Má' megint kezdi.
(Vazz, létezik hogy 5 rongy egy szelepfedéltömítés???)
Azt kezdik már megint, hogy mekkora környzetszennyező (tróger) az, aki idő előtt olajat cserél, ahogyan itt a fórumon is az emberek 70%-a csinálja... Szerintem sokan versenyeznek is, van tapasztalat, nem véletlen cserél szinte az összes TS-es is idő előtt olajat...
Én elfogadom a másik véleményét, nem kezdem el fikázni, hogy Palaczk miért nem tartja be a gyári előírást és milyen jogon bírálja azt felül? Azt sem erőltetem, hogy a jobb olajjal nem megy el dupla annyi km-t a kocsi, mert minden motor másképpen teszi tönkre azt. Minden szakcikk azt írja, hogy nem szabad megnövelni a periódust akkor sem, ha jobb olajat használunk, mint a gyári előírás. De engem nem érdekel, csak az nem tetszik, hogy mindenki hülye, aki korán cserél olajat, más álláspont nem elfogadott egyesek részéről. Én nem szeretnék vitatkozni ezen, mindenki azt csinál, amit akar, de nem kellene a másikat piszkálni (az olajat túlhasználóknak pláne), hogy én miért nem használom tovább az olajat vagy hogy miért nem várom meg mindig a periódus végét. Részemről ennyi.
Lehet vitatkozni azon is, hogy az Eneos jó-e vagy olcsó-e, egyéni hitvallás kérdése minden. Én sok forrásból hallottam jót felőle, ez volt az egyetlen olaj, amivel az olajfogyasztós Hondák nem ették az olajat tovább. Nekem bejött, örülök neki, hogy normális áron van és nem túlárazott. A szakmai véleményemet nagyon sokan ismerik, sokaknak segítettem, innentől befejezem, többet nem kívánok hozzátenni a közöshöz. Magyarul mindenki azt tölt a kocsijába, amit akar -- ahogyan eddig is így volt. (Info nélkül meg az marad csak /ha senki sem válaszolja meg a kérdéseket/, aki nem tudja a keresőt használni.)