A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 406
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Sziasztok.Reges-regen egy "tavoli" hozzaszolasomban ....... linkeltem egy jo kis cikket az olajokrol. Mostanaban szukseg lett volna ra, emlekeztem hogy itt a forumba mar belinkeltem. Am mikor itt rakerestem, a linkek mar nem eltek mert megvaltoztak. Szerencsere megtalaltam a linkeket es gondoltam ujra kozzeteszem, hatha hasznosnak talaljatok:http://www.olajinfo.hu/motorolajok/17-olajfogyasztas-tenyek-es-tevhitek-1-reszhttp://www.olajinfo.hu/motorolajok/20-olajfogyasztas-tenyek-es-tevhitek-2-resz
Nem olyan kevés olajfogyasztás az annyi kilométernél, de nem is eget rengető. A suzukim 4000-6000 km alatt evett meg 1 litert...
...Jómagam is úgy gondolom, hogy a 10 000 km alatt elfogyasztott 3 liter olaj igazából még bírható anyagilag...
A Micrámnál hamar kiderült, hogy "eszegeti" az olajat, aztán már jobban ette... aztán időnként kék füst is jött. Aztán műszakin okoskodni kellett, mert emelt fordulaton kékre festette a vizsgaállomás légterét... Tényleg nem volt túlságosan megterhelő anyagilag, hogy időnként utána töltöttem 1-1 l-t, de aztán, amikor friss motoröblítés és minőségi olajfeltöltés után, 800 km-en (autópálya) annyira lement az olajszint, hogy a nívópálca nem ért bele az olajba, és pontosan 3 l betöltésével érte el a maximum szintet (tehát néhány km múlva valószínűleg besül a motor...), akkor azt mondtam, hogy ezt nem lehet tovább így csinálni, motorgenerál. Azóta a gyárilag javasolt "legvékonyabb" olaj van benne, nem eszi és boldogság van...
Gyűjtsön a motorfelújításra...
Autópályatempóban elment 200km-t úgy, hogy 2l olaj hiányzott a motorból... Egyrészt az valahogy eltűnt onnan, ecotec sokszor megy át kétüteműbe, ez tény, de ha erről a tulaj nem vesz tudomást, akkor hamar meg lehet ölni...