Ezzel az erővel, vegyünk Castrolt... Ne érts félre, semmi bajom a Mobillal, de az nekem nem perdöntő érv, hogy melyik cég a nagyobb/régibb/tehetősebb, melyik termék az ismertebb. E téren jobban bízom precíz/lelkes német mérnökök kisebb csapatában, mint egy bázi nagy világcégben. Valahol le kell tenni a voksot, én az LM mellett tettem le (megjegyzem, versenysportban Porschékon lehetett/lehet látni a nevét, ez sem utolsó referencia). Ettől még, aki akar, vegyen Mobilt - nem fogom lebeszélni róla, mert biztos, hogy nem vesz rosszat vele. Nagy tömegmárkák közül számomra is a Mobil a legszimpibb.
Porschekon lehetett/lehet latni a nevet, jo, szep is. Nezd meg, hany markan, es mennyi motorsportban lehet latni a Mobil nevet. Ha mar nemet precizitas, akkor DTM futam, Porsche Transsyberian Rally - ide kis adalek:" “The Transsyberia Rally is a true test of a vehicle’s ability to perform in extreme conditions,” said Jürgen Kern, Porsche Cayenne Transsyberia’s team manager. “As we’ve done before, we turned to Mobil 1 fully synthetic motor oil.” Mobil 1’s operating temperature range of -45C (-49F) to +200C (+392F) is ideal for high-performance, super-charged and turbo-charged vehicles like the Porsche Cayenne S. In fact, all current Porsche models come factory-filled with Mobil 1." - akkor szerintem a Porsche temat megbeszeltuk.
Ja, mert LM olajjal nyilván tönkrement volna a motorjuk
... Nekem ez tökmindegy. Reklám. Ahogy már mondtam, szívesebben veszek olajat kis profi "manufaktúrától", mint mammutcégtől. Castrolra is találnál számtalan ilyen "referenciát", mint amit itt említesz. Engem ez meglehetősen hidegen hagy, többet számít nekem, hogy pl. a Motor Klassik újság ajánlja az LM olajokat. De ilyen példákat nyilván mindketten sokáig tudnánk sorolni, anélkül hogy meggyőznénk egymást, nomeg én nem is akarlak meggyőzni sem arról, hogy vegyél LM-et, sem pedig arról, hogy ne vegyél Mobilt. Felőlem vegyél, én meg veszek LM-et mert jobban bízom abban, oszt kész