Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 603359 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 522
Re:Celica
« Válasz #1485 Dátum: 2012.03.11 20:50:33 »
Találtam Káposztásmegyeren egy őrzött parkolóban egy szürke st162 celicát, csak elől van rendszáma (DUE911). A Motor ki van belőle véve de ahogy néztük úgy ahogy van betették a csomagtartóba, gondolom 1-2 alkatrész hiány zik róla. Nem tud róla valaki esetleg valamit?
Just drive for fun

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Celica
« Válasz #1486 Dátum: 2012.03.12 15:46:24 »
Itt volt utoljára műszakin:
http://www.autotrend.hu/ 2009-ben

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1487 Dátum: 2012.03.27 13:15:37 »
exMadMag, a Toyota Sportautó Klub elnökének szavait tolmácsolom:

Akkor a találkozó:
Budapest, Felvonulási tér, 2012. március 31. 14:00-tól
 
A balatoni pedig:
Balatonboglár, Parti sétány, 2012. június 9. 13:00-tól

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Celica
« Válasz #1488 Dátum: 2012.03.27 14:27:38 »
exMadMag, a Toyota Sportautó Klub elnökének szavait tolmácsolom:

Akkor a találkozó:
Budapest, Felvonulási tér, 2012. március 31. 14:00-tól
 
A balatoni pedig:
Balatonboglár, Parti sétány, 2012. június 9. 13:00-tól
És ez mi is lesz amúgy (részletesebben)? :)
         

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1489 Dátum: 2012.03.27 21:04:17 »
Ja bocsánat :) A pesti talin szokásosan nincs egyéb program, csak beszélgetés, "autónyálazás".

A balatoni tali (Balatonbogláron) egy szép strand mellett szokott lenni, van city rally Toyota sport totóval, tali után finom vacsi, buli és ottalvási lehetőség (legalábbis eddig így volt).

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Celica
« Válasz #1490 Dátum: 2012.03.27 21:06:07 »
semmi racingolás?  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1491 Dátum: 2012.03.28 11:11:34 »
Volt rá próbálkozás, hogy pálya vagy hungaroring nyílt nap mellé szervezzük a talit, de nem volt elég jelentkező aki miatt megérte volna. Aki meg szokott pályázni az úgyis megy.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Celica
« Válasz #1492 Dátum: 2012.03.28 11:47:53 »
minek nekik sportgép? azért hogy a garázsban gyönyörködjenek benne ?
 :devil: :D

nyáron a toyotaclubos talira is kinézhetnének..... :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OriginalSoma

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Celica
« Válasz #1493 Dátum: 2012.03.29 20:36:22 »
sziasztok!
Kérdés. Valaki próbálkozott már sima 2000 T18as celicába gyári turbós motort rakni?ha igen akkor olyan problémára keresek válasz h csak elsö hajtással szertném kell a turbós váltó vagy elbirja a simáé is plussz kell e vmi áttalakitás (futómü ügyileg)?

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1494 Dátum: 2012.04.02 12:02:30 »
Hali!

Általában az eredeti, elsőkerekes váltóval szokták ilyenkor párosítani a turbós motort. Szerezhetsz újabb, erősebb váltót is, pl S54, vagy a turbós MR2 váltója (alakítani kell rajt). Az összkerekes váltón van egy kapcsoló amivel elsőkerekes módba lehet állítani, de ezt csak diagnosztikai célra használják, és hosszútávon elvileg nem járható út. Eddig 1 emberről tudok aki így használja, de még nem túl rég óta, szóval nincs megbízhatósági tapasztalat.

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re:Celica
« Válasz #1495 Dátum: 2012.04.19 12:53:48 »
Fhúúú de jó rég jártam már itt:))

Olvastam ezt a turbós első kerekes váltós miafrancot:)

A 4wd váltó nem bírja sokáig az első kerék meghajtást összeégnek benne a cuccok tehát ezt az utat nem javallom, szerezned kell egy ST202 es váltót az ráadásul még speres is, az az egyik legjobb váltó, illetve bármelyik szívó celica váltójával összemegy de idővel ezeket ki fogja nyírni ha nem kap rendes olajat és olajhűtést mint a turbós váltók!!

Most hétvégén csinálunk ilyen mókát egy Camry-ban 3S-GTE moci és szívó ST162es váltóval összeépítve...
gy Toyota sosem hagy cserben...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10253
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Celica
« Válasz #1496 Dátum: 2012.04.21 21:17:31 »
Ha érdekel valakit esetleg, az előbb találtam:
Celica dugók hajtókarral

LionTR

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 150
    • http://www.abbys.hu
Re:Celica
« Válasz #1497 Dátum: 2012.05.09 18:19:47 »
szerezned kell egy ST202 es váltót az ráadásul még speres is

Nem mindegyikben van sperr, csak aránylag kevésben.

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re:Celica
« Válasz #1498 Dátum: 2012.05.09 19:54:24 »
Nem mindegyikben van sperr, csak aránylag kevésben.

Én úgy tudom hogy a 202es sperres, mivel elég kevés van belőle! a 200asban nincs semmi sem, de turbo mr2-es váltója a legjobb megoldás ilyen FWD dolgokban azzal meg annyit kell csinálni hogy a kulisszaházat át kell alakítani a másik oldalra kell átrakni a váltórudazatot...
gy Toyota sosem hagy cserben...

kareeka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
    • Minden rólam
Re:Celica
« Válasz #1499 Dátum: 2012.05.16 00:32:39 »
sziasztok!
egy újdonsült boldog Celica tulajdonos vagyok, és remélem, jó sokáig az is maradok :). amikor először megláttam a legfrissebb celicát, egyből beleszerettem, és elhatároztam, hogy egyszer lesz egy ilyenem, pedig csak 12 éves voltam :).
És most, több, mint 10 évvel később, végül valóra vált az álmom! a családban egyébként ez a harmadik Toyota, szóval beállt a Yaris és a Corolla mellé :).
no de hogy ne csak a saját dicsekedésemmel menjen el az egész poszt, lenne is egy kérdésem, gondolom vannak itt olyanok, akik nálam jobban értenek a dologhoz: amióta megvettem (1 hete), a műszerfalon világít a motor piktogramja, és nem is alszik el. (ahol pl a légzsák jele is van, csak az ugye elalszik pár mp-cel indítás után) az előző tulajdonos azt mondta, hogy azért lehet, mert ő mindig valami drága benzint tolt bele, de az utóbbi hónapokban elkezdett olcsó 95-öst tankolni, és a lambda szondák úgy érzik, mintha baj lenne, de igazából nincs. én sem érzek semmi rosszat, meg nem is tapasztaltam semmit, viszont ha tényleg ez a gond, akkor is kéne csinálni vele valamit, mert ha "igazi" baj van a motorral, akkor meg nem fogja mutatni. valami ötlet?
természetesen elviszem szervizbe is majd, csak kérdés, hogy mikor lesz rá időm, és mikorra kapok időpontot, remélhetőleg még a héten sorra kerül.
másik kérdésem kissé off ebben a topikban, de azért mégis idevág: kerékőr? érdemes? (gyári felnik vannak rajta) azt hallottam, hogy a toyotákra csak valami speckó kerékőrt lehet rakni, ami 12 ropi körül mozog.
köszi a válaszokat előre is, minden jót! :)
Toyota - Celica - TS - T23 - 2003 - 1.8
A család többi tagja:
Toyota - Corolla - 2007 - 1.6
Toyota - Yaris - 2004 - 1.0