Nem biztos, hogy tonkremegy a valto, nagyon sok olyan Toyotat lattam mar, amibe C150-es valtoval 300-400e km-t is elmentek kulonosebb gondok nelkul. Jellemzoen az angol gyartasu kocsik eseteben van/volt gond a valtokkal, mert azokat hitvanyabb alkatreszekbol raktak ossze, jellemzoen Lengyelorszagban. A mi E12-unk torok gyartas, nincs is gond a valtoval igy 128e km utan; olyan, mintha teljesen uj lenne, tokeletesen uzemel a 75W-90-es olajjal is.
Tehat nem a konstrukcio a rossz, hanem inkabb az anyagminoseg sok esetben. De jellemzo a rossz valtokra is, hogy ugyan akadnak, de ha ezzel megbaratkozik az ember, akkor ezek is elmennek tobb 100e km-t kulonosebb gondok nelkul.
A motorja meg elmegy siman 300e km-t a kocsinak az 5W-30-as szintetikus olajjal, nem lesz azzal olyan gond, hogy gyuruzni kellene vagy ilyesmi. Amire szamitani lehet majd, hogy a karter tomitese eloregszik, aztan csopogni fog belole az olaj. Ezt es a tobbi gumitomitest viszonylag olcson lehet cserelni egyebkent; jellemzo, hogy ezek a hibak szinte minden regebbi kocsit erintenek, hiszen a gumitomitesek oregszenek mindenhol.
Amit erdemes meg a motorral csinalni, hogy neha a legtomegmerot (MAF) meg kell pucolni, meg ajanlatos 100e km-kent a fojtoszelephazat is kipucolni.