A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 406
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Akkor már csak 1 kérdésem van, minek a foszfor az olajba?
Én is így tudom, hogy súrlódásmódosító adalék. Ezért is vannak motorok, amik jobban igénylik, más motorok kevésbé... A katalizátor és a DPF egyáltalán nem kedveli, de ha bizonyos mennyiségben szükséges a motornak, akkor nincsen mit tenni.
Akkor ezt engedjem le ?Motul 8100 Eco-clean+ , 5W-30, ACEA A5/B5,C1; API SM/CF
Csak egy amatőr kérdés: a D-cat motorok nem mind részecskeszűrősek?
Idézetet írta: Egükém - 2010.05.17 21:37:01Akkor ezt engedjem le ?Motul 8100 Eco-clean+ , 5W-30, ACEA A5/B5,C1; API SM/CF Amennyiben DPF-es dízeled van, én lecserélném a gyári előírás szerinti C2-es motorolajra mindenképp. Ha DPF nélküli D4D-d van akkor nem kell (az ACEA A5/B5 miatt). Egyébként egy kiváló modern minősítésű olajról beszélünk, a szépséghibája, hogy nem felel meg a Toyota D4D DPF-el ellátott motorjaiba... Ha 2009 előtti gyártású Lexus IS220D-d van az - infóim szerint - nem DPF-es. 2009-től lehet DPF-el kérni ezeket a Toyota dízeleket. 6.3 L megy a motorba, és maradt a 15000 km / 12 hónap csereintervallum.
Tehát akkor az enyém nem részecske szűrős ?