Nah, ma bemutatkoztunk a hazai hálózatban, az A1-éknél egy átvizsgálásra, pár lényegesebb részlettel, amik:
- a P0420-m... vittem a bónusz kipufogógáz mérési eredményem, beszélgettünk is az előzményekről (olajevés-gyűrűzés)
- jobb hátsó tárcsa 15e km után sem tisztult fel, külső 20 mm- gidres-gödrös-barnás
- futómű átvizsgálás (sziletek, csuklók)
- esetleges folyások (szimeringek, gumiharangok...)
Eredmény:
- Katalizátoron kívül nem találtak mást a 0420-ra (valóban okosabb a gyári diag gép??) törölték, de ez megint 35 kmre volt jó
- Fékerő, eloszlás, ingadozás minden rendben, DE szinkronban nagyon fogyóban minden (összes tárcsa-betét) - ez már a tavaly március német vizsgalapján is, ugyanebben a sorrendben meg volt írva - kopásjelző még egy sem vonyít
- Futómű rendben - cibálva-feszegetve is, padon is
- Mindkét oldali féltengely-szimering "ködöl" a váltóból kifelé
Összességében kedvesek voltak, lézenghettem az autó körül... (nem túl közel mert a "mester" két tanulóval gyakorolt). A munkafelvevő is készségesen elegyedett beszélgetésbe a nyűgjeim kapcsán...
Nem utolsó sorban durva kalkuláció szerint 100-110eFt körül van náluk a 4 féktárcsa, összes betéttel és a kalkulált 2,5 óra munkával. Létezik?