Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 595515 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kareeka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
    • Minden rólam
Re:Celica
« Válasz #1575 Dátum: 2012.05.25 01:35:40 »
egy újabb témát dobnék fel, amiben esetleg a tanácsotokat kérném: történt ugyanis, hogy barátnőmék utcájában a minap sikeresen elkezdték leszerelni az egyik ismerősünk felnijének közepéről a dísz burkolatot, amin a márkajel van, és ami alatt rejlik elvileg a csavar. szerencsére csak az első két kerékig jutottak, a harmadikat már nem tudták lefeszíteni, de látszik, hogy azt is elkezdték... emiatt eléggé megijedtem, hogy egyszer az én autómnak is nekilát a díszes "fekete" sereg, akikből az utcában nincs hiány...

konkrétan a spoilertől félek, ugyanis az most 4 csavarral van rögzítve hátul. a csavar fejébe csak egy imbuszkulcs kell, és úgy lehet lecsavarni az anyát róla, szóval nem egy nagy ördöngösség. arra gondoltam, hogy valahogy a csavar anya felőli végét valahogy meg kellene vastagítani, hogy ne lehessen lecsavarni róla az anyát. esetleg kalapáccsal megütni, vagy valami erősebb fogóval összenyomni a végét, hogy lapos legyen...?

valami ötlet?!
Toyota - Celica - TS - T23 - 2003 - 1.8
A család többi tagja:
Toyota - Corolla - 2007 - 1.6
Toyota - Yaris - 2004 - 1.0

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1576 Dátum: 2012.05.28 23:12:48 »
Aztán, ha egyszer ne adj isten le akarod venni akkor meg szentségelsz. Ebben az esetben szerintem pont nem tudsz semmit tenni. Amit akarnak úgy is elvisznek. A kerékőrös dolog ugyanígy van, ők is ugyanazzal az erővel bemehetnek a boltba megvehetik hozzá a szerszámot és levehetik.

És bár így megkésve de ehhez a rendszámos rendőrös dologhoz annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy amíg nem szivatnak 3havonta azzal hogy elveszik a forgalmidat addig ne törődj vele... Egyik ismerősöm az autóját azért nem tudta használni egy évig kb mert lakatoláson fényezésen volt stb. aztán meg azért mert lekapcsolták azért mert nem volt megfelelő a gumik futófelülete...és nem azért mert nem volt átírva még a forgalmiba a szín. na meg azért mert elől hátul nem volt fent a rendszám. Most se azért vették el mert xenon meg nem szabványos lámpa meg fólia. Meg nem azért mert nem volt fent elől. Hanem azért mert a tulajnak volt vmi tartozása(ő csak az üzembentartó volt). Ilyen apróságokkal nem nagyon szoktak törődni. Legalábbis felénk nem. A műbizonylat meg hivatalosan semmit nem ér. Mindennek a forgalmiban kéne lennie. Nekem nincs műbizonylat a kipufogóról pedig nem halk és ezért még nem állítottak még meg.

Jojó Nincsen gyári fóliás autó. Amiket látsz azok színezett üvegek. És ha neked nem megy el 95-össel a Totoja akkor ott nagy baj lehet mert az enyém ami jóval öregebb és rosszabb állapotba van bármivel elmegy. Még az Etanollal se volt probléma. Dízelt csak azért nem próbáltam mert drágább :D
Just drive for fun

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Celica
« Válasz #1577 Dátum: 2012.05.28 23:17:19 »
Akkor a gyári színezett üveggel mit kezd? :)
Amúgy meg elmegy, csak leesik az alapjárat, 98-100-as benyával érezhetően szebb az is, ereje is.
Józsi vagyok :-)

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1578 Dátum: 2012.05.28 23:46:50 »
Mivel gyári ezért semmit. Mivel színezett semmit max kitörni amit csak nem fog. Na látod ha meg szar az alapjájarat akkor cs.ak nem jó ott valami
Just drive for fun

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Celica
« Válasz #1579 Dátum: 2012.05.29 00:23:24 »
Ha nagyon odarögzíted, még a végén elviszik kocsival együtt :) Ha kell nekik vigyék, de kétlem, hogy bárkinek is kéne, mert nincs rá akkora igény hogy gyorsan el lehessen passzolni, ha csak nem rendelésre megy.... viszont ez meg elég ritka :)

kareeka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
    • Minden rólam
Re:Celica
« Válasz #1580 Dátum: 2012.05.29 00:33:22 »
rendszám: kaptam egy csekket 15 rugóról a rendőrségtől.. ettől függetlenül naponta kb 2 rendőrautó mellett megyek el, mindegyik megnézi az autót, de nem tesz semmit... (úgyértem nem is állít meg, tehát "annyira" nem szúrja a szemüket..) a csekk miatt mindenképp meghallgatást kérek, ezt nem igazán érzem tőlük fair lépésnek.. (mi az?)

