

szerinted érdemes ilyennel foglalkozni hogy átépítés, vagy nem lehetséges?

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon.
Olyan kérdésem lenne hogy tudna valaki segíteni abban hogy át lehet -e építettni egy jobbkormányos celica GT-FOUR-t balkormányossá?
Esetleg valaki tudja hogy ki tudná megcsinálni?

Üdv.
Gábor

Kintről szeretnéd hozni, vagy a Balázs sárgáján gondolkodsz?

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Celica
« Válasz #425 Dátum: 2009.05.25 10:29:28 »
Mindent meg lehet oldani, csak pénz kérdése...  :sorcerer:

De ezesetben nagyon végig kell gondolni, hogy mi mennyibe kerülne, az alkatrészeken kívül is...  :hmmmm:

Terveztem én is, hogy egy jobbos átépíttetek balosra, de inkább nem tettem és maradt jobbos.  :D

Csak, hogy értsd:

Kellene bal kormányos első futóműből rengeteg minden (ha nem a komplett eleje), hogy a balkormányos kormánymű elférjen (amit szintén be kell szerezni)

Műszerfal nem (olyan) nagy költség, mert bármilyen korabeli balos celicanak jó bele a műszerfala.

Ezen kívül további rengeteg más mindent meg kell még venni, és még ott van a rengeteg olyan jellegű szívás ami majd átszerelés közben merülne fel.


Összességében munkadíjjal, alkatrésszel, szívással együtt kb 1-1,5 millió biztos lenne, és akkor még nincs honosítva sem...

Lehet ezen spórolni még, de nem éri meg, ugyanis csak akkro érdemes belefogni, ha igényesen csináltatod meg

Ha tetszik az autó, szerintem érdemes úgy hagyni, ahogy van és beszélni a Balázzsal, hogy segítsen elintézni, hogy tudd használni itthon is hivatalosan.

Egyébként nagyon jó állapotú a gép, érdemes elgondolkodni rajta ha ilyet szeretnél.   :yes:

Ugyanott szervízeltetjük mindketten...  ;)
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #426 Dátum: 2009.05.25 13:03:32 »
Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon.
Olyan kérdésem lenne hogy tudna valaki segíteni abban hogy át lehet -e építettni egy jobbkormányos celica GT-FOUR-t balkormányossá?
Esetleg valaki tudja hogy ki tudná megcsinálni?

Üdv.
Gábor

Szia nagyon egyszerű, vezel egy törött ST202-es GT-ét 2000 es szívót aminek csak a feneke ápolt de ahogy csak akarod megveszed a sárgát, egy kis flex jó kis hegesztős lakatos srác, áteszitek az elejét, és csókolom olyan 200-ból megúszod és a szívó papírjaival használod, mivel sehol nincs megszabva hogy neked nem lehet összkerekes és turbós motorod a szívó kocsidban! Néha itt mondanak dolgokat amikre mosolygok! Én foglalkoztam ezekkel egy két hónapig! utána már csak a festés van hátra és csókolom! Az angolnak meg egyszerűen a papírjaival nem kell foglalkozni, mert ha nem fizeted be rá a mot-ot meg a tax-ot az angol kormány ha jól tudom egy bizonyos idő utána kivonja a forgalomból, de úgy hogyha netán azzal az autóval (jobbkormányossal) kapnának el az utakon elkobozzák az autót és bezúzzák, szóval ennyire egyszerű az egész! ha jól összeszámolod olyan 500-600 ból megvan törött kocsival együtt munkadíjjal!!

És nem kell papíroztatnod egyáltalán!

Aztán használd egézséggel!
gy Toyota sosem hagy cserben...

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Celica
« Válasz #427 Dátum: 2009.05.25 13:40:44 »
Na erről beszéltem...   :lol:

Lehet sufni tuningosan is megoldani, he nem zavar, hogy a sima ST202 futóműve lesz alatta és nem a super strut futómű... Vagy marad jobb kormányos...

