A motormosás után elképzelhető némi szivárgás, de nem tartom valószínűnek, ha most sincsen. Inkább azt lehetne mondani, hogy a meglévő szivárgás felgyorsulhat a motormosást követően. De erre eléggé kicsi az esély. Ha rossz a szimering, akkor eddig is folyatott, ha meg jó, akkor ezután sem fog. Mellesleg egy rossz szimeringet cserélni kell, nem a motort adalékolni össze-vissza.
Várd meg a mosás után, hogy folyik-e valahol az olaj, addig ne öntsél fölöslegesen semmi trutyit a motorba. Ha szivárog az olaj valahol, akkor sem az adalékban látom a megoldást, hanem a hiba szakszerű elhárításában -- alkatrész/tömítés cserével.
A Rimet régen volt divatos, a Zsiguli korszak óta csak a rossz motorú kocsik eladásakor szokták használni. Erősen tiltakozom a használata ellen!
A belinkelt Wynns adalékok is a kopott, rossz motorokba való cuccok, eladás előtti időkre vagy a motorgenerál pár ezer km-rel történő kitolására valók... Nem javasolt!
Ha már minden féle képpen szeretnél adalékot használni, akkor használd a Liqui-Moly MoS2 adalékját a motorba. Ez egy ma is használatos adalékanyag, több minőségi motorolaj is tartalmazza, továbbá a fórumon is pozitívak az ilyen adalékolású olajjal a tapasztalatok.
Azért az megjegyzem, hogy egy modern, márkás és szintetikus motorolaj abszolút nem igényel semmi féle extra adalékolást, már az olaj is kellően adalékolt, az összetevői teljesen egyensúlyban vannak, kár ezen változtatni. Motoradalékolást akkor javasolt alkalmazni, ha már a motor nem működik megfelelően, pl.: túl sok olajat fogyaszt, füstöl, stb.