Oké, megbeszéltük. De véleményem szerint 0 km-es korában is megevett valammennyit, én ugyanis azok közé tartozom, akik vallják, hogy olajfogyasztás nélkül belsőégésű motor nem létezik, valamennyi biztos fogy.
A családunkban '73-tól '89-ig egymás után két OFF Zsiguli is volt (1200-es majd 1300-as), mindegyiket újonnan vettük, mindegyikkel közel százezer kilométert mentünk. Rengeteg probléma volt velük, csak egy rövid lista - a teljesség igénye nélkül - mi mindent kellett a gyertyákon és légszűrőn kívül cserélni bennük: vezérműlánc, vízpumpa, megszakító, kondenzátor, gyújtáselosztó fedél és rotor, kipufogó cső és dob, fékcső, fékbetét, trapézkar gömbfejek. Nagyon gyakran kellett hozzányúlni a motorhoz, 5000 km-ként ajánlatos volt beállítani az előgyújtást, a szelephézagot és a vezérműlánc feszességét. Röviden: nagyon sok rosszat lehet elmondani róluk, de motorolajból látható fogyasztásuk nem volt. Bármikor ellenőriztem az olajszintet, mindig a pálca felső jelénél állt, soha nem kellett egyetlen cseppet sem rátölteni. A dolog engem is meglepett, magyarázatot nem tudok rá, csak a tényt tapasztaltam. Eleinte ÁFOR, később Agip F1 woom olajat használtuk. Ezeket egy literes fém konzervdobozokban hozták forgalomba. Felhasználáskor általában egy vastagabb csavarhúzóval ütöttek egymással szemben két lukat a fedőlemezbe, így lehetett kitölteni a tartalmukat.