Palaczk én arra gondoltam, hogy inkább a több rövid távtól kajálhatja, főleg, hogy indítás után van ez a pamacs. Nekem 2-3 deci fogyhatott 4000km alatt max, annyi, hogy kicsit túl volt töltve a max fölé, és most kicsit a max alatt volt, mikor beleraktam ezt a 0W-30-at, próbaképp. A héten, vagy jövő héten (attól függően h helyben veszem meg, vagy rendelek máshonnan) már szeretnék olajat cserélni, a kérdés, hogy vegyem-e a régebbi 0W-40-es divinolt, vagy elfből találtam hasonló áron 5W-30-at, én ez utóbbit használnám, ha lehet, bár suzukiba, hosszú távon nem tudom mennyire nyerő a 30-as olaj, igaz, én nem is gyűröm, hypermilingolok
van rá esély hogy a jövőben, pl. ha már tisztább lesz a motor belseje, hogy akkor nem fog így pamacsolni, öblítőzés után, vagy ez már mindig ilyen lesz, mint a videón? mindjárt felrakok egy másik videót, van, hogy kisebbet ereszt.
íme a videó, amin sokkal kisebb füstöt ereszt, szóval változó, van, hogy nem is csinálja, de ilyen hidegekbe inkább az előző videón a 0W-30as olajjal csinált teszt a legdurvább verzió egyébként amit valaha felvettem. Ez egészre úgy lettem figyelmes, hogy egyszer a garázsból kijárva tükörbe észrevettem, és azóta szinte mindig betegesen videózom, és látom, hogy abszolút változó a mennyisége.