spoiler: persze, jogos, hogy nem igazán lopkodnak ilyet, csak max rendelésre, de szerintem a felniről a középső díszt sem, aztán mégis megtették... megaztán ha ránéz az ember, látja, hogy csak úgy van odacsavarozva, és pikk-pakk le lehet szedni, akkor már szedjük le, aztán eladjuk.. én leszedni nemhinném, hogy le fogom, mert a csomagtartón lévő alsó rész, amihez oda van csavarozva elég rondán néz ki úgy natúrba.. :D mondjuk ki tudja...

köszi a válaszokat! :)
Toyota - Celica - TS - T23 - 2003 - 1.8
A család többi tagja:
Toyota - Corolla - 2007 - 1.6
Toyota - Yaris - 2004 - 1.0

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1581 Dátum: 2012.05.29 09:08:12 »
Ülésfelújítás előtti utolsó próbálkozásom :) :
 
Tud valaki esetleg ST162/ST165-ből jó állapotú, eladó első üléseket?

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1582 Dátum: 2012.06.05 15:59:18 »
Esetleg tudok egy telefonszámot. Srácnak van még egy pár alkatrésze, tőle vettem már egykét cuccot, megkérdezhetnéd tőle. Ha érdekel pü-ben elküldöm :)
Just drive for fun

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1583 Dátum: 2012.06.05 18:33:53 »
Jöhet, bár esélyes, hogy már érdeklődtem nála :)

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1584 Dátum: 2012.06.07 16:52:08 »
sziasztok!
Új vagyok itt, de rögtön problémám van :) Egy ST162 2,0 tulajdonosa vagyok, egész eddig nagyon rendben is volt minden vele, de nemrég meghalt a kuplungom. Semmi gond, megkuplungoztam, de már amikor a rossz kuplunggal haza lett vontatva, akkor is feltűnt, hogy valami ocsmány kopogás jön a motorból. Valószínűleg csapágyas, bár a motor szépen jár, veszi a fordulatot stb. A kuplungozás után is megmaradt a hang, bár egy hajtókarcsapágyat levettem, megnéztem, nem láttam rajta megégésnek semmi nyomát. A közeljövőben leveszem a hengerfejet, meg szétkapom a csapágyakat is, de a nagy kérdés, hogy ha esetleg halott a motorom, van-e valakinek ilyenje eladó, valamint, hogy milyen motor menne fel a gyári helyre, gyári váltóval ehelyett? Gyengébbet nem szeretnék, az enyém a 103kWos 2,0, T-Vis-es.
köszi előre is aválaszt :)

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1585 Dátum: 2012.06.08 08:53:35 »
sziasztok!
Új vagyok itt, de rögtön problémám van :) Egy ST162 2,0 tulajdonosa vagyok, egész eddig nagyon rendben is volt minden vele, de nemrég meghalt a kuplungom. Semmi gond, megkuplungoztam, de már amikor a rossz kuplunggal haza lett vontatva, akkor is feltűnt, hogy valami ocsmány kopogás jön a motorból. Valószínűleg csapágyas, bár a motor szépen jár, veszi a fordulatot stb. A kuplungozás után is megmaradt a hang, bár egy hajtókarcsapágyat levettem, megnéztem, nem láttam rajta megégésnek semmi nyomát. A közeljövőben leveszem a hengerfejet, meg szétkapom a csapágyakat is, de a nagy kérdés, hogy ha esetleg halott a motorom, van-e valakinek ilyenje eladó, valamint, hogy milyen motor menne fel a gyári helyre, gyári váltóval ehelyett? Gyengébbet nem szeretnék, az enyém a 103kWos 2,0, T-Vis-es.
köszi előre is aválaszt :)

Üdv itt :)

Mikor kopog és milyen kopogás?
Abból, hogy csak úgy szétkaptad / fogod kapni a motort, azt sejtem, hogy nem vagy teljesen analfabéta autószerelősdiből :) Akkor viszont lehet többet tudsz mint mi, de azért megkérdem, szerelőnek mutattad? Nemtom hova valósi vagy, de pesten tudunk ajánlani Celica gurut.

Motoralkatrészt elvileg tudok adni egy bontott motorból, de szerintem jobb ha ilyenekből inkább újat veszel. Ha "csak" hajtókarcsapágyas, az amúgy sem egy horror dolog szerintem (új csapágyak + munkadíj).

Motorcserére elég sok lehetőséged van, mivel ennek a motornak (3SGE) 4 generációja van (igaz európában csak 3 elérhető), és mindet be lehet tenni, ha megvan minden alkatrész hozzá. A váltók szintén cserélhetőek. Ezen kívül ebből a motorból van turbós verzió is (3SGTE), ebből szintén 4 generáció, és ezeket is be lehet építeni.

