Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 602615 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Celica
« Válasz #30 Dátum: 2005.05.09 23:18:00 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
DIN-lóerő szerint (ez az Európában ma is általános szabvány) nem volt 88 lovas 1.6-os változata ennek a Celicának. A 88 LE csak SAE-lóerő lehet, valóban volt is olyan 1.6-os ST, amelynek ilyen teljesítményű motorja volt. Ez DIN-lóerőben nem tudom, pontosan mennyi, de az biztos, hogy kevesebb.

Íme az arányok: 100 LE (SAE - Egyesült Államok)=115LE (DIN - Európa) illetve 130LE (JIS - Japán).
Ebből következően a 88 SAE lóerő, az kb. 76-77 DIN lóerőnek felel meg.


Össze is vág a dolog , mert mint időközben megsasoltam , 75 DIN-lovas volt az alap Celica ST az európai piacon .

Szóval : az ürge vagy rosszul tudta a kocsija adatait (éppenséggel voltak olyan , bőven 100 ló fölötti változatai az 1.6-os Celicának , amelyekkel azért már lehetett fickándozni rendesen  :)) - vagy ... khm ... rosszul emlékszik arra , hogy hogyan ment , mert az eltelt idő megszépítette az emlékeket . Legyünk jóindulatúak és diplomatikusak  :wink: ...

Apropó : én anno többször is lemértem a Coronánk (ez a szóban forgó Celica kortársa és közeli technikai rokona volt) gyorsulását - ez ugye 1.8-as , 86 DIN-lóerős autó . 13.5 volt a legjobb , amit mértem , de többnyire inkább 14 jött ki . Végül is , nem rossz érték egy '80-as középkategóriás autótól .

Teszteltem a végsebességét is : óra szerint 180-at sikerült kitiporni belőle (itt már nagyon le akart röpülni az útról  :shock:) , ez a gyári 165-el egybe is vág .

Mindettől viszont pl. egy Kadett GSi rettentően messze van , és a Celica ST csak 75 lóerős volt .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Celica
« Válasz #31 Dátum: 2005.05.09 23:20:03 »
Idézetet írta: "music"

Íme az arányok: 100 LE (SAE - Egyesült Államok)=115LE (DIN - Európa) illetve 130LE (JIS - Japán).
Ebből következően a 88 SAE lóerő, az kb. 76-77 DIN lóerőnek felel meg.


Viszont most látom , hogy fordítva írtad . 115 SAE-LE egyenlő 100 DIN-LE-vel , gondolom  :idea:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Celica
« Válasz #32 Dátum: 2005.05.09 23:23:15 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Viszont most látom, hogy fordítva írtad. 115 SAE-LE egyenlő 100 DIN-LE-vel, gondolom  :idea:

Persze, így van. Csak majd elalszom, úgyhogy megyek is az ágyikóba. Corollától fölfelé majd reggel írok. :roll:
music     

SAREL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Celica
« Válasz #33 Dátum: 2005.09.26 09:47:01 »
Szevasztok. Valaki nem tudja hol lehet 7A-FE motorhoz műszaki rajzokat letölteni. Ékszíjtárcsának kellene a méretpontos rajza. A válaszzt előre is köszi!

csumpi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
77' előtt gyártott celica
« Válasz #34 Dátum: 2005.10.10 10:39:50 »
Sziasztok.

Szeretnék újra egy 77' előtt gyártott celica (lehetőleg liftback) tulajdonosa lenni, de nem találok sehol ilyen autót. Ha valaki hallott eladó autóról, szóljon. Köszi

Csumpi

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: 77' előtt gyártott celica
« Válasz #35 Dátum: 2005.10.10 10:52:56 »
Idézetet írta: "csumpi"
Sziasztok.

Szeretnék újra egy 77' előtt gyártott celica (lehetőleg liftback) tulajdonosa lenni, de nem találok sehol ilyen autót. Ha valaki hallott eladó autóról, szóljon. Köszi

Csumpi


Szia!

Ez egy '77es.

Ez pedig egy '75ös.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Celica
« Válasz #36 Dátum: 2005.10.24 15:37:35 »
Idézetet írta: "SAREL"
Szevasztok. Valaki nem tudja hol lehet 7A-FE motorhoz műszaki rajzokat letölteni. Ékszíjtárcsának kellene a méretpontos rajza. A válaszzt előre is köszi!


A 7A-Fe ua mint a 4A-Fe.Ha kell megmérem az enyémet vagy egy bontott 7A-FE-s kocsiét ha még meg van neki.De melyik tárcsa kéne?
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

SAREL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Celica
« Válasz #37 Dátum: 2005.10.26 07:43:34 »
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "SAREL"
Szevasztok. Valaki nem tudja hol lehet 7A-FE motorhoz műszaki rajzokat letölteni. Ékszíjtárcsának kellene a méretpontos rajza. A válaszzt előre is köszi!


A 7A-Fe ua mint a 4A-Fe.Ha kell megmérem az enyémet vagy egy bontott 7A-FE-s kocsiét ha még meg van neki.De melyik tárcsa kéne?


Helló az összesnek kellene a mérete! Télleg valaki nem tudja, a benzinpumpája ugyanaz a 3s-ge-nek meg a 7a-fe-nek?