Ja és egy vágott elejű autó lesz alattad... 


Egyik jobb mint a másik  [rohog]
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.25 14:11:20 írta kleingy »
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #428 Dátum: 2009.05.25 14:02:44 »
A 202-es GT-nek nem a GT-i nek ugyan az a futóműve mint a 205-ösnek! És ha átalakítasz egy autót mindeképpen vágott lesz, mert a jobb kormányos nyúlványok alkalmatlanok a bal oldalas kormányműnek... Ne sufnyituningolj hanem járj utána és nem egyet csináltattunk már!

Mielőtt írsz valamit OLVASS utána!!!! Ám ez a toyotában csinálják így!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.25 14:10:53 írta kleingy »
gy Toyota sosem hagy cserben...

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Celica
« Válasz #429 Dátum: 2009.05.25 14:34:03 »
A 202-es GT-nek nem a GT-i nek ugyan az a futóműve mint a 205-ösnek! És ha átalakítasz egy autót mindeképpen vágott lesz, mert a jobb kormányos nyúlványok alkalmatlanok a bal oldalas kormányműnek... Ne sufnyituningolj hanem járj utána és nem egyet csináltattunk már!

Mielőtt írsz valamit OLVASS utána!!!! Ám ez a toyotában csinálják így!!!!

Van super srut futóműves 2 lityós szívó is az okés, de ki ne találd, hogy jó lenne neki egy mókolt gt four, 2,2 mill-ért, amit utána sosem fog tudni eladni...   :nono:

Nem szeretnék után járni, hogy mennyi ilyen tuti gép ment keresztül rajtatok... Jobb ha nem is tudom....  [rohog]

Azt hiszem elég alternatívát adtunk a kedves érdeklődőnek, úgyhogy eldöntheti, hogy akar-e egy sapka pénzt kidobni az ablakon vagy nem  :lol:
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #430 Dátum: 2009.05.25 14:37:19 »
A 202-es GT-nek nem a GT-i nek ugyan az a futóműve mint a 205-ösnek! És ha átalakítasz egy autót mindeképpen vágott lesz, mert a jobb kormányos nyúlványok alkalmatlanok a bal oldalas kormányműnek... Ne sufnyituningolj hanem járj utána és nem egyet csináltattunk már!

Mielőtt írsz valamit OLVASS utána!!!! Ám ez a toyotában csinálják így!!!!

Van super srut futóműves 2 lityós szívó is az okés, de ki ne találd, hogy jó lenne neki egy mókolt gt four, 2,2 mill-ért, amit utána sosem fog tudni eladni...   :nono:

Nem szeretnék után járni, hogy mennyi ilyen tuti gép ment keresztül rajtatok... Jobb ha nem is tudom....  [rohog]

Azt hiszem elég alternatívát adtunk a kedves érdeklődőnek, úgyhogy eldöntheti, hogy akar-e egy sapka pénzt kidobni az ablakon vagy nem  :lol:


Miért ne tudna eladni? Én úgy összehegesztem neked, hogy semmiféle műszerrel nem veszed észre hogy ez 2 kocsi! (tudod létezik awi is a világon ami a saját anyagával heged!!! ) MEg a másik mi felhívjuk az emberek figyelmét hogy ez 2 kocsiból van összerakva padon mérjük és nem torzul!!! Ja és mégvalami szerinted a corolla WRC az egy kocsi vagy 2 db-ól van összerakva????? Nehogy azt mond hogy 1 db:) mivel 4wd G6-os kasznit nem csináltak ezért épített az autó, és azon se veszed észre hogy 2 autóból van építve!!! Tudod az a sufnyituning mikor a gyerek fogja magát neki esik fúróval és átfurja a kormányműnek a lyukat és csókolom:) láttunk ilyet is és nem hitte el hogy nem jó ez neki:) Elég rendesen szorult neki a kormánymű!!!! Nah az a LOL :D
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.25 14:41:38 írta Szepi_EP71 »
gy Toyota sosem hagy cserben...

