Most elbizonytalanodtam ... én is mondjuk úgy gondoltam mint Palaczk kollega... lefolyik úgyis, ami rajtvan, több úgysem lenne amúgy sem. De itt közben meg írtátok ezt-azt.. nemtom..lehet frissel fel kéne tölteni és beindítani majd leállítani. annyira nem mindegy mert 2 fűnyíróról meg 1 fűkaszáról lenne szó, egyikbe sincs már olaj.
A fűnyíró ill. kerti kisgépek téliesítéséhez találtam egy szakértői véleményt, talán így már tisztább a kép:
"Kommentek
mazda-auto.hu hozzászólása 2010.11.30 09:35 Gabor (2010.11.27) részére válasz erre
Az igazi az lenne, ha egy hőingadozásoktól mentes - mindegy, hogy hideg vagy meleg - száraz helyen lehetne tárolni.
Az olaj esetében pedig célszerű tavaszig a régi olajat a motorban hagyni, és havonta egyszer-kétszer a gyertyapipa levétele mellett (ne induljon el)három-négy berántást eszközölni, hogy az olaj bevonja a felületeket. Tavasszal pedig mehet a friss olaj a motorba!
Gabor hozzászólása 2010.11.27 14:16 válasz erre
Kedves Szakértő! A cikkeket, hozzászólásokat többször elolvastam már, gratulálok hozzá, nagyon tanulságos. Viszont most felmerült egy kérdésem. Nem egészen autóval kapcsolatos, de arra is vonatkozhatna: A fűnyíróból leengedtem tél előtt a fáradtolajat. Ha így üresen van a télen hidegben, párás időben (kerti tárolóba, csak annyi hogy fedett, de meleg nincs), akkor árthat neki? Korrózióra gondolok vagy ilyesmi. A friss olajjal azért nem akartam feltölteni mert nagy hidegben hamarabb tönkremegy az olaj, itt is olvashattuk. Azért töltsem fel mégis a friss olajjal?"
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)