Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 604276 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

OrbanZ

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Celica
« Válasz #105 Dátum: 2007.02.24 14:51:41 »
Idézetet írta: "Deep Rush"
Vajon hány lovas ez a 2.2-es motor  :?:


 :hmm: Elegge gyengere sikeredett. 136 lo van benne.

Ez azert furcsa mert az en 87-es Celicam 2.0 literes motorja (3S-GE) 150 lo gyarilag.
rbanZ

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Celica
« Válasz #106 Dátum: 2007.02.24 14:56:48 »
Innentõl 1értelmû, hogy Amcsiba tervezték, oda lebutítják a mocikat, hogy tovább bírják  :kacsint:
Laco 73 :D

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Celica
« Válasz #107 Dátum: 2007.02.24 16:05:49 »
Idézetet írta: "KLaco"
Innentõl 1értelmû, hogy Amcsiba tervezték, oda lebutítják a mocikat, hogy tovább bírják  :kacsint:


A vadonás új TS Yaris 1.8-as blokkjából kihozott 130 LE sem tûnik csúcsnak. Ugyan ez a blokk a TS Corollában/Celicában még 192 LE-t tudott.
Pedig ez Európának készült.

Peti

  • Vendég
Celica
« Válasz #108 Dátum: 2007.02.24 17:20:51 »
Idézetet írta: "KLaco"
Innentõl 1értelmû, hogy Amcsiba tervezték, oda lebutítják a mocikat, hogy tovább bírják  :kacsint:


Inkább nyomatékra hangolják, az automatához meg az amerikai justcruisin' életmódhoz ez a motor sokkal jobban passzol...

Peti

  • Vendég
Celica
« Válasz #109 Dátum: 2007.02.24 17:33:07 »
Idézetet írta: "Misi"

A vadonás új TS Yaris 1.8-as blokkjából kihozott 130 LE sem tûnik csúcsnak. Ugyan ez a blokk a TS Corollában/Celicában még 192 LE-t tudott.
Pedig ez Európának készült.


A TS Yaris 1.8-as dualvvti motorját az 1ZZ-FE utódjának szánják, így ne várj tõle vvtli-s teljesítményt...

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Celica
« Válasz #110 Dátum: 2007.02.24 17:50:22 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Misi"

A vadonás új TS Yaris 1.8-as blokkjából kihozott 130 LE sem tûnik csúcsnak. Ugyan ez a blokk a TS Corollában/Celicában még 192 LE-t tudott.
Pedig ez Európának készült.


A TS Yaris 1.8-as dualvvti motorját az 1ZZ-FE utódjának szánják, így ne várj tõle vvtli-s teljesítményt...


Nem ezért írtam, hanem arra reagáltam, hogy nem csak Amerikának "butítják" a motorokat.
Mondjuk szerintem itt az emisszió miatt ekkora csak a teljesítmény.
Viszont tuning alapnak zseniális szerintem. Sokat ki lehet még hozni a motorból különösebb kockázat nélkül.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Celica
« Válasz #111 Dátum: 2007.02.27 10:25:04 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Deep Rush"
Ilyet sem láttam még soha. Gondolom USA-ban volt kapható  :hmm:


Ja, amerikai. Nézd csak meg a hátulját :idea: ! Nomeg a 2.2-es motor :nana: ...


 :nene:  :nene:
Nem-nem, ezt a modellt nem csak amerikában árulták, az átalakítást a ASC(American Sunroof Corporation) végezte és Amerikában, Japánban és Svájcban is árulták. Szóval ez egy európai darab.


Persze hogy nem csak Amerikában árulták. De ez az autó a hirdetésben, ez egy eredetileg az USA-ban forgalomba helyezett darab.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Celica
« Válasz #112 Dátum: 2007.02.27 10:29:13 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "Misi"

A vadonás új TS Yaris 1.8-as blokkjából kihozott 130 LE sem tûnik csúcsnak. Ugyan ez a blokk a TS Corollában/Celicában még 192 LE-t tudott.
Pedig ez Európának készült.


