Szkaresz cimbinek sok szeretettel:
A képeket Wiesbadenben készítettem a szálloda parkolóházában, sajnos elölről nem fértem hozzá.
Láthatóan használatban van, amolyan gazdanélküli munkaautóként kivérzésig. Még megmenthetőnek vélem.
Köszi cimbi!!
Mennyire beteg ember aki ilyet használ munkaautóként....kint már ez jungtimer-nek számít...vagy már oldnak??!! nem is tudom...na mindegy....
ez már vszínű a kockalámpás elöl,a hátsó lámpák formájából,és az oldal műanyag (ezüst) színéből,és kormányból kiindulva!!! Az enyém fakormány,4körlámpa,lapos nagy hátsólámpás volt (1978-as) Havernak volt ilyen,mikor az enyém meg volt... Az övé 1982-es volt!! De egyébként nagyon köszönöm....pont jó lenne mivel automata!! Szívesen rendbe raknék egy ilyet.....de kint is már elég húzós áruk van...ahogy nézegettem a mobile.de-t.. 5 éve néztem meg egyet Kiszomborban....képeken gyönyörű autót 80ezerért árulták...műszaki nélkül....mondom elhozom...lementem...azt az autó jobb oldala komplett....így is értsd komplett hiányzott le volt rohadva...motortér fele hiányzott.....jah meg olyan kéket köpött a motor hogy szerintem egy inditásnál kirántotta a 4l olajat a motorból....azt hittem megböködöm az embert hogy feleslegesen autóztam oda-vissza 500km-t...a végén már 20ezernél tartottunk de kb 8szorosa lett volna a tréler mire lehozatom onnan...na meg arról nem is beszélve hogy a papírjai fele hiányzott....de egyébként ez elég jó felújítási alap lenne!!
Na, szóval ez az A4-es Celica, az utsó előtti hátsókerekes modell, amit 78-82 között gyártottak. 78-79-ben ment a régebbi, kereklámpás kivitel, amilyen szkaresznek is volt ezek szerint...
... 80-tól a kifutásig pedig a faceliftes, kockalámpás:
Volt ugye a kétajtós kupé, meg a háromajtós liftback-kupé; meg az utólag átalakított, de a Toyota által hivatalosan forgalmazott targa (ilyen Európában nem volt), és kabrió:
Európában csak 1.6 és 2.0 motorokkal árulták, ebből a Herr Ritter Trotter által fotózott XT-ben a kétliteres 90 lovas változata dolgozott. A legerősebb európai modell a 2000 GT 123 lovas gépe volt.
Az USA-ban viszont kerültek bele jóval nagyobb motorok is; a csúcsváltozat a 2.8-as sor hatos volt, a Celica Suprában: nézzétek meg, látható, hogy nagyobb a tengelytáv (hosszabb az orr-rész) annak érdekében, hogy elférjen a hathengeres:
Érdekes amúgy, hogy az egyik fajta kormánykerék, amivel ezt az autót szerelték (a négyküllős, mint amilyen ebben a Trotter által fotózottban is van), tökéletesen azonos a donor Coronámban lévővel, csak az embléma tér el. De a T13-as Corona és az A4-es Celi ezen túlmenően, műszakilag is közeli rokonai voltak egymásnak; kvázi azonos futómű, részben azonos motorok és váltók, ugyanolyan (acél) felnik, fényszórók stb.
Egyébként ennek a modellnek az árai még épp csak hogy elindultak fölfelé. Érdemes most vásárolnia annak, aki egy ilyenre vágyik. Itt van pl.
ez a példány a mobilén: a fotók alapján kvázi tökéletes állapotú (ráadásul ex-svéd autó, állófűtéssel), ehhez képest a 4700 eurós irányár minden, csak nem sok