dublin, hagyd rájuk, szíved joga akkor cserélni, amikor jónak látod. Amúgy én sem húzom 15000-ig, az ilyen fajta környezetvédelem, meg bocs, de hidegen hagy. Nem miattam fognak az esőerdők tovább pusztulni... Ha pénztárcád engedi cseréld sűrűbben. Pont.
De mire jó ez? A 15 ezer is tök kevés, nézzétek már meg a legtöbb más gyártó intervallumait.
Kedves Mester, nemár, hogy kevés a 15E.... Ne dőljünk már be a 30E km-es marketing olajcserepeeriódnak. Hacsak nem akarjuk a motort olyan 180-250E körül kidobni a kukába a kocsival együtt.
Én most fogok átérni a 10E-s olajcserére a dCi-be, elértük a 215E km-t. Idáig 15E-ként dukált a csere, a könyvében meg ugye ott a 30E periód.
![rohog [rohog]](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/24_rohog.gif)
Az előző gazdija is 15E-ként cserélte. Mert megérdemli.
Az viszont igaz, hogy ez diesel és turbós, vagyis a motorolajkérdés sokkal-sokkal érzékenyebb téma, mint egy szívó benzinesnél.
DE: az Octávoknál is 30E km-es periód van, a flottásokat így is szervizelik, de a saját tulajdonúakat visszük be 15E km-ként. Vajon miért is?
![surrender :surrender:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/surrender.gif)
Pedig mind a két fajtát ugyanúgy használják és ugyanolyan motorizáltságú autók.
Na flottás autót is csak akkor vennék, ha ismerem a kórelőzményeit.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Egyszóval: nálam a 30E km-es olajcsere-periódus marketingfogás. Egyelőre. Nyilván megy előre a technika és az olajipar is.