SAREL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Celica
« Válasz #38 Dátum: 2005.10.26 07:49:31 »
Eléggé úgy néz ki,hogy beszívtam a benzinpumpával mert nem tudjuk lerögzíteni. Vettem nagyobb injektort + benzinpumpát csak épp a tartószerkezetbe nem stimmel a pumpa. Megvan a piggyback is csak épp nem tudjuk rögzíteni a Fuelp-t. Valaki nem tudja, hogy a 3SGE-nek ugyanaz lehet a szerkezete mint a 7A-FE-nek? Komplett egységként rendeltem meg a Venomtól mindent de nem stimmel be.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Celica
« Válasz #39 Dátum: 2005.10.26 10:12:40 »
Idézetet írta: "SAREL"
Eléggé úgy néz ki,hogy beszívtam a benzinpumpával mert nem tudjuk lerögzíteni. Vettem nagyobb injektort + benzinpumpát csak épp a tartószerkezetbe nem stimmel a pumpa. Megvan a piggyback is csak épp nem tudjuk rögzíteni a Fuelp-t. Valaki nem tudja, hogy a 3SGE-nek ugyanaz lehet a szerkezete mint a 7A-FE-nek? Komplett egységként rendeltem meg a Venomtól mindent de nem stimmel be.


Ha jól veszem ki amit írtál, akkor, 7AFE motorod van és 3SGE tuning cuccokat rendeltél hozzá?
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Celica
« Válasz #40 Dátum: 2005.10.26 11:54:11 »
SAREL!

Ha sikerül az 1.8-ast tubósítani leírása érdekel. :D
Kiprószálom az 1.6-oson is a dógot. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

SAREL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Celica
« Válasz #41 Dátum: 2005.10.27 07:18:58 »
Ha jól veszem ki amit írtál, akkor, 7AFE motorod van és 3SGE tuning cuccokat rendeltél hozzá?[/quote]

Nem épp, mert ezt így szetben  árusítják. És ez teljesen típusspecifikus, mondjuk a pumpa az 1,8-2,2l ig ugyanaz mindnél.

SAREL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Celica
« Válasz #42 Dátum: 2005.10.27 07:30:36 »
Toyota Applications


MAKE/MODEL YEAR CYL ENGINE/COMMENTS "SYS TYPE" AIR BOOST AIR MASS  SUPER FLOW FUEL INJEC. SUPER COOL FUEL PUMP VENOM 400
TOYOTA        
Camry A/T ONLY 1988-91 4 4 CYL.  L-JET - HP640-161 HP740-549 V40-148
Camry 1988-91 6 V6 PFI - HP640-162 HP740-549 V40-149
Camry 1992-93 4 4 CYL.  PFI - HP640-304 HP740-550 V40-150
Camry 1992-93 6 V6 PFI - HP640-247 HP740-550 V40-151
Camry 1994-96 4 4 CYL. CA. 2.2L PFI - HP640-135 HP740-550 V40-152
Camry 1994-96 6 V6  PFI - HP640-304 HP740-550 V40-153
Camry 1997-98 6 4 CYL. CA. 2.2L PFI - HP640-133 HP740-550 V40-154
Camry 1997-98 6 V6  PFI - HP640-133 HP740-550 V40-155
         
Celica 1988-89 4 2.0L 3SFE L-JET - HP640-161 HP740-549 -
Celica 1988-89 4 2.0L 3SGELC L-JET - HP640-163 HP740-556 -
Celica 1988-89 4 2.0L 3SGTE TURBO L-JET - HP640-164 HP740-553 -
Celica 1990-93 4 1.8L 4AFE PFI - HP640-165 HP740-553 -
Celica A/T ONLY 1990-91 4 2.2L 5SFE PFI - HP640-166 HP740-557 V40-147
Celica 1992-93 4 2.2L 5SFE PFI - HP640-304 HP740-557 V40-147
Celica 1994 4 CA. 2.2L 5SFE PFI - HP640-135 HP740-557 V40-147
Celica 1994 4 EX. CA. 2.2L 5SFE PFI - HP640-304 HP740-557 V40-147
Celica 1990-93 4 2.0L 3SGTE TURBO PFI - HP640-167 HP740-557 V40-143
Celica 1994 4 1.8L 7AFE PFI - HP640-246 HP740-557 V40-145
Celica 1995-98 4 CA. 2.2L 5SFE PFI - HP630-135 HP740-557 V40-137
Celica 1995-98 4 EX. CA. 2.2L 5SFE PFI - HP640-304 HP740-557 V40-137
Celica 1995-97 4 7AFE PFI - HP640-246 HP740-557 V40-138
         
MR2 1988-89 4 W/O Super Charger  L-JET - HP640-170 HP740-549 -
MR2 1988-89 4 W/Super Charger  L-JET - HP640-173 HP740-549 -
MR2 1990-92 4 W/O TURBO PFI - HP640-166 HP740-549 -
MR2 1990-92 4 W/TURBO PFI - HP640-167 HP740-549 V40-143
MR2 1993-95 4 W/O TURBO PFI - HP640-148 HP740-549 V40-144
MR2 1993-95 4 W/TURBO PFI - HP640-167 HP740-549 V40-143
         
Supra 1988-92 6 W/O TURBO PFI - HP640-171 HP740-566 V40-133
Supra 1988-92 6 W/TURBO PFI HP840-841 HP640-164 HP740-566 V40-134
Supra 1993-97 6 W/O TURBO  PFI HP840-928 HP640-250 HP740-566 V40-135
Supra 1993-97 6 W/TURBO PFI - HP640-252 HP740-566 V40-136
         
Hogy tudok linket beszúrni?

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Celica
« Válasz #43 Dátum: 2005.10.27 11:26:34 »
Link beszúrása:
1, URL gomb megnyomása
2, linket beírni: www.toyota.hu
3, URL gomb megnyomása

http://www.toyota.hu
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

SAREL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Celica
« Válasz #44 Dátum: 2005.10.27 14:14:58 »
Tudjátok esetleg a gyári injektor áteresztőképességét (DENSO 23250-16160)? 7A-FE