Más: szóval szervóolaj utántöltésnek akkor pontosan mit vegyek?
Elvileg Dexron II van előírva, legalábbis az enyémbe.
Én Dexron III-t vennék (az felülről kompatibilis és kevésbé hajlamos habosodni és tartósabb) pl. CASTROL ATF TQ-D III.
Kb 1 liter kell a rendszerbe, de szerintem 1.5liter alatt nem lehet megúszni az átömlesztést. Esetleg akkor ha a nem gond, hogy a régiből is marad egy kevés a rendszerben.
Mert általában úgy csinálják, hogy leszívják a régit (csak a tartályból) és betöltenek újat aztán kormány tekerget jobbra balra amíg átpumpálódik a rendszeren, aztán újra leszív újratölt, egészen addig amíg a tartályba visszafolyó lötyi már újnak néz ki. Na ehhez így nem elég egy liter.
Ha a visszafolyó csövet bevezetik vödörbe és a helyét ledugózva kergetik át az új folyadékot a tartályból a vödörbe akkor kevesebb kell, viszont macerásabb (akkor is le kell szívni a tartályt mert kifolyik a cső lecsatlakoztatásakor).
Amúgy miért akarod lecserélni? Elég megnézni az állapotát és a folyadékszintet pótolni szükség esetén, ha nincs elfeketedve elbarnulva bezavarosodva akkor nem indokolt lecserélni. Nincs is előírva rá csereperiódus csak ellenőrizni kell évenként. Nekem talán még a gyári van benne 16 éve, ilyen kék lötyi. Fura mert a dexron II már jó ideje piros, talán már akkoriban is piros volt, szóval nemtudom hogy nekem mi ez a kék lötty amit gyárilag beletettek. Engem annyiból foglalkoztat a csere, hogy nem sokkal van a cold min fölött a szintje és ha netán lejebb megy, akkor mit töltsek bele? Kékhez pirosat?? Nem tartom jó ötletnek. Inkább nem is öntök semmit hanem full lecserélem, egyszer.