A TS Yaris 1.8-as dualvvti motorját az 1ZZ-FE utódjának szánják, így ne várj tõle vvtli-s teljesítményt...


Nem ezért írtam, hanem arra reagáltam, hogy nem csak Amerikának "butítják" a motorokat.
Mondjuk szerintem itt az emisszió miatt ekkora csak a teljesítmény.
Viszont tuning alapnak zseniális szerintem. Sokat ki lehet még hozni a motorból különösebb kockázat nélkül.


Nem értem a negatív vélekedéseket errõl a Yaris motorról. Bakker, egy 1.8-as, 133 lóerõs gép ebbe a karosszériába szerintem sokkal több is, mint elég - még akkor is, ha sportos modellrõl beszélünk. Valószínûleg igencsak bika, alulról is prímán húzó, nyomatékos karakterisztikája lehet, ami nyilván sokkal nagyautósabbá, "komolyabbá" teszi a kis Yaris vezethetõségét, mintha beleraktak volna valami 100 LE/liter fajlagos teljesítményû, felpiszkált kis búgócsiga motort, ami 6000-es fordulaton kezd élni. Ez így sokkal szimpibb, hogy egy nem túlságosan kihegyezett, ergo az erõt már alul is jól leadó nagymotort tettek bele.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Celica
« Válasz #113 Dátum: 2007.02.27 10:30:46 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "KLaco"
Innentõl 1értelmû, hogy Amcsiba tervezték, oda lebutítják a mocikat, hogy tovább bírják  :kacsint:


Inkább nyomatékra hangolják, az automatához meg az amerikai justcruisin' életmódhoz ez a motor sokkal jobban passzol...


Így van, errõl van szó.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Celica
« Válasz #114 Dátum: 2007.02.27 10:48:59 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Persze hogy nem csak Amerikában árulták. De ez az autó a hirdetésben, ez egy eredetileg az USA-ban forgalomba helyezett darab.


Nem voltam rest, felhívtam.
Amerikából hozták be. De semmiben sem különbözik az Európában forgalmazottaktól.
Úgyhogy mázlitok volt....
 :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Celica
« Válasz #115 Dátum: 2007.02.27 11:29:27 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "Palaczk"


Persze hogy nem csak Amerikában árulták. De ez az autó a hirdetésben, ez egy eredetileg az USA-ban forgalomba helyezett darab.


Nem voltam rest, felhívtam.
Amerikából hozták be. De semmiben sem különbözik az Európában forgalmazottaktól.
Úgyhogy mázlitok volt....
 :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:


Dehogynem különbözik! Szerinted az ujjamból szoptam, hogy amerikai :wink: ? Ott indul a dolog, hogy 2.2-es motorral ez a típus nem volt Európában. Aztán ott van a hátsó rendszámtábla helye - kicsi négyzet alakú, szemben az európai nagy téglalappal. Folytatódik a történet a kissé eltérõ lámpatestekkel és lökhárítókkal. Továbbá mérföldben van a sebességmérõ skálázva. Ezeket azért lehet kis különbségnek nevezni :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Celica
« Válasz #116 Dátum: 2007.02.27 13:29:15 »
Én sem az ujjamból szoptam...
 :szemez:  :szemez:  :szemez:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Celica
« Válasz #117 Dátum: 2007.02.27 19:06:52 »
Idézetet írta: "Misi"
Én sem az ujjamból szoptam...
 :szemez:  :szemez:  :szemez:


Mit? Hogy nem különbözik  :wink: ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Celica
« Válasz #118 Dátum: 2007.02.27 21:06:37 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Misi"
Én sem az ujjamból szoptam...
 :szemez:  :szemez:  :szemez:


Mit? Hogy nem különbözik  :wink: ?


Gondolom a tulaj mondta Misinek...
Bár ahogy a fõoldalt nézem, elég jól összehaverkodtak. :wink:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Celica
« Válasz #119 Dátum: 2007.02.27 21:49:18 »
Már regisztrált is a fórumon.
Ebben a táblázatban a negyedik helyen szerepel.
 :nagymosoly:
 :szemez:  :szemez:  :szemez:
 :vezetes:  :vezetes:  :vezetes: