Hát, kinek mi az olajfogyasztás, ha nálam mondjuk 10ezer alatt megenne az 5W-40-ből 1 litert, amit kétlek, akkor az még messze nem lenne sok olajfogyi, mégis valaki soknak tartja...
De nálam ez nem gond, nyilván a tapasztalat majd megmutatja, mi a jó, mert ha nagyon enné az 5W-40-t, és váltanék 10W-40-re, amiből nem enne, akkor elfogadom, hogy utóbbi jó. De megmondom őszintén ebbe nem hiszek, mert ami egyik olajat kajálja, az a másikat is fogja, esetleg kicsit kevésbé, és a két említett olaj között túl sok különbség nincs, ilyen hidegben azért mégis jobban jön a hidegen kissé folyósabb olaj.
Gyöngyi mit értesz azon, hogy szelepszárszimmeringes? Mi számít szelepszárszimmeringesnek? Pl. onnantól, ahogy az én kocsim is pamacsol?
Egyáltalán, ez azért csak nem egyik pillanatról a másikra történik, hogy tegnap még nem volt, ma meg már kezdi?
Azt viszont gondolom egyértelmű, hogy én esetemben fennálló olajfogyasztás mellett a hengerfej leszerelése szelepszárak tömítésének cseréje céljából egyelőre felesleges.