Én a motorba akkor sem tenném ezt a cuccot. Végülis a tesztből csak az látható, hogy rövid távon erősebb lett. A hosszú távú dolgokról, az olajcsere utáni állapotokról és a mellékhatásokról nem volt szó... Arról sem, hogy az olajszűrőben kicsapódott-e a cucc vagy sem...
A váltóba lehet, hogy beleteszem, de a motorba nem tenném bele, az biztos. Ott túl sok az olaj funkciója (hűtés, kenéstöbb féle képpen, tisztítás, stb...). A váltóban igazából csak a fogaskerekek közötti és a cspágyaknál fellépő fém-fém kapcsolat megszűntetése a feladata és a zajcsillapítás. Ott a hűtés annyira nem számít, olajhűtőm sincs, ahogyan olajszűrőm sem. Elméletileg a váltóba szennyeződés sem kerül (mint a motorba: légszűrő, benzin, stb, égés), csak a fémes kopadék lebeg. Talán itt nincs akkora kockázat benne.