Én azért nem mondanék le addig a motorról, amíg nem tudod a pontos diagnózist, ha fel is kell újítani, de rendesen meg van csinálva, utána még sokáig jó.

Pipi úr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Celica
« Válasz #1586 Dátum: 2012.06.08 09:36:52 »
Üdv itt :)

Mikor kopog és milyen kopogás?
Abból, hogy csak úgy szétkaptad / fogod kapni a motort, azt sejtem, hogy nem vagy teljesen analfabéta autószerelősdiből :) Akkor viszont lehet többet tudsz mint mi, de azért megkérdem, szerelőnek mutattad? Nemtom hova valósi vagy, de pesten tudunk ajánlani Celica gurut.

Motoralkatrészt elvileg tudok adni egy bontott motorból, de szerintem jobb ha ilyenekből inkább újat veszel. Ha "csak" hajtókarcsapágyas, az amúgy sem egy horror dolog szerintem (új csapágyak + munkadíj).

Motorcserére elég sok lehetőséged van, mivel ennek a motornak (3SGE) 4 generációja van (igaz európában csak 3 elérhető), és mindet be lehet tenni, ha megvan minden alkatrész hozzá. A váltók szintén cserélhetőek. Ezen kívül ebből a motorból van turbós verzió is (3SGTE), ebből szintén 4 generáció, és ezeket is be lehet építeni.

Én azért nem mondanék le addig a motorról, amíg nem tudod a pontos diagnózist, ha fel is kell újítani, de rendesen meg van csinálva, utána még sokáig jó.
Üdv
Autószerelő vagyok, van némi fogalmam róla, de elég kevés japán autót csináltam. Ha simán csapágyas, attól nem is félek, csak ha a főtengelyhez is nyúlni kell, mert emlékeim szerint ezek a főtengelyek nem nagyon köszörülhetőek. A 3Sgte-t néztem én is, de a beépítéshez szükséges dolgokkal együtt 3 kilóért kapnám, ez most nagyon nem fér bele sajna. Autószerelőnek mutatás ügyben még annyi van hátra, hogy átugrik valamelyik nap a Missile Performance motorguruja és meghallgatja, megnézegeti, hátha van tippje, ő azért folyamatosan japán vasakat épít, még ha nem is ezt a típust.
Pest mellett vagyok, ha nem jutok vele semmire, megköszönném a Celica guru elérhetőségét, hátha észrevesz valamit, amit én nem. Csapágyat nézek hozzá, az tényleg nem egy nagy ügy, hátha, bár inkább a nyugvócsapágyak szoktak meghalni, amennyire utánakérdeztem, de túl sok ismerősömnek nem volt még dolga ezzel a motorral, szóval nagyon sok tapasztalatom nincsen a témában.

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Celica
« Válasz #1587 Dátum: 2012.06.08 10:26:53 »
Hidrotőke van ezekben? Az nem lehet?

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1588 Dátum: 2012.06.08 11:08:42 »
Üdv
Autószerelő vagyok, van némi fogalmam róla, de elég kevés japán autót csináltam. Ha simán csapágyas, attól nem is félek, csak ha a főtengelyhez is nyúlni kell, mert emlékeim szerint ezek a főtengelyek nem nagyon köszörülhetőek. A 3Sgte-t néztem én is, de a beépítéshez szükséges dolgokkal együtt 3 kilóért kapnám, ez most nagyon nem fér bele sajna. Autószerelőnek mutatás ügyben még annyi van hátra, hogy átugrik valamelyik nap a Missile Performance motorguruja és meghallgatja, megnézegeti, hátha van tippje, ő azért folyamatosan japán vasakat épít, még ha nem is ezt a típust.
Pest mellett vagyok, ha nem jutok vele semmire, megköszönném a Celica guru elérhetőségét, hátha észrevesz valamit, amit én nem. Csapágyat nézek hozzá, az tényleg nem egy nagy ügy, hátha, bár inkább a nyugvócsapágyak szoktak meghalni, amennyire utánakérdeztem, de túl sok ismerősömnek nem volt még dolga ezzel a motorral, szóval nagyon sok tapasztalatom nincsen a témában.

Jó kezekbe került a kocsi :)
Elérhetőség: onlinealkatresz  gmail.com
Kicsit megtévesztő a cím, de Piszkor Ricsit tudod itt elérni.

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1589 Dátum: 2012.06.08 12:25:50 »
Hát ha jól tudom nem hidrotőkés :)  És igazad van valóban nem annyira köszörülhető ebben a főtengely, mert elég puhára sikeredett. Szerintem hajtókar csapágy lesz a probléma, de lehet hogy csak a gyújtáson kell állítani. 98-as üzemanyaggal próbáltad már? Esetleg Etanol?
Just drive for fun