Szerző Téma: Toyota Sakura - Budapest  (Megtekintve 153773 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #120 Dátum: 2015.05.05 15:12:23 »
Erre azt mondom, irány mondjuk Kiskőrös, megcsinálják jó áron, a különbözetből meg még egy-két jó ebédre is futja...
Gabe 254.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #121 Dátum: 2015.06.22 23:51:26 »
Itt vettem a Yarist másfél hónapja. Eddig nem volt rá szükség, ezért fel sem tűnt, hogy üres az ablakmosó folyadék tartálya. Mindezt úgy, hogy frissen megcsinálták elvileg a 4. éves szervizt. Eddig sem gondoltam, hogy hozok ide autót szervizelni, ez most csak még erősebb lett...
music     

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #122 Dátum: 2015.08.19 10:42:01 »
Tavaly pozitív volt a tapasztalatom velük, de idén csalódtam.
Itt írtam le: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=86.msg652350#msg652350

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #123 Dátum: 2016.10.06 13:22:32 »
Idén kétszer is pozitív tapasztalatom volt.
- A Yaris-t kérdés nélkül profin szervizelték (8 évesért lepecsételték a könyvet is), gyorsan dolgoztak és jól.
- Az új Verso-nkat itt vettük, kiváló hozzáállás, a kereskedő/üzletkötő (Tőkés Katalin) nagyon profi, mindennel képben van, bármit kérdezel kapásból tudja a választ, jó humora van, és nem próbál átvágni/becsapni, korrekten nyilatkozik. Taníthatná hogyan kell ezt csinálni. Az autó átadásban csak egy galiba volt, az ajándékba kapott gyári navigációt a Toyota központból nem kapták meg határidőre az alkatrészeket, így anélkül tudták csak ideadni. Kaptam egy papírt, hogy ez elmaradt de pótolni fogják természetesen költségek nélkül. A régi autó beszámítása nagyon flottul ment, az állapotfelmérés kb. 10 percet se vett igénybe, és több, mint 10%-al többet adtak érte mint egy konkurens kereskedés. A tényleges átadáskor pedig nem fárasztottak ellenőrzésekkel stb. én diktáltam be a km óra állást és mondtam mit hol találnak meg benne, előttem nem mentek ki ellenőrizni semmit. Az ügyfél iránti tisztelet most ezen a szinten nagyon átjött! Bárcsak minden kereskedő hozzáállása ilyen lenne!
Gratulálok!
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.06 13:24:05 írta robi (Robi) »

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #124 Dátum: 2017.01.01 21:21:48 »
A szerviz miatt most minusz 1 pont, mert most lesz 3 hónapos a Verso, és ma vettük észre, hogy tényleg nem világít a rükverc lámpa az új autón.

Gondoltam hogy izzó kiégett - mondjuk csodálkoztam is, hogy miaz hogy 3 hónap alatt kiég egy rükilámpa, de hát lehet azért gyártási hibás egy izzó, láttunk már ilyet. Az izzóhoz hozzáférni könnyű, így sajátkezüleg nekiestem. Megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy az izzónak semmi baja. Sőt - másik két új izzót is próbáltam, rükvercbe téve nem világít.
Ennek fele se tréfa, nézzük akkor tüzetesebben mi a helyzet. Mivel az autóhoz lett rendelve gyári vonóhorog utólagos szereléssel, itt kezdtem el először gyanakodni. A felszerelést a Sakura végezte. És igazam lett, a vonóhorog elektromos bekötése során kihagytak egy lépést, a kábelköteg beillesztésekor egy szálat át kellett volna helyezni az eredeti direkt csatlakozóból a vonóhorog kötegének csatlakozójába, ez nem történt meg. Ez pont a rükverc lámpa szála volt - így a rükverclámpáig nem jutott el a jel.
A gyári vonóhorog szerelési útmutatójának 35. oldalán lévő lépést hagyták ki. 3 hónapig jártam így az új autóval. Ami az autó műszaki vizsgájára és érdekes fényt vet így utólag belegondolva... (amit szintén a Sakura végzett).

