Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 600667 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kareeka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
    • Minden rólam
Re:Celica
« Válasz #1605 Dátum: 2012.06.18 16:09:47 »
gyönyörű járgány! de ha jól látom, ez az amerikai változat, nem?

amúgy merre laksz? csak azért kérdem, mert amikor bementem rendszám-ügyben a közlekedésfelügyelethez, mondtam, hogy az előző tulaj is kb 5 éve így megy, kicsi rendszámmal, és nem volt belőle gondja soha. erre mondta a ***i, hogy ha alföldön volt, akkor nem csodálkozik: arrafelé sokkal kevésbé mennek erre rá, de nálunk (pécs) nagyon szigorúak ezügyben. ahogy fogalmazott, a duna nem csak földrajzilag osztja ketté az országot...

nem mellesleg nálunk rengeteg a friss rendőr, aki most vizsgázott le (vagy nem tudom mit csinálnak, szóval most lettek rendőrök), és fiatalok, buzgók, és nagyon ismerik a szabályokat is meg az autókat is sajnos...
Toyota - Celica - TS - T23 - 2003 - 1.8
A család többi tagja:
Toyota - Corolla - 2007 - 1.6
Toyota - Yaris - 2004 - 1.0

2005GTS

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Celica
« Válasz #1606 Dátum: 2012.06.19 09:23:50 »
hát nem európai az biztos! :-)
érdekes élete volt a kecskének, Hawaii-n lett forgalomba helyezve, onnan Kanadába, Vancouverbe ment, én meg onnan hoztam.
én dunaharasztiban lakok, de elég sokat járom az országot, így találkozok mindenhol az érdeklődő "kollegákkal"

a "csinált"rendszámmal az a baj, hogy ha kifogsz egy rosszindulatú rendőrt - én annak idején egy korábbi kocsimmal megjártam -, akkor forgalmi elvesz -> viheted műszakizni a taligát és a tetejébe még hatósági jelzés hamisításáért is feljelent(het). ez a történet nekem 1998-ban közel egy százasba fájt

ha a rendszámod "gyári" kötözködhet az elhelyezésével, mert ugye van néhány előírás, hogy hova és hogyan, de hát gyorsan meg lehet őket győzni, hogy máshova nem lehet ezen a kasztnin rakni, mellette pedig a matrica rendszám mellé tett installation manual szerint a "gépjármű elejére jól látható helyre" utasítás áll! Ez pedig lássuk be elég szubjektív, viszont nem tud miatta megbüntetni!

kareeka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
    • Minden rólam
Re:Celica
« Válasz #1607 Dátum: 2012.06.19 12:06:55 »
na igen, csak épp arról van szó, hogy ami nekem van most, az nem hivatalos, hanem az előző tulaj csináltatta, gondolom én valami dizájner cégnél... azt mondta a rendőr, hogy azért nem hamisítás, mert ugyanazok a betűk/számok...
Toyota - Celica - TS - T23 - 2003 - 1.8
A család többi tagja:
Toyota - Corolla - 2007 - 1.6
Toyota - Yaris - 2004 - 1.0

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1608 Dátum: 2012.07.11 19:09:56 »
Sziasztok
A 3SFE és a 3SGE motorokban a blokk ugyanaz, ugye? Szóval ha egy FE motort hozok és rárakom az én hengerfejemet, akkor rakhatom is össze a kocsit, ha nem tévedek?

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1609 Dátum: 2012.07.15 10:23:29 »
Sziasztok
A 3SFE és a 3SGE motorokban a blokk ugyanaz, ugye? Szóval ha egy FE motort hozok és rárakom az én hengerfejemet, akkor rakhatom is össze a kocsit, ha nem tévedek?

Ha nem gond az angol, itt le vannak irva a különbségek:

http://www.st162.net/forum/showthread.php?2253-FE-vs-GE-vs-GTE-motors-what-s-different

Ha kell, lefordítom szívesen, csak szólj!
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.15 10:34:33 írta LionTR »

hnova

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
  • élőszövet a fémvázban
Re:Celica
« Válasz #1610 Dátum: 2012.07.15 22:46:10 »
na igen, csak épp arról van szó, hogy ami nekem van most, az nem hivatalos, hanem az előző tulaj csináltatta, gondolom én valami dizájner cégnél... azt mondta a rendőr, hogy azért nem hamisítás, mert ugyanazok a betűk/számok...
az anyaga miatt tudnak kötekedni mert a maszek matricásnak nem lehet UV-tesztes, visszatükrözős anyaga. amikor én próbálkoztam nekem nem is akart csinálni senki sem, de most találtam egy angol céget aki OT-s autókra gyárt ilyen legális alapanyagú rendszámot, ha más nem rendelek egy üreset, és azzal kopogtatok körbe...
ja az enyémet letépték a fényezésnél, végül a copy generalba összelaminálták a három darabot és 5 éve járok így, pedig két éve elég gatya a kocsimosó miatt  :ph34r:
taaaaaavasz vááááááá  :tt1:

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1611 Dátum: 2012.07.16 10:27:12 »
Ha nem gond az angol, itt le vannak irva a különbségek:

http://www.st162.net/forum/showthread.php?2253-FE-vs-GE-vs-GTE-motors-what-s-different

Ha kell, lefordítom szívesen, csak szólj!
elolvastam, tehát van különbség, erre rájöttem belőle, de ahogy olvasom, nem annyira drasztikus. a kérdés, mi van, ha egy 3sfe blokkjára rárakom a GE hengerfejemet. bírni fogja vajon?
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 10:47:33 írta Pipi úr »

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1612 Dátum: 2012.07.16 12:04:16 »
A leírás alapján szerintem megoldható, de én a helyedben csak a főtengelyt hagynám meg a 3SFE-ből, és a GE hajtókarjait és dugattyúit használnám, ha rámegy a FE főtengelyre. A GE hajtókar erősebb, jobban bírja a pörgést és a kiképzést, a dugattyúkon meg látszik, hogy tök más a teteje, ami szintén nem véletlen, kevesebb lenne a sürítési arányod is (= gyengébb motor). Meg egyéb különbségeket is írt még.

A blokkoddal is gond van amúgy?

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1613 Dátum: 2012.07.16 12:13:52 »
még nem tudom, csak olcsóbban kapok egy komplett blokkot, mintha megcsináltatom ezt. valszeg azért lett csapágyas, mert nem nagyon cseréltek benne olajat, azt meg jó eséllyel a blokk is megsínylette, de amúgyi s olcsóbb beledobni a másik blokkot, ha megoldható, mint ezzel játszani

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Celica
« Válasz #1614 Dátum: 2012.07.16 12:22:01 »
Viszont a másik blokknál megint járhatsz így.
Ha megcsinálod most, akkor később nem lesz bajod vele, ha normális olajjal nyúzod, betartva a csereperiódust, főképp, hogy szerelő vagy szerintem simán megcsinálod :) Csak megér ennyit, nem? :)
Vagy ha már blokkcsere, akkor 3S-GTE :D :clap: :wub:
Józsi vagyok :-)

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1615 Dátum: 2012.07.16 12:24:04 »
a gond az, hogy nincs hirtelen 250-300ezrem a témára, persze, hogy a legjobb lenne egy motorgenerál, mindig az a legjobb megoldás, csak nincs miből :) am meg nem szenvedek vele, nem én rakom össze, de jó áron megcsinálják nekem, csak lenne már cucc hozzá.

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Celica
« Válasz #1616 Dátum: 2012.07.16 12:26:39 »
A csapágyak fillérekbe kerülnek, csak a sz@r benne, hogy szétkell kapni hozzá a blokkot... :(
Józsi vagyok :-)

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1617 Dátum: 2012.07.16 12:30:46 »
meg a főtengelyt köszörülni kell, ha egyáltalán lehet még, mert ezeket sokszor nem lehet köszörülni. meg eszegette kicsit az olajat, valszeg lógnak benne a dugók, ennek a motornak felújítás kellene igazság szerint, az meg nem olcsó

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Celica
« Válasz #1618 Dátum: 2012.07.16 12:44:48 »
Van 1 srác, egy piros MR2 bont. REV2 3S-GE van benne, automata váltós, esetleg megkéne keresned a hirdetést, és megérdeklődni a motort, vagy beírni egy-két oldal keresőjébe, hogy 3SGE/MR2/Celica, hátha találsz árban jó fekvésű mocit :)
Józsi vagyok :-)

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1619 Dátum: 2012.07.16 13:05:52 »
minden alkatrészes oldalon, keresőn, hirdetésen túl vagyok, senkinek nincs ilyen motorja. 3sgte-t találtam mindennel együtt 3 kilóért, de az megint csak erősen túl van a kereten. ahogy elnézem, nem fog összejönni ez az autóösszerakás, csóró vagyok én ehhez a japánautós műfajhoz.