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Celica
« Válasz #431 Dátum: 2009.05.25 14:44:49 »
Miért ne tudna eladni? Én úgy összehegesztem neked, hogy semmiféle műszerrel nem veszed észre hogy ez 2 kocsi! (tudod létezik awi is a világon ami a saját anyagával heged!!! ) MEg a másik mi felhívjuk az emberek figyelmét hogy ez 2 kocsiból van összerakva padon mérjük és nem torzul!!!

Én tuti nem vennék meg egy papíron kisebb teljesítményű, 2 autóból összerakott ST205-öt több millióért, bármit is mérsz vagy mutatsz mint eladó...

De lehet, hogy csak én vagyok ilyen fura, meg hát nem is értek hozzá, pedig állítólag ezek jobbak mint az eredetiek...  :lol:

Kicsit más kategória a WRC, de lehet, hogy csak a képességeitekkel nem vagyok tisztában...

De nekem mindegy is.  Én továbbra sem javaslom senkinek!!!!
 
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.26 08:19:58 írta kleingy »
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Celica
« Válasz #432 Dátum: 2009.05.25 22:53:12 »
Akkor neked számít az hogy papíron mi van ráírva ugye? ám ha kisebb papíron a teljesítmény kisebb teljesítményadót is fizetsz! Az én forgalmiban is az van hogy az én GT-four-om 143 lovas a 190 helyett ami ugyebár gyári, és most jelenleg 350 lovas a kocsi:)

Meg a másik ha összetörik egy kocsi te azt javaslod hogy vegyen egy újjat minthogy olcsóbban megcsinálhatná? Végülis ezek csak elvi kérdések kinek a pap kinek a papné:)
gy Toyota sosem hagy cserben...

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Celica
« Válasz #433 Dátum: 2009.05.25 23:20:23 »
Akkor neked számít az hogy papíron mi van ráírva ugye? ám ha kisebb papíron a teljesítmény kisebb teljesítményadót is fizetsz! Az én forgalmiban is az van hogy az én GT-four-om 143 lovas a 190 helyett ami ugyebár gyári, és most jelenleg 350 lovas a kocsi:)

Meg a másik ha összetörik egy kocsi te azt javaslod hogy vegyen egy újjat minthogy olcsóbban megcsinálhatná? Végülis ezek csak elvi kérdések kinek a pap kinek a papné:)

Annyit mondtam, hogy nekem nem kellene 2,2 millióért olyan autó, aminek össze vissza vannak a papírjai (is). Lehet, hogy kényes vagyok, de ha már egy sapka pénzt elköltök, szeretem ha minden rendben van és egy esetleges eladásnál nem kell magyarázkodnom...

HA neked az jött le, hogy én azt javaslom, hogy ha sérül az autója akkor vegyen újat, akkor olvasgasd még kicsit az előzményeket...  :dots:

www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re: Celica
« Válasz #434 Dátum: 2009.05.27 09:16:20 »
Akkor neked számít az hogy papíron mi van ráírva ugye? ám ha kisebb papíron a teljesítmény kisebb teljesítményadót is fizetsz! Az én forgalmiban is az van hogy az én GT-four-om 143 lovas a 190 helyett ami ugyebár gyári, és most jelenleg 350 lovas a kocsi:)

Meg a másik ha összetörik egy kocsi te azt javaslod hogy vegyen egy újjat minthogy olcsóbban megcsinálhatná? Végülis ezek csak elvi kérdések kinek a pap kinek a papné:)

A te autód jelenleg darabjaiban áll úgyhogy 0 lóerős :P Meg mitől lett hirtelen 350 a 300-ból? :)

Amúgy szerintem sem érdemes szegény ST205-öst így megerőszakolni, ami pénz rámenne összesen abból már be lehetne hozni németektől egy balkormányosat honosítással együtt kb.