A hibát magam el tudtam hárítani 5 perc alatt, így, hogy a szerelési útmutatót megnéztem. Emiatt totál fölöslegesnek tartottam visszamenni hozzájuk és külön munkaidőt lefoglalni meg időpontokat egyeztetni stb. A vonóhorog bekötésének minősége viszont így elbizonytalanított. Eddig még nem volt szükségem vontatmányra, de keresni fogok valahol egy utánfutót és egy próbát mindenképp ejteni fogok az elektromosság működőképességének ellenőrzésére, mert éles helyzetbe nem akarok majd szívni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.01 21:27:33 írta robi (Robi) »

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #125 Dátum: 2017.01.01 23:49:24 »
Nézd meg, amit tavaly írtam ide!
music     

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #126 Dátum: 2017.01.02 08:07:16 »
Hova pontosan?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #127 Dátum: 2017.01.02 15:03:39 »
Itt van a tieid alatt. Tőlük vettem a Yarist frissen szervizelve csontszáraz ablakmosó tartállyal...
music     

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #128 Dátum: 2017.01.02 15:37:28 »
Ja értem... azt hittem vmi másra gondolsz.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #129 Dátum: 2017.06.02 16:08:42 »
Egy "spontán" kötelező szerviz lett ma. Minap eszembe jutott, hogy vajon mikor lenne kötelező szerviz? Mert hogy vagy 15ezer vagy 20ezer km a periódus, nem emlékeztem. Eddig még sose mentem 1 évben 15ezret, ezért gondoltam majd megnézem azt' cselekszek. Na néztem én tegnap a garanciafüzetet de nem találtam egyértelmű utalást hogy akkor most mi van, ma délelőtt pont elkocsikáztam a szalon előtt, gondoltam egyet megfordulok és gyorsan bemegyek megkérdem.

Nézik a rendszámot, kérdik a kilómétert, mondom már 15ezren túl vagyok majd' 400-al, rámnéz a műhelyvezér, "no akkor most mennyi ideje van?". Ott hagytam a gépet, vállalták hogy 2-re kész lesz. Kész is lett.
Nem időpontozgatás meg laca-faca...
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.02 16:10:17 írta robi (Robi) »

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #130 Dátum: 2017.11.03 17:30:17 »
Sajnos most egy negatív tapasztalat.
Múlt hét péntek reggel leadtam a Yaris-t egy kuplung cserére és egy kisebb karosszéria javításra (hátsó lökhárító műanyag benyomódott és be is szakadt pár centin). Abban egyeztünk meg hogy e hét csütörtökre meglesz. 1 hónappal korábban egyeztettük az időpontot erre, az iskolai szünet miatt.

Csütörtökön reggel telefonálok: mikor mehetek az autóért? Válasz: jövő héten! Bakker, 4 munkanap telt el és szinte nem nyúltak hozzá. Leszerelték a lökhárítót, elküldték fényezésre, a kocsi meg az udvaron állt. Közben nem lehetett volna kuplungot cserélni? Nem értem.
Délután újra telefon, hogy akkor mi lesz? Péntek délután (ma) biztos elhoznám az autót, így kössék fel, mert kell a munkába. Azt mondták nekiesnek, meglesz.

Ma hívnak 1 körül, semmit nem haladtak semmivel, a munka befejezésének várható időpontja +1 hét múlva. De adnak csereautót.

Megyek a csereautóért a megbeszélt időpontra (pontosan érkeztem). 10 percet kellet várnom mert a szervizügyintéző cigizett hátul. Bekísér, átad egy kulcsot meg egy forgalmit. Egy fiatal Yaris. Nézem a kerekét: nem lapos ez? Gyujtás ráad: világít a guminyomás-lámpa. Akkor azzal beállás a szervizbe, guminyomás korrekció, szenzor reset. Persze a gyereküléseket nem tették át, és nem is tudták, mert az én autóm másik telephelyen van. Mondtam, hétfőn jövök megint, addig legyenek itt az ülések, mert ez így nem kafa, hiába csereautó.

Elhoztam a vasat. Csöng a telefon: nézzem már meg a kulcs csomón, nincsenek rajta valami plussz kulcsok? De, mondom, nem csak a slussz van. Na akkor azokat feltétlen hozzam be hétfőn.

Hahó! Miféle brigád ez?
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.03 17:32:10 írta robi (Robi) »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #131 Dátum: 2017.11.03 18:05:15 »
Bizarr egy sztori. Főleg, hogy nem nagyon szoktál kritikást megfogalmazni...