Az a poén benne, hogy első tulajos autó, neten úgy volt hirdetve, első tulaj, női tulaj, nem dohányzó, garázsban tartott, szervizkönyv blabla...
ebből ami biztos igaz az, hogy szervizkönyve van, na az arról tanúskodik pont hogy 20 ezret is elment 1 olajjal 2 éven át. Család fia használta, kb 25 éves, apja nevén, anyja üzembentartó volt csak... Annyira rendbe tűnt amúgy minden, hogy alkudni se lehetett, mert autónak is alánéztem, semmi olajfolyás, fékek, féltengelyek rendben, rozsda is kb korának megfelelő a kocsi alatt csak... Pont ezt az olajszaros dolgot akartam elkerülni, mondta, hogy 10W-40 van benne de nem gondoltam, hogy ennyire elrontja. Persze nem biztos, hogy mindig az is volt benne...el tudom képzelni még rosszabbat is! viszont törésmentes, egyforma festék mindenhol.
Most már bánt a dolog, újrakezdhetném nem venném meg csak sürgősen kellett autó a munkába járás miatt is, meg akkor rendbe tűnt minden. Azóta meg hidegen a szíj is nyöszörög, még melegen is sokszor halkan. (ott meleg motorral jött) Azért is bánt a dolog, mert lehet, hogy a motor is szar állapotba van és sokkal jobb teljesítményre lenne képes, és talán ezt már sose lehet belőle visszahozni csak felújítással!?!
Barna, végülis mit látsz ezen a képeimen? Mert én igazából csak annyit, hogy sokkal sötétebb, barna színe van mindennek, a "normális" motorhoz képest! És ez már olajcserém után készült kb 200km-rel. Hogy induljak el, mit érdemes csinálni, mert már lecseréltem az olajat, és 400 km-van benne, ezt nem akarom elkúrni most... szóval beszoptam rendesen, első tulajtól... de azért hívhatom, bármi van, mondta. Jajj, még fénykép is készült búcsúkor, mert annyira hiányozni fog a családnak. Bakker csak a normális olajat meg olajcserét sajnálták a kocsitól...
Ezek után nem tudom a vezérműszíjat megnézzem-e, vízpumpa úgy láttam külön van, nem azon. Elvileg cserélve voltak a szíjak vezérműszíjjal vízpumpával együtt 15ezer km-rel ezelőtt... Vajon elhigyjem-e..